Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Commo rose er faen meg ubrukelig. Har hittil ikke brukt den en eneste gang.

hva er commo rose?

Når man holder inne Q i et sekund eller to, får man opp en meny hvor man kan skrike ut forskjellige ting som feks "Need backup!" "Enemy spotted" osv.

Lenke til kommentar

Commo rose er faen meg ubrukelig. Har hittil ikke brukt den en eneste gang.

hva er commo rose?

Når man holder inne Q i et sekund eller to, får man opp en meny hvor man kan skrike ut forskjellige ting som feks "Need backup!" "Enemy spotted" osv.

ja den ja. lite vits da ingen klarer å høre kommandoene. noen ganger å blinker den når jeg starter en killing round. umulig å skyte jo. zoom tar lang tid.

Lenke til kommentar

Andre som sliter med at Origin crasher heletiden? Åpner det, så skal jeg inn i settings, så avsluttes det :!:

Kan jeg flytte BF3 over fra vanlig hdd til SSD uten at jeg må reinstallere? Iallefall det som var planen, men ser ikke ut som Origin spiller på lag.

Lenke til kommentar

Spilt BF3 i noen timer nå. Må si at kampanjen skuffer litt. Mye bugs, og dill med kontrollene. Historien er også veldig mye frem og tilbake, og forsøker å etterligne en del andre førstepersonsspill.

Håper MP er vesentlig bedre. Men vil spille gjennom kampanje først.

Lenke til kommentar

Spilt BF3 i noen timer nå. Må si at kampanjen skuffer litt. Mye bugs, og dill med kontrollene. Historien er også veldig mye frem og tilbake, og forsøker å etterligne en del andre førstepersonsspill.

Håper MP er vesentlig bedre. Men vil spille gjennom kampanje først.

kampanjen? reklamekampanjen?

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli lei hele bf3 opplegget. Skulle ønske jeg var av den typen som kunne legge et spill på hyllen et par måneder. Det er jo bare en haug med feil og dårlige beslutninger i dette spillet. Dårlig balanserte våpen, dårlige maps. Jeg har også problemer med hakking, sannsynligvis pga memory leak (jeg får 50-60 fps). Jeg klarer ikke å bruke cden til å installere spillet. Og nylig klarer jeg heller ikke å starte spillet. Kjenner jeg dice rett blir ikke feilene rettet før i januar.

Lenke til kommentar

Hva synes dere om IRNV sikte?

Noen sier det er litt OP, men hva mener dere?

OP. Definitivt.

Ja, må se meg enig med det.

Jeg bruker det når jeg forventer mye close combat sammen med M249 :thumbup:

Fikk ny rekord på "Longest Headshot:761 m", var på ca 320m.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...