_Bulldog_ Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Hvis du vil levle fort opp som recon....bruk MAV. Får lett 3-5000 poeng, ikke inkludert ribbons. Hvis noen på samme lag bruker Mav. SE PÅ MINIMAP Easy kills Endret 5. november 2011 av _Bulldog_ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Fant endelig ut hvorfor jeg ikke fikk til å bruke bipod greia. Jeg hadde kobla til xbox kontrolleren, koblet den ifra og nå funka alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Bruker man mortar er man avhengig av å ha med seg støtte/lagkamerater, akkurat som i virkeligheten. Man blir umiddelbart et prioritert mål for motstanderne og synes som thklinge sier på minikartet. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ingenting er som Operation Metro når alle står å "jokker" i rulletrappene hele kampen. Men så er du så heldig å komme deg ned og hjemme deg bak et hjørne og drepe alle motstandere som går forbi Priceless Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Gøyeste med Operation Metro er å få 6 kills med 1 nade :-P Folk er jo så dumme att de står fast i gangene hele runden Endret 5. november 2011 av XFXforce Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 ENDELIG! Fikk BF3 Limited (PC) i posten i dag, og det installeres as we speak. Dette blir en fin dag. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 ENDELIG! Fikk BF3 Limited (PC) i posten i dag, og det installeres as we speak. Dette blir en fin dag. Bestilte fra? Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 hva er egentlig definisjon på spawn raping? jeg trodde ikke det var mulig å spawnrape i bf3, da det ikke er muig å gå helt til fiendens uncappable base? jeg synes ikke det er spawn raping å drepe folk som spawner på mobile spawn point, andre lagkamerater, eller et flagg jeg er ute etter. kan jo ikke droppe å skyte folk som dukker opp foran meg, da dør jeg jo selv! Hater forsåvidt mortar, spessiellt på Seine Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg bestilte fra play.com for 32 pund. (Jeg bor i England for øyeblikket.) Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 hva er egentlig definisjon på spawn raping? jeg trodde ikke det var mulig å spawnrape i bf3, da det ikke er muig å gå helt til fiendens uncappable base? jeg synes ikke det er spawn raping å drepe folk som spawner på mobile spawn point, andre lagkamerater, eller et flagg jeg er ute etter. kan jo ikke droppe å skyte folk som dukker opp foran meg, da dør jeg jo selv! Hater forsåvidt mortar, spessiellt på Seine Man kan bruke heli i uncap Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg har blitt avhengig av IRNV :/ Hvem kan gå tilbake til vanlige siktemidler etter å ha brukt denne "cheaten" så lenge :`( 1 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) hva er egentlig definisjon på spawn raping? jeg trodde ikke det var mulig å spawnrape i bf3, da det ikke er muig å gå helt til fiendens uncappable base? jeg synes ikke det er spawn raping å drepe folk som spawner på mobile spawn point, andre lagkamerater, eller et flagg jeg er ute etter. kan jo ikke droppe å skyte folk som dukker opp foran meg, da dør jeg jo selv! Hater forsåvidt mortar, spessiellt på Seine I conquest er det relativt umulig å spawnrape, for spawn er utilgjengelig for fienden. Derimot i Rush, så har fienden fritt spillerom helt til spawn. Da snakker jeg main spawn, altså der man spawner hvis man ikke har noen squadmates eller mobile spawn point ute i felten. Selvfølgelig det er min beslutning om jeg vil spawne på et flagg, og da er det inneforstått at det er en mulighet for at en fiende faktisk capper flagget i hjørnet av conteineren jeg tilfeldigvis spawner i og hans reaksjon er å drepe meg. Det blir mer "spawnkill", framfor spawnrape da jeg faktisk velger å spawne der. Endret 5. november 2011 av Dofty Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg har blitt avhengig av IRNV :/ Hvem kan gå tilbake til vanlige siktemidler etter å ha brukt denne "cheaten" så lenge :`( Brukte det en stund til jeg fant ut at det var overpowered som faen og ødela spillet. Var ikke lett i starten å gå tilbake til vanlige sikter, men det blir bedre etter en stund! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg har blitt avhengig av IRNV :/ Hvem kan gå tilbake til vanlige siktemidler etter å ha brukt denne "cheaten" så lenge :`( Det er helt klart lettere å oppdage fiender med den, men jeg synes faktisk det er lettere å treffe med f.eks holo. Men det er kanskje bare en vanesak.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det fantastiske mobile AA-våpenet alle digger, på hvilke maps finner jeg det på 360? Eneste jeg har testet er de stasjonære på f.eks Caspian Border, og de er ikke særlig gode.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Heh, igår gjorde jeg og en kompis Co-op mission "Fire in the sky" om og om igjen til vi hadde unlocka ALLE coop-våpnene. Håper jeg aldri ser innsiden av et helikopter igjen, noen sinne. 1 Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Heh, igår gjorde jeg og en kompis Co-op mission "Fire in the sky" om og om igjen til vi hadde unlocka ALLE coop-våpnene. Håper jeg aldri ser innsiden av et helikopter igjen, noen sinne. Det finnes jo andre co-op missions som er vel så egna til å unlocke våpnene.. Hva med siste missionet for eksempel? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Nja, de andre tar for lang tid å fullføre + at jeg daua hele tiden. Pluss at det er så mye idiotisk scripting i dem som ødelegger mission hvis du skyter feil target for tidlig (må vente på cue fra spillet). I FFTS er du sågodt som udødelig med mindre du dere kræsjer helikopteret i bakken. Og den tar rundt 10 minutter å fullføre for 14000 points. Endret 5. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Man får masse poeng for revives da! Hvis ikke begge dør.. Men på det siste oppdraget får man greit med poeng uten å fullføre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) En ting jeg ikke forstår er hvordan #1 på leaderboard på fire in the sky har over 200000 poeng. Vi har gjort mission så effektivt som mulig, og klarer ikke 20k engang. Man bruker hele tida i helikopter. Har prøvd å sprenge alt som finnes på bakken av biler og hus også. Får ikke mere poeng for det. Endret 5. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå