Dassen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Noen som faktisk likte Single Player og Co-Op her? Jeg spilte SP i to timer før jeg ga totalt opp. En diger scriptfest uten noe som helst relevanse til online gameplay, "press space to throw grenade" og "press E to start plane" Så kommer jeg på Co-Op og håper at dette skal i det minste være bra. Neida, gå opp på brua og skyt alle som kommer, og get to da choppa and shoot everything daon. Det verste med Co-Op er at man åpner opp våpen gjennom Co-Op. Som gjør at man må spille gjennom den håpløst kjedelige Co-Open for å åpne alle våpen. Utrolig dårlig designvalg fra DICE. I am disappoint Enig med deg angående SP-delen. Det hele virker bare som en MW-kloning bare at alt er littegrann råere, bedre og kulere. Et godt eksempel på det er for eksempel villaen som er 10x kulere enn villaen i MW2. Når det er sagt så var det visse OMFG moments i SP som gjorde den verdt å spille gjennom, dessuten var lyden, grafikken og AI var rett og slett imponerende. Co-Op syntes jeg var så som så, dog noen var mer interessante enn andre der snikskytteroppdraget utenfor ambassaden pekte seg ut som det beste. Vet ikke helt hva jeg syntes om unlocke våpen gjennom CO-OP. De krever jo av deg at du skal spille gjennom samme oppdragene flere ganger for å samle nok poeng. Skulle det være interessant måtte de lagt mer jobb i å gjøre oppdragene bedre for repeterende spill, feks. ved å ta i bruk en "director" slik som det er i Left 4 Dead. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 nei og nei..da har jeg gitt alt for å få bf3 til å bli moro...det er ikke mulig.. sniping = broken eller for å si det lett alt utenom engineer funker ikke.. for alt man skal gjøre i dette spillet er å spamme raketter og springe rundt.. og for folk som sier "det er bare å squad flank" flott det for de som har squads som funker... tar en evighet bare å få venner med på laget ditt.. og etter det så står det alltid en eller annen og skyter raketter der du kommer alikevel ... dette er min personlig mening så ta det med trolls.. Prøv deg på Diskusjon sin server Mulig folka her som klager like mye, ikke er like hyppige på rpg Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Har opplevd på Diskusjon.no serveren å fått rundjuling på en CQ map enten fordi det ene laget er så himla koordinert, eller fordi vårt lager løper rundt som hodeløse kyllinger. Lone wolf ftw Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Har opplevd på Diskusjon.no serveren å fått rundjuling på en CQ map enten fordi det ene laget er så himla koordinert, eller fordi vårt lager løper rundt som hodeløse kyllinger. Lone wolf ftw Haha, ja det gjelder å fylle med og bytte lag Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hater at server browseren ikke bruker lenge tid til å se etter servere, må scrolle og scrolle ned hele tiden for å se flere servere -.- Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Har en kompis som sliter enormt med at spillet bare ramler ut til desktop, er utrolig slitsomt når vi spiller sammen Er det blitt sagt noe offisielt om dette problemet? Han har oppdatert til nyeste drivere. Maskinen var jeg forøvrig med å bygget i helgen også, så alt annet av dupeditter på den er oppdatert og vel så det. Endret 7. november 2011 av Mala Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 500 Something technical went wrong... noen andre? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 HVORFOR blir jeg disconnecta de gangene jeg har, etter mine skills å være, en knallbra runde? Så forbanna irriterende! Se å få kills og poeng pushet til EA med en gang du får det i steden for å gjøre det etter runden er over, eller før du blir disconnecta av ukjent grunn! Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Har fått flere disconnects i dag, jeg og. Dritt. Lenke til kommentar
Qu4cK Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 HVORFOR blir jeg disconnecta de gangene jeg har, etter mine skills å være, en knallbra runde? Så forbanna irriterende! Se å få kills og poeng pushet til EA med en gang du får det i steden for å gjøre det etter runden er over, eller før du blir disconnecta av ukjent grunn! Skjedde akkurat med meg også, utrolig irriterende. Men vil ikke statsen din bli lagret uansett da? Trodde det kom opp så snart runden var over, uansett om man fortsatt er i gamet eller ikke(?) Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Du får feks unlocks aktivert under runden, så hva er problemet med å synce ting mens du spiller til EA? Om du unlocker noe og bruker det i en runde, men blir disconnecta, så får du fanken meg ikke opp det det du unlocka på battlelog! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Du får feks unlocks aktivert under runden, så hva er problemet med å synce ting mens du spiller til EA? Om du unlocker noe og bruker det i en runde, men blir disconnecta, så får du fanken meg ikke opp det det du unlocka på battlelog! Hint: ikke alle som er velsignet med bredbåndshastighetene vi har her i Norge. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvordan kan jeg selv sette opp en server, dersom det er mulig? Har 100Mbit fra Uninett, så latency burde ikke være noe problem for å si det sånn. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Sliter mye med "Display driver has stopped working"...Henger seg så må eg restarte. Prøvd og formatere og installerw win7 på nytt også, med siste drivere og alt det der.. Har amd 5870 kort, noen andre med samme problem ? Endret 7. november 2011 av b00n Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvordan kan jeg selv sette opp en server, dersom det er mulig? Har 100Mbit fra Uninett, så latency burde ikke være noe problem for å si det sånn. Du kan ikke. Jeg har også 100mbit, men latency er jeg ikke mye fornøyd med fordetom. Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Her på diskusjon.no er det tydeligvis BF3 som dominerer 2 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hater at server browseren ikke bruker lenge tid til å se etter servere, må scrolle og scrolle ned hele tiden for å se flere servere -.- Noen blir aldri fornøyd... Her går det for fort faktisk. Hvorfor er det et problem egentlig? Du må jo uansett scrolle nedover for å se flere servere, og søket etter nye server går jo kjapt (iallefall hos meg). Du får heller prøve å begrense søket, slik at de første serverne som dukker opp faktisk er de du leter etter. 1 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Spillet står evig lenge på loading eller logging in i battlelog... Kommer ikke inn på noen servere! Hva er feil? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Sikkert fordi MW3 ikke er kommet ut enda. Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Sikkert fordi MW3 ikke er kommet ut enda. Eh, nei. Bf3 har vært mye omdiskudert lenge før det komme ut. Det har helle tiden vært mer diskutert en mw3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå