N o r e n g Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Sikkert fordi MW3 ikke er kommet ut enda. Denne tråden hadde over 400 sider før lansering, 500 er også mulig. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Denne siden hadd 700 sider før lansering 5 Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Mulig det har vært oppe før, men får vi Battlerecorder til BF3? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Begynner faen meg å bli lei av at dette spillet rett og slett ikke fungerer. 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Her på diskusjon.no er det tydeligvis BF3 som dominerer Jeg kommenterte det i MW3 tråden i stad og fikk streng beskjed om å ikke starte en BF3 vs MW3 diskusjon. Lol, hårsåre folk ass. Som Nietzsche en gang sa COD ist tot. 1 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Runda singelplayer på hard nå. Fy faen for noe dritt. Om du syns det å spille mot motstandere som har aimbot og wallhack er gøy så kjør på... For ikke å snakke om uberscriptet og 0 alternative ruter/løsninger. Dette går på skinner for å si det sånn. Storyen var ok tho. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg var i ferd med å gi opp hele spillet, men en venn fikk meg til å spille med han, vi spillte bare på infantry only brett og Rush, da ble det med en gang MYE MYE BEDRE. Desverre er det bare 3 brett dette passe på, så det er veldig lite, kunne nesten ønske vi fikk flere av BC2 brettene på BF3, vil mye heller ha masse BC2 infantry brett enn de kjipe BF2 brettene. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Her på diskusjon.no er det tydeligvis BF3 som dominerer Jeg kommenterte det i MW3 tråden i stad og fikk streng beskjed om å ikke starte en BF3 vs MW3 diskusjon. Lol, hårsåre folk ass. Som Nietzsche en gang sa COD ist tot. Altså, jeg fikk ikke diskusjon.no bruker før på u.skolen. barn har da ikke diskusjon.no bruker o_O Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Her på diskusjon.no er det tydeligvis BF3 som dominerer Glem det, antall poster ja Endret 7. november 2011 av herzeleid Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 vil mye heller ha masse BC2 infantry brett enn de kjipe BF2 brettene. Åh gud, spar oss. 2 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvorfor ikke? ja takk begge deler? Er ikke slik som i MW2, man kan velge server/brett man vil spille på. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Bc2 maps over bf2 maps? Noen har en skrue løs. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 vil mye heller ha masse BC2 infantry brett enn de kjipe BF2 brettene. Åh gud, spar oss. Relax, han er ny her. 7 Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Noen som vet hvor mange pre-orders MW3 hadde? Vet at Battlefield 3 hadde ca. 3 millioner ! Vanlig spill pleier å ha 1 million pre-orders ! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Her på diskusjon.no er det tydeligvis BF3 som dominerer Jeg kommenterte det i MW3 tråden i stad og fikk streng beskjed om å ikke starte en BF3 vs MW3 diskusjon. Lol, hårsåre folk ass. Som Nietzsche en gang sa COD ist tot. Altså, jeg fikk ikke diskusjon.no bruker før på u.skolen. barn har da ikke diskusjon.no bruker o_O Hva mener du? Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Her på diskusjon.no er det tydeligvis BF3 som dominerer Jeg kommenterte det i MW3 tråden i stad og fikk streng beskjed om å ikke starte en BF3 vs MW3 diskusjon. Lol, hårsåre folk ass. Som Nietzsche en gang sa COD ist tot. Altså, jeg fikk ikke diskusjon.no bruker før på u.skolen. barn har da ikke diskusjon.no bruker o_O Hva mener du? At barn spiller COD og ungdom/voksne spiller B3? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg opplever det i hvert fall slikt som at barn under 15-14 år, heller spiller CoD enn BF3. Min lillebror på 13 er et godt eksempel. Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Dude, jeg er 14 og spiller Battlefield 3. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Begynner faen meg å bli lei av at dette spillet rett og slett ikke fungerer. Synes det er underlig at det er en del som har MANGE feil og problemer mens mange andre ikke har noen problemer i det hele tatt. Personlig så har jeg kun det at noen ganger må jeg joine en server 2 ganger pga at når det loader blir skjermen bare svart og ingenting skjer (lyder høres i bakgrunnen). Men kanskje jeg spiller mindre en gjennomsnittet og at feilene ville blitt mer åpenlyse om jeg la inn mange timer pr dag. Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Begynner faen meg å bli lei av at dette spillet rett og slett ikke fungerer. Synes det er underlig at det er en del som har MANGE feil og problemer mens mange andre ikke har noen problemer i det hele tatt. Personlig så har jeg kun det at noen ganger må jeg joine en server 2 ganger pga at når det loader blir skjermen bare svart og ingenting skjer (lyder høres i bakgrunnen). Men kanskje jeg spiller mindre en gjennomsnittet og at feilene ville blitt mer åpenlyse om jeg la inn mange timer pr dag. Tror det er ingen ting som er feil på PS3, kanskje bare PC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå