Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DISKUSJON.NO serveren nå folkens!!! Eller er det bare konsollspillere her?

IMO så er det synd at det ble valgt så spesielle regler på den serveren... Jeg skjønner at det var en vote men hvis man bare skal ha én server så tror jeg det beste hadde vært om den var helt normal. Men men jeg ser at den er full nå så da er det ihvertfall noen som har det moro der :)

• Liker 5
Lenke til kommentar

DISKUSJON.NO serveren nå folkens!!! Eller er det bare konsollspillere her?

IMO så er det synd at det ble valgt så spesielle regler på den serveren... Jeg skjønner at det var en vote men hvis man bare skal ha én server så tror jeg det beste hadde vært om den var helt normal. Men men jeg ser at den er full nå så da er det ihvertfall noen som har det moro der :)

Spesielle regler how? Det kjøres en vanlig HC server med maps dere har valgt. Eller mapsa kommer inn i rotation så fort serveren faktisk vil at jeg skal endre dem.

Jeg skal bli med min kamerat til MW3 midnight launch (vi skal henge sammen etterpå uansett), så jeg lurte på, ettersom det er veldig sannsynlig at vi blir først i køen, skal jeg bare gå for å kjøpe BF3 til PC? :)

DOIT!

Lenke til kommentar

Jeg skal bli med min kamerat til MW3 midnight launch (vi skal henge sammen etterpå uansett), så jeg lurte på, ettersom det er veldig sannsynlig at vi blir først i køen, skal jeg bare gå for å kjøpe BF3 til PC? :)

Nope

CoD spillere har ingenting i Battlefield 3 å gjøre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

--snip--

Spesielle regler how? Det kjøres en vanlig HC server med maps dere har valgt. Eller mapsa kommer inn i rotation så fort serveren faktisk vil at jeg skal endre dem.

Ok jeg så at det bare stod custom men det er kanskje pga map rotation. Anyways jeg liker ikke HC :)

Lenke til kommentar

Ok jeg så at det bare stod custom men det er kanskje pga map rotation. Anyways jeg liker ikke HC :)

Enig. i BC2 spilte jeg nesten kunn HC, men er for mye tull i BF3 enda til at jeg gidder. Alt for mye teamkilling, siden man ikke blir straffet på noen måter (enten med minus poeng eller minus kill\death), så holder meg til vanlig en stund til

Lenke til kommentar

Nope

CoD spillere har ingenting i Battlefield 3 å gjøre.

Med den holdningen der så har du heller ingenting å gjøre i BF3. Spillet dreier seg om teamwork, noe du tydligvis ikke forstår deg i.

@amir90 waits for alice, kjøp begge. ;)

• Liker 5
Lenke til kommentar

HS: 761m

Eh, er det med et Infantry våpen (altså håndholdt) eller stationary/vehicle våpen? Tipper det siste.

SV98 (x12) + bipod

DOIT!

Do it or else your gay!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Bare jeg som merker en trend med at de med høyest rank camper mest?

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Back to Karkand is coming this December. Weapons previously exclusive to Battlefield 2 and four re-imagined maps. If you pre-ordered your copy of Battlefield 3 or purchased a Limited Edition copy, you'll get it for free! And, PlayStation 3 members get in a week early.

:mad:

Endret av Snakebite^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...