lunde1987 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Har spilt rundt 6 timer nå og kommet til rank 6. Er helt ny i BF serien så er masse å lære her.. Har tidligere spilt Team Fortress 2 en del som mildt sagt er litt forskjellig fra bf3, men dette her er moro! Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Fant en utrolig bra våpen kombo i går: M249 med: Silencer, IRNV Scope, Ekstra ammo. Ellers så var det ganske digg å spille rush modus på de nye brettene(har bare spillt conquest siden launch) Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Fant en utrolig bra våpen kombo i går: M249 med: Silencer, IRNV Scope, Ekstra ammo. Ellers så var det ganske digg å spille rush modus på de nye brettene(har bare spillt conquest siden launch) Eller M60/PKP/M240b med:Forgrip, IRNV Scope og Extended Mag. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Dersom ikke DICE kommer med en patch som gir en muligheten til å hoppe over killcamen, kommer jeg til slutt til å knuse noe og sende regningen til Sverige. Som regel dør vedkommede et kvart sekund etter å ha skutt meg, og jeg har bedre ting å gjøre enn å stirre på en jævla blodpøl -- og når killcamen er over har jeg to sekunder på å velge hvor jeg vil spawne, og dersom jeg vil endre på kit-et... Gaaah. EDIT: Kanskje det er mulig, bare at jeg ikke har funnet ut av det ennå? Endret 5. november 2011 av Sencured Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Er ikke så mye bedre å stirre på den provoserende hånda som strekkes ut.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Til tross for feil her og der, er det faen meg sjeldent jeg koser meg såpass med et spill. BF-serien er faen meg küng! 1 Lenke til kommentar
mahcmoud Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Hei! Jeg og en kompis har drevet litt på coop i BF3 nå, endte opp med 3:02 som bestetid på missionet "Hit and Run" på easy. Har lett men finner ingen andre speedruns av denne, noen som vet om noen har vært under 3 min? Endret 5. november 2011 av mahcmoud Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Klarte den på 1:34 selv. Neida, har ikke prøvd co-op engang, er bare beruset og jævlig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Dersom ikke DICE kommer med en patch som gir en muligheten til å hoppe over killcamen, kommer jeg til slutt til å knuse noe og sende regningen til Sverige. Som regel dør vedkommede et kvart sekund etter å ha skutt meg, og jeg har bedre ting å gjøre enn å stirre på en jævla blodpøl -- og når killcamen er over har jeg to sekunder på å velge hvor jeg vil spawne, og dersom jeg vil endre på kit-et... Gaaah. EDIT: Kanskje det er mulig, bare at jeg ikke har funnet ut av det ennå? Du "MÅ" jo ikke spawne det øyeblikket du har muligheten til det da. Alternativet hadde vel vært å gi deg en 10-15 sekunders countdown med spawnscreen... Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Egentlig så er vanlig "Normal" modus helt tett. Blir jo spotta hele tiden av fiender og deretter tatt av snipere over halve mappet. Nei, Hardcore er veien å gå fremover.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Egentlig så er vanlig "Normal" modus helt tett. Blir jo spotta hele tiden av fiender og deretter tatt av snipere over halve mappet. Nei, Hardcore er veien å gå fremover.. Det er mye bedre å bli tatt av ump over halve mapet? 1 Lenke til kommentar
mahcmoud Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Klarte den på 1:34 selv. Neida, har ikke prøvd co-op engang, er bare beruset og jævlig. BS, hvordan kan du si det når du ikke har sjans til å løpe hele banen så fort en gang? Bugs teller ikke, btw Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Marker hele innlegget mitt. 3 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Du "MÅ" jo ikke spawne det øyeblikket du har muligheten til det da. Nei, men jeg MÅ se på denne jævla blodpølen hver gang... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Ser at på Origin koster spillet 450 kr, mens på elkjøp koster det 349. Må jeg ha origin for å spille BF3 når jeg kjøper det på plate? Og finnest det en enkel måte å rippe plate over til en minne pinne? Har ikke DvD rom lengre Edit: er ikke interessert i noen løsninger som innebærer bruk ar Origin (som f.eks taste inn serial og laste ned spillet) da den tjenesten er svarte listet hos meg. Endret 5. november 2011 av MysticoN Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Ser at på Origin koster spillet 450 kr, mens på elkjøp koster det 349. Må jeg ha origin for å spille BF3 når jeg kjøper det på plate? Og finnest det en enkel måte å rippe plate over til en minne pinne? Har ikke DvD rom lengre Jepp, uansett hvor man kjøper spillet må man spille det via Origin. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ser at på Origin koster spillet 450 kr, mens på elkjøp koster det 349. Må jeg ha origin for å spille BF3 når jeg kjøper det på plate? Og finnest det en enkel måte å rippe plate over til en minne pinne? Har ikke DvD rom lengre Det fins en enkel måte å laste det ned på, det heter origin, det er uavhengig om du har en fast eller flytende kopi. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Oppdaterte posten min nettop. Er det noen andre måter? Origin er jeg ikke intrisert å ha noe mer med å gjøre. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Nei, du får stå på dine prinsipper og spille noe annet da. evt vente på en slags halvløsning fra tredjepart. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Møkk lei underpowered helis og evige pipelyder... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå