Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I BF2 spilte alle de gode pilotene med Joystick, så det er liten tvil om at det fungerer best :) Var få gode piloter som brukte mus / tastatur.

 

He he, helt enig,

du skulle ha sett kompisen min med joystick,

dodger missilene og maskingæveret til tunguska,

brukte sjelden flares med mindre han hadde 3-4 raketter etter seg :p

 

Jeg var selv en av de bedre pilotene i norge så vet hva du prater om :p

 

---

 

 

Selv ønsker jeg IKKE raketter som har heatseeking, var ikke imponert over hvordan det var i forhold til DC. I DC var raketter skillshots som gikk rett frem, og det er slik jeg håper de blir i BF3 (selv om jeg tviler svært sterkt på det.. ^^) Håper også infateriet blir utstyrt med AA raketter som i DC (gikk rett frem vel og merke), det tror det kan fikse litt av den "Ubalansen" public folk mente eksisterte (noe jeg ikke mener eksisterte i clan sammenheng) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper bare man igjen kan "rolle" ordentlig med heli,

var dritgøy i BF2 med sidelengs og baklengs/forlengs "roll" med transport heli, selvom det ikke akkurat er veldig realistisk,

evt. om noen lager en mod som gjør dette mulig :p

 

Btw. ZealD, mulig du har møtt noen av kompisene mine i BF2 før,

de var veldig aktive for et par år siden (En er forstatt aktiv),

den ene kaller seg for Dritta/DrittaFull og den andre for Hioz.

 

De var begge med i et clan ved navn ToySoldiers aka =TS=

(Som forøvrig DrittaFull starta)

Endret av malmern
Lenke til kommentar

Håper bare man igjen kan "rolle" ordentlig med heli,

var dritgøy i BF2 med sidelengs og baklengs/forlengs "roll" med transport heli, selvom det ikke akkurat er veldig realistisk,

evt. om noen lager en mod som gjør dette mulig :p

 

Btw. ZealD, mulig du har møtt noen av kompisene mine i BF2 før,

de var veldig aktive for et par år siden (En er forstatt aktiv),

den ene kaller seg for Dritta/DrittaFull og den andre for Hioz.

 

De var begge med i et clan ved navn ToySoldiers aka =TS=

(Som forøvrig DrittaFull starta)

 

De kom nok litt etter meg :) Jeg var mest aktiv når klanmiljøet var på sitt beste. Kalte meg Phantom og spilte for Catch Gamer og [GR-OF] :) Kanskje han har hørt om meg.

Lenke til kommentar

De kom nok litt etter meg :) Jeg var mest aktiv når klanmiljøet var på sitt beste. Kalte meg Phantom og spilte for Catch Gamer og [GR-OF] :) Kanskje han har hørt om meg.

 

Mulig, begge to starta å spille når spillet kom ihvertfall,

og Hioz har egentlig vært aktiv siden han begynnte å spille det,

han spiller ca. 4-5 timer hver dag fortsatt,

men da mest nonpublic,

selvom det har blitt mye det også på han,

han sitter med 283090 global score i følge bf2s.com og bf2stats.net,

men rundt 650000 i følge bf2 i seg selv,

har sikkert noe med å gjøre at han ikke har spillt public siden i fjor høst :p

 

Ps. Har også en annen bekjent bf2 spiller,

han kaller seg for MushroomCar eller noe i den dur,

skal sjekke,

han var en demon med svd ihvertfall,

satt med 80+% accuracy.

 

Ah, fant ham; {DTM}Mushroomcar heter han.

Endret av malmern
Lenke til kommentar

Jagerfly skal strengt tatt ikke være lett å skyte ned : p

Det er ikke snakk om gjøre det lett. Det må være andre måten å ta ned jagerfly på enn å skyte det ned med et annet. AA i BF2 var fullstendig ubrukelig, og en gjennomsnittlig pilot ville være umulig å få ned. Hvis erfaringesnivået mellom pilotene på hvert lag forsyves noe, vil laget med den beste piloten vinne 90% av gangene. Rett og slett fordi du på bakken ikke kan gjøre noe. Slik burde det ikke være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jagerfly skal strengt tatt ikke være lett å skyte ned : p

Det er ikke snakk om gjøre det lett. Det må være andre måten å ta ned jagerfly på enn å skyte det ned med et annet. AA i BF2 var fullstendig ubrukelig, og en gjennomsnittlig pilot ville være umulig å få ned. Hvis erfaringesnivået mellom pilotene på hvert lag forsyves noe, vil laget med den beste piloten vinne 90% av gangene. Rett og slett fordi du på bakken ikke kan gjøre noe. Slik burde det ikke være.

 

Enig, enhver god pilot vet hvor alle stationary AA guns er på mapet og kan ta ut disse på lang avstand (trenger bare en kjapp burst), og movable AA (som forøvrig er lite brukt / skjelden) er ikke spesielt bra og tåler svært lite.

Syns DC fikset dette bra ved å gi AA til inf, noe som gjør det skumlere for piloter å fly lavt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eh. Fly?

 

Fly er greit. Vi kan gjøre ett unntak.

 

Det er jo opp til hver enkelte? Jeg har spilt FPS på pc så lenge jeg kan huske, men helt til hjeg prøvde BC2 og Black ops på xbox har jeg også bevist meg selv om at det også er mulig og spille FPS på konsoll.

 

Dropp det kødde med at FPS bare kan spilles på Pc.

 

 

Hvorfor ødelegge FPS spillet med å spille det på konsoll? :nei:

 

 

Hvor er joysticken? Den til venstre? Har du annet bilde? Hva slags type er det?

 

røyket hasj?

Lenke til kommentar

I BF2 spilte alle de gode pilotene med Joystick, så det er liten tvil om at det fungerer best :) Var få gode piloter som brukte mus / tastatur.

Da må jeg være et av unntakene :p Bruker bare mus/taster i BF2, men har joystick til eventuelt fly simulator osv, men liker ikke å bruke det i et FPS spill som BF. Jeg manøvre kjappere med mus/tast. Er ikke like lett å være pilot og second gunner på en heli med joystick.

 

Eksempel:

http://www.youtube.com/watch?v=117ZFM9bRY8&feature=related

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

I BF2 spilte alle de gode pilotene med Joystick, så det er liten tvil om at det fungerer best :) Var få gode piloter som brukte mus / tastatur.

Da må jeg være et av unntakene :p Har bruker mus/taster i BF2, men har joystick til eventuelt fly simulator osv. Jeg manøvre kjappere med mus/tast. Er ikke like lett å være pilot og second gunner på en heli med joystick.

 

Eksempel:

http://www.youtube.com/watch?v=117ZFM9bRY8&feature=related

 

I helikopter brukte de beste pilotene uten tvil mus / tastatur. Når jeg snakket om "pilotene" så mente jeg egentlig de som fløy fly (på høyt nivå) :p Burde nok formulert det bedre. Redux er uten tvil en av de bedre pilotene i helikopter og har selv hatt gleden med å spille med han :p Men i jagerfly var det ingen av de beste som brukt mus / tastatur :p

Lenke til kommentar

Husker jeg prøvde å bli god i å fly uten joystick da jeg ikke hadde det hos pappa og gadd ikke kjøpe det for 2 dager andrevær helg. Men greide det faen ikke :p Det var vanskelig jeg greide å bli god til å fly flyet stabilt og sikkelig men ikke "krige" med det, men å bli god med helikopter er lettere.

 

Joystick + fly er episk :D Inkludert at det gir deg en mer "fly" feeling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...