Tørriss Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Nå mistet jeg oversikten over ammo og hvor mye liv jeg har igjen.. Nede i venstre hjørne.. Hva har jeg trykka på nå? Vil gjerne ha det tilbake igjen hvis noen her vet ? Du spiller antageligvis hardcore, du kan huke av for om du vil spille denne modusen eller ikke i listen med options i server browseren. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 HVa gjør våpenet på MAVen?? Se video på youtube Det måtte jeg for å skjønne det Så den kan kun ødelegge equipment?? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 HVa gjør våpenet på MAVen?? Se video på youtube Det måtte jeg for å skjønne det Så den kan kun ødelegge equipment?? Spotte folk. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Key har jeg jo, men kan jeg laste ned fra Origin og bruke key'en selv om jeg har plate? Sikkert teit spørsmål da.. men jeg vet ikke Du kan kaste både key og plate, det eneste som betyr noe nå er origin-kontoen din. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 HVa gjør våpenet på MAVen?? Se video på youtube Det måtte jeg for å skjønne det Så den kan kun ødelegge equipment?? Spotte folk. Altså, spotte folk i tilegg til å ødelegge equipment. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Altså, spotte folk i tilegg til å ødelegge equipment. Jeg som leste litt for fort. :!: Lenke til kommentar
fargerikt Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Det skjedde noe helt sykt i dette gamet. Vi i US ledet lenge ved rushe tidlig og stå oppe ved veggen ved B, før vi ble totalt utslettet av rocket launchers og granater. Det er mulig!! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Hehe, tidligere ikveld. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 RU vinner 9 av 10 på det brettet. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Damavand Peak? Fuck no! Synes det er greit balansert jeg. Metro er vel det eneste mappet jeg har kommet over så langt (har utelukkende spillt Conquest Large) som virkelig ikke er balansert. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Noen som veit om Origin er nede? Kommer meg ikke online :S :S :S Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hm, nei, det funker her.. Men du kan gå direkte til battlelog nå da. Det har visst blitt sånn pga alle problemene med Origin. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Skulle inderlig ønske det var randomize teams for hver runde. Spilte nettopp mot et skambra lag på diskusjon.no-serveren og i lengden er ikke det noe av det morsomste i verden. Klager ikke over at vi tapte, det er sånn spillet er, noen er gode, andre er dårlige. Men for spillets skyld kunne det byttet på. Selvfølgelig ivareta party. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Damavand Peak? Fuck no! Synes det er greit balansert jeg. Metro er vel det eneste mappet jeg har kommet over så langt (har utelukkende spillt Conquest Large) som virkelig ikke er balansert. Var svar til post to over. Metro der Ru vant. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Han gikk for det meste rundt med en pistol eller ump. Nekter å tro at han er SÅ dyktig. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Skulle inderlig ønske det var randomize teams for hver runde. Spilte nettopp mot et skambra lag på diskusjon.no-serveren og i lengden er ikke det noe av det morsomste i verden. Klager ikke over at vi tapte, det er sånn spillet er, noen er gode, andre er dårlige. Men for spillets skyld kunne det byttet på. Selvfølgelig ivareta party. Har Diskusjon en server? Hvordan finner jeg den? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/44c0b45d-f684-47da-b722-9954c83910c3/Diskusjon-no/ Eller bare skriv in 'diskusjon.no' i søkefelte Endret 4. november 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Noen som vil bytte min Recon kar mot en annen Recon kar? Min nekter å slippe spawn beaconen. Velger Spawn Beacon, trykker LMB(Left mouse button) setter den fra seg, nei vent, gjør bevegelsen men har den fortsatt mellom hendene. Magic!! Må det være et prikkfritt underlag? helst velurteppe for at det skal gå? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Noen som vil bytte min Recon kar mot en annen Recon kar? Min nekter å slippe spawn beaconen. Velger Spawn Beacon, trykker LMB(Left mouse button) setter den fra seg, nei vent, gjør bevegelsen men har den fortsatt mellom hendene. Magic!! Må det være et prikkfritt underlag? helst velurteppe for at det skal gå? Har hatt samme problemet. Virkar som at det må vere VELDIG flatt for at det skal fungere. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Tre kjappe spørsmål: 1. Kan jeg slette og opprette soldater? 2. Finnes det en OK oversikt over de forskjellige brettene på nett (BC2 hadde en fin oversikt husker jeg)? 3. Kan jeg endre på noen verdier i PROF_SAVE_profile for å få økt flyt i spillet (spiser HBAO mye ressurser som i BC2?)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå