Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Eneste problemet jeg har med bipoden er at den av og stil steller seg nedenfor coveret jeg setter den på slik at våpenet skyter inn i coveret i stedet for over det. Særlig problematisk når jeg setter den på bilvrak eller de hvite kassene som står i metroen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lite spørsmål; Har kjøpt litt ny hardware og vært idiot og ikke kjøpt ny dvdspiller.. nye hk har bare sata kontakt og de jeg har er IDE :hrm: Så til selve spørsmålet.. sitter med splitter nytt UBRUKT BF3 plate og ingen mulighet til å legge det inn på normal måte. Men, er det mulig å lage en image av platen og legge den inn på gamerpc'en via daemontool?? jeg vet at det sikkert går, men blir den da registrert som piratkopi eller?? :hmm:

Hadde SERIØST gledet meg til spillhelg!!!! :blush:

Lenke til kommentar

Lite spørsmål; Har kjøpt litt ny hardware og vært idiot og ikke kjøpt ny dvdspiller.. nye hk har bare sata kontakt og de jeg har er IDE :hrm: Så til selve spørsmålet.. sitter med splitter nytt UBRUKT BF3 plate og ingen mulighet til å legge det inn på normal måte. Men, er det mulig å lage en image av platen og legge den inn på gamerpc'en via daemontool?? jeg vet at det sikkert går, men blir den da registrert som piratkopi eller?? :hmm:

Følger vel med en cd key eller noe slikt som du kan taste inn i Origin, så evt laste det ned derfra uten CD?

Lenke til kommentar

Jeg er svaksynt så å springe rundt med håndvåpen å ta folk er litt vanskelig, så å campe med sniper er enklest :) Dog blir jeg lett tatt av folk med kniv bakfra :p

din gris.

Griffar: Enda mer irriterende dritt med Origin: Den har ikke klokke!

herregud skjerp deg.

Noen som har problemer med å bruke 'bipod' greia du kan bruke på mange av våpene?

Før pleide jeg bare å ligge meg ned på bakken eller inntil et vindu så slo den seg ut, men nå skjer det nada.

det hender jeg må sikte 2 ganger før bipoden blir lagt ut. varierer egentlig, på betaen synes jeg å huske at den kom ut med en gang man la seg ned uansett.

Sikt ned, da kommer den ut.

Lenke til kommentar

Du kan på samme måte som du deler mapper via det lokale nettverket dele dvd-romen til den andre pcen din til den stasjonære. :)

eeehh.. du har ikke link til en kjapp gjennomgang av hvordan man gjøre det?? :blush: får beskjed om at jeg ikke har tilgang og evt trenger passord osv.. selv om jeg har delt dvd på nettverket.

Lenke til kommentar

Også en image-fil av DVD-platen burde vel gå. Hvis ikke, så taper du ikke noe på det.

Takk, skal prøve det :thumbup:

Følger vel med en cd key eller noe slikt som du kan taste inn i Origin, så evt laste det ned derfra uten CD?

Key har jeg jo, men kan jeg laste ned fra Origin og bruke key'en selv om jeg har plate? Sikkert teit spørsmål da.. men jeg vet ikke :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...