Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikker på at BF3 kan gi utallige timer med moro på konsoll, har selv spilt konsoll de siste 5 årene, har klokket ganske mange timer med BC1 og BC2.. Etter å ha sett første teaseren på BF3 måtte jeg ha ny PC, spiller nå BC2 enn så lenge på PC og det er en ganske mye bedre opplevelse enn på xbox :p

Lenke til kommentar

Medic var blant annet svært annerledes i BF2 enn i 1942. Det at man også nå kunne scope var nytt. Support var ny. Mener å huske at BF2 var svært annerledes enn 1942.

Kunne scope i BF42 også.

Fra BF42: Desert Combat. BF2 var en arvtager fra denne modifikasjonen. BF2 var neppe et gjennombrudd mtp. gameplay.

Support er her også :)

Weponslayoutwz0.png

http://www.youtube.com/watch?v=zI0jE9fvPUo&feature=related

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Hva er problemet Rudde?

BF er ett FPS spill, konsoller har en joystick til å styre med, og det er alvorlig, WTFLOL?!

Som gjør konsoller litt dårligere til å spille FPS på, men fortsatt mulig, og gøy er det også :)

Lenke til kommentar

Jeg har en sterk tro på at DICE innfrir. Utviklingen fra BF1942 til BF2 var rå. Tror garantert dette blir minst like bra!

Nå var tross alt DICE ute med BF: Vietnam før BF2 kom. Men ja, utviklingen fra 1942 til BF2 var rå. Men blir litt dumt å kalle utviklingen fra den første til tredje bra, for så å utelatte den andre utgivelsen. Mangler liksom ett ledd

Ja, jo, men ser ikke på BF: Vietnam som en sann etterfølger. Mer en spin-off..... Det samme med BF2142. :whistle:

BF3 blir den neste i arverekkefølgen!! :)

Det er litt for mange tittler mellom BF2 og BF3. du har 2142, Bad company, heros, 1943 og Bad Comapny 2.

Men er ikke å lage kvalme, men ved å legge til en Singleplayer Story til BF3, trur jeg steger fra BF2 til BF3, blir litt for mye av det samme som steppet mellom BF2 og BC2.

Håper jo selvfølgelig at BF3 skal bli tidenes FPS spill for hundrevis av år.

Lenke til kommentar

Bør man forvente særlig høyere maskinvarekrav til BF3 kontra BC2? Er vel samme motoren..

Er ikke samme motoren, dette blir Frostbite 2.0 som er en bedre og nyere motor med nye krav. Nøyaktig hva det blir av krav er det ingen som vet utenom i Dice lokalene kanskje? :p

Uansett, de har sagt at de skal prioritere PC versionen mye mer og optimalisere for DX11 og 64-bits prosessorer og den slags. BC2 er ikke spesielt optimalisert for PC, det er jo en konsollport. Tror nok det blir strengere maskinkrav, men ikke mye da de optimaliserer det bedre. Med andre ord blir det antageligvis mye bedre grafikk for litt høyere maskinvarekrav.

Lenke til kommentar

Okei :) Ja, blir kanskje litt for lite å kalle det oppgradert bare?

Gamere synes ikke maskinen min drar bc2 godt nok siden jeg ikke har rundt 60 FPS, men selv kan jeg ikke klage på noe. Skulle tro det holdt til å kjøre BF3 da, om enn ikke i fullHD som nå, av og til 5760*1080 (men merkbart lavere fps)

Lenke til kommentar

Okei :) Ja, blir kanskje litt for lite å kalle det oppgradert bare?

Gamere synes ikke maskinen min drar bc2 godt nok siden jeg ikke har rundt 60 FPS, men selv kan jeg ikke klage på noe. Skulle tro det holdt til å kjøre BF3 da, om enn ikke i fullHD som nå, av og til 5760*1080 (men merkbart lavere fps)

Jeg har ikke peiling på multiscreens så der kan jeg ikke uttale meg. Men ville jo tro du kan kjøre litt BF3 om du kjører BC2, men tror det vil bli nødvendig å skru ned oppløsning og kanskje detaljer, AA osv..

Jeg synser her, men det er min erfaring i fra lignende situasjoner i hvert fall! :) De lager spillet til både konsoll og PC, så selvom de optimaliserer litt mer for PC, enn hva de gjorde med BC2 tror jeg ikke forskjellen blir enormt stor og at konsollene vil sørge for at de ikke kan dra det helt ut.

Lenke til kommentar

Hva er problemet Rudde?

BF er ett FPS spill, konsoller har en joystick til å styre med, og det er alvorlig, WTFLOL?!

Så fps med "Joystick" er bra? xDDDDDD

edit: Glemte auto-aim.

Endret av Daxen
Lenke til kommentar

Man skal aldri spille FPS spill med joystick! :sick:

Da er det bare å :wallbash:

Det er jo opp til hver enkelte? Jeg har spilt FPS på pc så lenge jeg kan huske, men helt til hjeg prøvde BC2 og Black ops på xbox har jeg også bevist meg selv om at det også er mulig og spille FPS på konsoll.

Dropp det kødde med at FPS bare kan spilles på Pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...