Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Runda singelplayer på hard nå. Fy faen for noe dritt. Om du syns det å spille mot motstandere som har aimbot og wallhack er gøy så kjør på... For ikke å snakke om uberscriptet og 0 alternative ruter/løsninger. Dette går på skinner for å si det sånn.

Storyen var ok tho.

Lenke til kommentar

Jeg var i ferd med å gi opp hele spillet, men en venn fikk meg til å spille med han, vi spillte bare på infantry only brett og Rush, da ble det med en gang MYE MYE BEDRE.

Desverre er det bare 3 brett dette passe på, så det er veldig lite, kunne nesten ønske vi fikk flere av BC2 brettene på BF3, vil mye heller ha masse BC2 infantry brett enn de kjipe BF2 brettene.

Lenke til kommentar

Her på diskusjon.no er det tydeligvis BF3 som dominerer :p

capturediv.png

Jeg kommenterte det i MW3 tråden i stad og fikk streng beskjed om å ikke starte en BF3 vs MW3 diskusjon. Lol, hårsåre folk ass. Som Nietzsche en gang sa COD ist tot.

Altså, jeg fikk ikke diskusjon.no bruker før på u.skolen. barn har da ikke diskusjon.no bruker o_O

Lenke til kommentar

capturediv.png

Jeg kommenterte det i MW3 tråden i stad og fikk streng beskjed om å ikke starte en BF3 vs MW3 diskusjon. Lol, hårsåre folk ass. Som Nietzsche en gang sa COD ist tot.

Altså, jeg fikk ikke diskusjon.no bruker før på u.skolen. barn har da ikke diskusjon.no bruker o_O

Hva mener du?

Lenke til kommentar

capturediv.png

Hva mener du?

At barn spiller COD og ungdom/voksne spiller B3?

Lenke til kommentar

Begynner faen meg å bli lei av at dette spillet rett og slett ikke fungerer.

Synes det er underlig at det er en del som har MANGE feil og problemer mens mange andre ikke har noen problemer i det hele tatt.

Personlig så har jeg kun det at noen ganger må jeg joine en server 2 ganger pga at når det loader blir skjermen bare svart og ingenting skjer (lyder høres i bakgrunnen).

Men kanskje jeg spiller mindre en gjennomsnittet og at feilene ville blitt mer åpenlyse om jeg la inn mange timer pr dag.

Lenke til kommentar

Begynner faen meg å bli lei av at dette spillet rett og slett ikke fungerer.

Synes det er underlig at det er en del som har MANGE feil og problemer mens mange andre ikke har noen problemer i det hele tatt.

Personlig så har jeg kun det at noen ganger må jeg joine en server 2 ganger pga at når det loader blir skjermen bare svart og ingenting skjer (lyder høres i bakgrunnen).

Men kanskje jeg spiller mindre en gjennomsnittet og at feilene ville blitt mer åpenlyse om jeg la inn mange timer pr dag.

Tror det er ingen ting som er feil på PS3, kanskje bare PC?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...