""" Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Du er flink til å photoshoppe. Det har da aldri vært snø der. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det hadde vært dritkult med en skikkelig skogsbane. Masse bjørk eller noe slikt. Litt fjell og bunkere kanskje. Norsk natur rett og slett! Hadde vært evig kult. Også med dynamisk tid såklart slik at det kan bli mørkt. Du mener virkelig dette? Jeg hater skogen på Caspian, blir skutt fra alle bauger og kanter, surroundlyd hjelper ikke det døyt da lyden kommer fra hver en busk rundt meg. Det eneste slike scenarioer ender med er at han som camper får kill, ergo alle camper til slutt om mapet er så lukket. Make that a BF3 map! Right now! Ja, det var poenget mitt. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Savner en snøbane, først og fremst. Er ikke helt settingen for det da, hehe. Skal fint gjøres at det snør i Iran FAAAKE!! xD Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Savner en snøbane, først og fremst. Er ikke helt settingen for det da, hehe. Skal fint gjøres at det snør i Iran FAAAKE!! xD nei. mener å huske at det var et tilfelle for noen år siden. klima endringene, du vet. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=xU0FrtOf6uQ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Fy faen så bra G3 var. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Fy faen så bra G3 var. Er det G3'en du får for Co-op? Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Spilte på diskusjon.no serveren for første gang idag. Må jammen si at jeg ble eid i forhold til på andre servere. Dere er flinke Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 G3 er Kuuuuuul Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 i BC var den veldig bra. har ikke prøvd den her, da jeg ikke har inlocket den ennå. jeg har funnet en server der når det er få spillere så er det mulig å få heli poeng. genialt når fienden er elendig. jeg locker helikopteret deres og så skifter våpen. jeg syns litt synd på de. bare jeg starter traking så styrter de. ta flagg og tanks er jo veldig fin måte å ranke opp på. kan de som spiller på ps3 og andre konsoller spille på samme server som de på PC? Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Er det noen platoons som trenger folk? Er møkk lei pubservere med en haug med nisser som driter i alt som heter teamplay. Spilt en god del BC2, og nå også hoppet på BF3:) Nettopp begynt, men blir en del spilling nå. http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/TexTHKM/ http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/TexTHKM/ Endret 5. november 2011 av Frode99 Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det hadde vært dritkult med en skikkelig skogsbane. Masse bjørk eller noe slikt. Litt fjell og bunkere kanskje. Norsk natur rett og slett! Hadde vært evig kult. Også med dynamisk tid såklart slik at det kan bli mørkt. Du mener virkelig dette? Jeg hater skogen på Caspian, blir skutt fra alle bauger og kanter, surroundlyd hjelper ikke det døyt da lyden kommer fra hver en busk rundt meg. Det eneste slike scenarioer ender med er at han som camper får kill, ergo alle camper til slutt om mapet er så lukket. Jeg har samme følelsen, bare motsatt.. Jeg foretrekker å løpe rett inn i krattskogen og ta flagget, eventuelt skremme vettet av en som camper 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Battlelog nede nå? Edit: Der var det oppe igjen Endret 5. november 2011 av Naken_Greve Lenke til kommentar
dTd Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Longest Headshot 876 m i ikke ederu tilstand! BOYAH!! 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=TyN_Zjw4l-s 1 Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg spiller en del som support og har fått meg mortar.. Har prøvd ut denne litt og syns det er ganske gøy, men det er noe som jeg ikke helt fatter. Uansett hvor smart jeg prøver å plassere meg, så får jeg bare fyrt av et par skudd før en annen med mortar dreper meg. Har prøvd en del ganger nå og det samme skjer hver gang. Selv om jeg gjemmer meg i start området et sted hvor "ingen" kan se meg. Er det noe med mortaren som gjør at det er lett for andre med mortar å se hvor jeg er? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ja, du lyser opp på minimappet som fyrverkeri. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ser jeg noen sitte bak med mortar får jeg plutselig et merkelig sug etter å jakte ned vedkommende, som om det er det viktigste der og da. Neida. Men jo. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå