Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

XFX: Er ofte slik at de som får "øvre" spawn i Operation Metro CQ består av 75% engis, 20% Medics og og 5% annet. Engis er "låst" til eksplosivene sine, så hvis man flanker dem blir de tatt på senga. Medics løper jo bare rundt og reviver de døde.

Smoke lar deg komme innpå dem forholdsvis lett. Dette gjelder forsåvidt begge veier. Så er det bare å finne seg noe å gjemme seg bak og plukke "blinde" spillere som enten driver å spammer eksplosiver, eller de som bare skal løpe bort til posisjonene hvor man spammer eksplosiver.

Er selvfølgelig ikke sånn til enhver tid. Men det er en ganske grei fremgangsmåte fremfor å titte frem for å hive en granat i ny og ne, eller fyre av en RPG.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fordi mange av oss blir for konsentrert på å fly at de ikke hører biiipene :blush:

2 engineers i tandem med stingers/igla så er heli dødt. Evt. ett fly/heli med Heatseekers. siden de kan locke/fyre av, vente på flares og så locke rakett nr 2 raskt.

Er bare irriterende å bruke choppers i dette spillet uansett... 1/3 av infanteriet driter i flagg og objectives og går kun etter å skyte ned chopper med varmesøkende raketter. I tillegg ser det ut til at det eneste fly interesserer seg i, er choppers. Det piper kon-f*king-

stant og er bare irriterende og ikke gøy :nei: Og uansett er det nesten umulig å manøvrere dersom man får en rakett i baken..

Lenke til kommentar

Finnes det noe minste rekkevidde på disse, eller vil de sprenge et mål en meter unna?

Det står i ingame tip at det er en minimums armering avstand, og de vil gjøre mindre skade innenfor denne rekkevidden. Jeg har fortsatt klart å drepe fienden (og meg selv) ved å skyte noen med rpg point blank, så det er mulig det ikke har så stor praktisk betydning.

Lenke til kommentar

For de som klager på rpg spam- go squad-flak! :D funker fett :) Og heller ta en annen rute enn der spammen er ;) Som regel er det B som blir spamma, gå rundt og under, da kommer du som regel opp bak dem, og der er det max 2-3 som passer på. noen ganger ingen da alle er opptatt med å spammer raketter.

Lenke til kommentar

Prøvde nettopp Rush på Bazar banen. Fikk tilfeldigvis IRNV siktet til HK416 rifla.. Haha, for et latterlig sikte! :p

Latterlig overpowered da regner jeg med du mener?

Bruker selv IRNV på G36C som viser seg å være en dødelig kombinasjon på alt fra mørke Teheran Highway til lyse Op. Firestorm. Slik jeg ser det burde de balansere det litt mer og gjøre det ubrukelig på dagtid hvertfall. Slik det er nå er det alt for lett å se folk med det.

Lenke til kommentar

Spilt BF3 i noen timer nå. Må si at kampanjen skuffer litt. Mye bugs, og dill med kontrollene. Historien er også veldig mye frem og tilbake, og forsøker å etterligne en del andre førstepersonsspill.

Håper MP er vesentlig bedre. Men vil spille gjennom kampanje først.

kampanjen? reklamekampanjen?

Single Player Campaign ;)

Den er ikke dårlig eller no, men den har litt "issues" med bugs, clipping, kontroller, og story, som forsøker å ligne på Modern Warfare og Black Ops og kanskje tom. Assassins Creed.

Lenke til kommentar

Elsker bf3 så langt, men er noen flaws her...

1. MANGE bugs...

2. Hører ikke en drit av motorlydene, og noen ganger hører jeg ikke en gang skytingen, faller vel kansje innom bugs.

3. Kan ikke spille på tomme servere eller sette opp en local server, hadde hvert alle tiders hvis jeg kunne øve litt på fly, heli osv.

4. Får bf3.exe have stopped working en del ganger...

Lenke til kommentar

Noen som faktisk likte Single Player og Co-Op her?

Jeg spilte SP i to timer før jeg ga totalt opp. En diger scriptfest uten noe som helst relevanse til online gameplay, "press space to throw grenade" og "press E to start plane"

Så kommer jeg på Co-Op og håper at dette skal i det minste være bra. Neida, gå opp på brua og skyt alle som kommer, og get to da choppa and shoot everything daon.

Det verste med Co-Op er at man åpner opp våpen gjennom Co-Op. Som gjør at man må spille gjennom den håpløst kjedelige Co-Open for å åpne alle våpen. Utrolig dårlig designvalg fra DICE. I am disappoint

Lenke til kommentar

nei og nei..da har jeg gitt alt for å få bf3 til å bli moro...det er ikke mulig.. sniping = broken eller for å si det lett alt utenom engineer funker ikke.. for alt man skal gjøre i dette spillet er å spamme raketter og springe rundt.. og for folk som sier "det er bare å squad flank" flott det for de som har squads som funker... tar en evighet bare å få venner med på laget ditt.. og etter det så står det alltid en eller annen og skyter raketter der du kommer alikevel ... dette er min personlig mening så ta det med trolls..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...