Doffeo Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Da kan man legge seg med god samvittighet skam deg. drepe uskjuldige mennsker på den måten. SKUFFET. det var jo amerikanere. No mercy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) For det meste har jeg bare spilt på tilfeldige servere, og det har stort sett vært greit hele veien. Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve noen runder på TV2-serverne, og maken til gjeng med ubrukelige campere skal man lete lenge etter. Endret 6. november 2011 av Slettet-IBL5Pam9QB 1 Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Noen andre her som syns det er irriterende når man logger inn på en server, og det første som står på skjermen(før du engang kommer inn på menyen) er "your team lost". Det har hendt meg ofte og omvendt er det aldrig. 3 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Noen andre her som syns det er irriterende når man logger inn på en server, og det første som står på skjermen(før du engang kommer inn på menyen) er "your team lost". Det har hendt meg ofte og omvendt er det aldrig. Haha. Er det andre som syns det er irriterende å bli skutt? 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Er det andre som syns det er irriterende å bli skutt? Nei, det er nødvendig. Ellers blir jeg bare springendes rundt med kniv som det eneste våpenet da få kaster ut ammoboks. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Fikk min første medalje Resupply medal Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Håper alle som bevist sitter under bakken og skyter folk får statsen sin nullstilt, akkurat som Dice gjorde i BF2 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Håper alle som bevist sitter under bakken og skyter folk får statsen sin nullstilt, akkurat som Dice gjorde i BF2 Hvem bryr seg om stats anyway? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Sikkert et idiotisk spørsmål, men ; Hvordan modder jeg gunsa mi? Fått masse stash til de, men får de ikke på. Kikkertsikte osv. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hvilken joystick anbefales til BF3? Tenker å bruke i jet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Sikkert et idiotisk spørsmål, men ; Hvordan modder jeg gunsa mi? Fått masse stash til de, men får de ikke på. Kikkertsikte osv. Gå på customize, i meny-skjermen ingame, når du er død - så velger du bare hva slags sikter også videre du skal ha. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Håper alle som bevist sitter under bakken og skyter folk får statsen sin nullstilt, akkurat som Dice gjorde i BF2 Hvem bryr seg om stats anyway? De som sitter under bakken og skyter folk ? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Fikk min første medalje Resupply medal Virker som at du er alene om den. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Håper alle som bevist sitter under bakken og skyter folk får statsen sin nullstilt, akkurat som Dice gjorde i BF2 Hvem bryr seg om stats anyway? W/L ratio er jo det som er viktigst i Bf3. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Koselig med uoppmerksomme "rekognoseringsfolk". Artig å bruke kniven =P 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Folk som spiller nå eller? For mye kaffe på jobb så får ikke sove,,,, Lenke til kommentar
pxK Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Noen som kan forklare hvorfor det er så vanskelig å drepe folk med chopper gunneren på attack choppers? Hver gang jeg flyr så får jeg en absolutt ubrukelig gunner som ikke klarer å skyte en rosa elefant som befinner seg i ødemarka. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Yay: Internet hackers have released a crack which will allow legitimate Battlefield 3 buyers to play the game without the need for Origin. The service, which has been plagued with issues since release, has become synonomous with disinterested support and half-assed solutions - as well as collecting information about you, your habits and your hardware for marketing purposes. 1 Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Noen som kan forklare hvorfor det er så vanskelig å drepe folk med chopper gunneren på attack choppers? Hver gang jeg flyr så får jeg en absolutt ubrukelig gunner som ikke klarer å skyte en rosa elefant som befinner seg i ødemarka. Prøv å sikt på folk i stedet for de rosa elefantene... ... og kutt ned på selvmedisineringa... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Sitter i samme båt som pxK jeg. Men jeg sliter med å fly, skal pracce på en tom server. Det jeg sliter med er de forbanna flyene, det er jo nesten (<--) umulig å ta noe med machine gun. Og det er 5 kills/fly som skal ned først... Yay. Jeg har bestilt meg en billig Logitech-joystick (og to nye mus, BF3 er noe som setter testosteronet i kok merker jeg), håper det hjelper litt på flyegenskapene mine, som er ikkeeksisterende. Vi er to stk som sliter med å fly, ene har 51 spm i jet. Jeg har dårligere... Jeg har fått flares, men akkurat nå har jeg ikke headset, så flare hjelper jo lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå