Vertical^ Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Funker så og si alltid hos meg. Men prøver å komme meg så nærme helikopteret/flyet som mulig, så de ikke har tid til å utløse flares på nytt. Andre ganger så virker det som om folk glemmer at de har flares. De prøver heller å manøvrere unna, noe som sjeldent funker. (Har jeg lagt merke til). Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det er fordi mange av oss blir for konsentrert på å fly at de ikke hører biiipene 2 engineers i tandem med stingers/igla så er heli dødt. Evt. ett fly/heli med Heatseekers. siden de kan locke/fyre av, vente på flares og så locke rakett nr 2 raskt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Bare jeg som irriterer meg over div. unlocks kun for "Dice emploee"? Kunne de ikke bare skjult disse? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det er fordi mange av oss blir for konsentrert på å fly at de ikke hører biiipene 2 engineers i tandem med stingers/igla så er heli dødt. Evt. ett fly/heli med Heatseekers. siden de kan locke/fyre av, vente på flares og så locke rakett nr 2 raskt. Stingers/Igla kan lett ungås med fly ved å stige til 700 meter eller høyere. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Merk at jeg skrev heli... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Bare jeg som irriterer meg over div. unlocks kun for "Dice emploee"? Kunne de ikke bare skjult disse? Hva slags unlocks? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Bare jeg som irriterer meg over div. unlocks kun for "Dice emploee"? Kunne de ikke bare skjult disse? Ja. Jeg har opplevd at folk har whinet om at de lissom skal få fordeler. De har ikke helt forstått at de sikkert bare er der for intern testing og egentlig aldri burde vært vist i lista i det heletatt. Selv om M240 med 6x scope hadde vært fedt Nerowulf: Primært rifle scopes til MGer. Endret 7. november 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Bare jeg som irriterer meg over div. unlocks kun for "Dice emploee"? Kunne de ikke bare skjult disse? Hva slags unlocks? Du har f.eks. denne på M249: Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Bare jeg som irriterer meg over div. unlocks kun for "Dice emploee"? Kunne de ikke bare skjult disse? Nei, hadde heller synes det var mer irriterende om de ikke opplyste om det. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Gott'a love Metro http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/5689474/2/206144779/ Delta Squad ftw! Har også møtt på cheaters/boosters på xbox nå. Var en som endte opp med 108-3 i k/d en runde. Man så aldri han, killfeeden bare spamma "killsa" hans, de som ble "drept" fikk ikke death. Folk! Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Mange velger jo også å "legge" bort Medic-delen, og gå for noe annet. Blant annet å kunne bruke noe annet en defrib. f.eks. Defib. kan ikke velges bort, men første hjelp kan. Jeg blir revivet ganske ofte, noen ganger for ofte. Det nye systemet med å akseptere revives fungerer alt for dårlig. Flere ganger så blir jeg drept på nytt før jeg i det hele tatt får mulighet til å ta ett valg. Det burde være slik at man ikke kommer til livet før man har spesifikt bedt om det. -- Rpg mot infanteri har jeg lite problem med, hva enn som er effektivt. Hoved våpenet mister mye effekt på avstand, da er Rpg ett greit alternativ. Jeg bruker ikke mye rpg mot infanteri, men der hvor situasjonen krever det så tenker jeg meg ikke om to ganger før jeg drar den opp. Javlin syntes jeg ikke er spesielt bra, den er fire and forget, men det tar jo ca 5-6 sekunder å få lock. Selv med ekstra ammo så har du bare 3-4 stykker, mot 9 rpg, og du kan ikke skyte uten lock. Så rpg er mye bedre i de fleste situasjoner. Det eneste gangene javlin er bra, er når tanken er langt unna. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Enig i at RPG vs infanteri ikke er så ille - man må jo benytte seg av mulighetene spillet gir. Men det er kjedelig når folk står og spammer RPG-missiler og har tilnærmet ubegrenset tilgang til disse. Antall missiler og tid til resupply skulle kanskje vært endret på. Finnes det noe minste rekkevidde på disse, eller vil de sprenge et mål en meter unna? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Bare jeg som irriterer meg over div. unlocks kun for "Dice emploee"? Kunne de ikke bare skjult disse? Hva slags unlocks? Du har f.eks. denne på M249: Kunne ikke ha brydd meg mindre... Du ville aldri ha truffet noen på den avstanden uansett. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hagle med lyddemper derimot.. 1 Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hagle med lyddemper derimot.. Det savner jeg. Hadde vært bra i tunnelene i metro Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Tunellene på Operation Metro kan suge meg! Er bare fullt av RPG og Tube horer på hver side. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Bruke smoke, så har du "free kills" Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Metro CQ 64 er gøy, sikkert 80% av mine kills kommer av granat, rekorden er 8 kills på en gang Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvorfor er smoke free kills ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Metro CQ 64 er gøy, sikkert 80% av mine kills kommer av granat, rekorden er 8 kills på en gang Synes du virkelig at RPG og granatspam er gøy? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå