Merko Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 BF er ett FPS spill, konsoller har en joystick til å styre med, og det er alvorlig, WTFLOL?! Jepp, _alle_ skulle hatt en slik FPS Joystick som jeg har på skrivebordet her: Lenke til kommentar
siindre Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) BF er ett FPS spill, konsoller har en joystick til å styre med, og det er alvorlig, WTFLOL?! Jepp, _alle_ skulle hatt en slik FPS Joystick som jeg har på skrivebordet her: Leste om den for ikke så lenge siden. Virker utrolig fett, hvordan er den i bruk? Blir du ikke veldig sliten i nakken/skulderen etter en stund? Funker den vibreringen, "recoil", i BC2 ? Og hvor mye lettet den lommeboken din med? Endret 5. april 2011 av siindre Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) For meg er "Joystick" en sånn en, brukt oftest til fly og heli, og alt annet som ikke er mus/tastatur er gamepads eller kontrollere, ratt&pedal, Falcon etc. Endret 5. april 2011 av chairgame Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Eh. Fly? Fly er greit. Vi kan gjøre ett unntak. Det er jo opp til hver enkelte? Jeg har spilt FPS på pc så lenge jeg kan huske, men helt til hjeg prøvde BC2 og Black ops på xbox har jeg også bevist meg selv om at det også er mulig og spille FPS på konsoll. Dropp det kødde med at FPS bare kan spilles på Pc. Hvorfor ødelegge FPS spillet med å spille det på konsoll? Hvor er joysticken? Den til venstre? Har du annet bilde? Hva slags type er det? Endret 5. april 2011 av Lami Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hvor er joysticken? Den til venstre? Har du annet bilde? Hva slags type er det? Er en Falcon-kontroller. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Ser ikke hvorfor jeg skal bytte ut den fremfor musen. Det blir som å spille på konsoll bare uten auto-aim. Så ikke så behagelig ut. En må bli sliten etterhvert. Men stilig er den, spesielt med våpenet på. Endret 5. april 2011 av Lami Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 BF2 har også Falcon-support. Husker da den oppdateringen kom, skjønte ikke bæret av den nye options-delen Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Bruker folk disse joystickene når de flyr med helikopter og jagerfly osv? Fordi dette var latterlig ugreit med mus og tastatur kontra kontrollen som er på xbox. Tror jeg må ha det når evt BF3 kommer ut, forsåvidt også til BC2. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Så lenge det ikke blir overstyring med mus går det helt greit. Helikopteret i BC2' Nam var helt konge å fly. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Joystick er å anbefale ja. Jeg brukte Joystick når jeg spilte Battlefield 2142, å fly rundt med gunship var dritgøy, og jeg gjorde sjeldent noe annet, bare på grunn av joysticken. Det gjør alt litt lettere. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Helikopter = mus+tastatur Fly = Joystick (ikke kontroller, men X52 Pro) Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 I BF2 spilte alle de gode pilotene med Joystick, så det er liten tvil om at det fungerer best Var få gode piloter som brukte mus / tastatur. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Lurer på om jeg må si meg enig der, selvom det går sikkert ann å bli dyktig med mus og tastatur. Bare la merke til helikopterflyvingen når jeg gikk i fra BC2 på xbox til PC, var liksom ikke like mange dyktige helikopterpiloter. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 I bf2 var det utrolig lett å se når en pilot brukte mus / tastatur i fly. Flyene fløy veldig forutsigbart med en litt "hakkete" bevegelse. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Er det kommet en endelig dato på BF3 ? Gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Det er vel bare sagt høst 2011. Det kan være alt fra august til november/desember. Men jeg synes de kan ta den tida de trenger, BF3 skal ikke være noe haste-produkt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Det er vel bare sagt høst 2011. Det kan være alt fra august til november/desember. Men jeg synes de kan ta den tida de trenger, BF3 skal ikke være noe haste-produkt. Nei, helt klart. Vil heller ha et fullført spill en et forhastet spill. Lurer på om dte blir like artig som BF2 var i sin tid Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) håper det blir like artig som BF1942 var i sin tid. Det beste spillet Dice har laget. Eller like bra som Desert Combat var, som er det beste spillet / moden noen sinne laget Endret 6. april 2011 av ZealD Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Det var vel EA som laget bf1942. Dice laget Desrt Combat. Eller? Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Det var vel EA som laget bf1942. Dice laget Desrt Combat. Eller? Hmm, var det? DC var iallefall helt fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå