Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg kjøpt BF3 og skaffa meg Origin, men fy faen for noe søppel det var! Ikke kan man velge eget avatar-bilde, og av en eller annen grunn funka ikke passordet, så jeg måtte få tilsendt noe på mail. Det eneste problemet var at den boksen jeg lukket den boksen der jeg skulle skrive koden inn i. Eneste måten å skrive inn koden fra mail var derfor å be om en ny kode på mail! Det er egentlig under min verdighet å ha origin, men er såpass stor Battlefield fan at jeg gjorde det likevel.

 

Hvor mye betalte dere for BF3? Billigste jeg fant var 380kr hos Spaceworld.

 

Du kan bruke gravatar for å endre bildet ditt i battlelog. Dog merk at du da også får denne avataren alle andre steder på internett der du er registrert og de bruker gravatar.

Lenke til kommentar

Nå har jeg kjøpt BF3 og skaffa meg Origin, men fy faen for noe søppel det var! Ikke kan man velge eget avatar-bilde, og av en eller annen grunn funka ikke passordet, så jeg måtte få tilsendt noe på mail. Det eneste problemet var at den boksen jeg lukket den boksen der jeg skulle skrive koden inn i. Eneste måten å skrive inn koden fra mail var derfor å be om en ny kode på mail! Det er egentlig under min verdighet å ha origin, men er såpass stor Battlefield fan at jeg gjorde det likevel.

 

Hvor mye betalte dere for BF3? Billigste jeg fant var 380kr hos Spaceworld.

Origin suger utrolig hardt, fikk samme problemet med passordet, skrev inn riktig flere ganger men fikk likefeil, så måtte bare bytte passord til slutt. Bf3 legger seg også ned mange ganger hvis jeg chatter med origin ingame -.- Utrolig irriterende. Men bf3 derimot, er veldig bra :D Hadde vert supert hvis jeg ikke hadde så mange lyd problemer som jeg ikke får fikset...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingenting om at battlelog er nede, men jeg fant dette. http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4209/battlefield-3-n-uten-origin Conspiracy anyone :cool: ?

 

Hvordan får du konspirasjon til å komme ut av den artikkelen? Ser det ikke jeg...

 

Fordi battlelog går ned med en påfølgende oppdatering like etterpå. Hvorfor gjorde de det uannonsert like etter at origincracken ble kjent? Virker ikke helt usannsynlig at det er en patch som bare kom for å kontre cracken.

Lenke til kommentar

skulle gjerne hatt en tydeligere henvisning til hvilket objekt squadleader ønsker at laget skal angripe. noe meir en bare "i need you to attack this objective". Hvilket objective? a, b, c, d, e? Kan du ikke bare si det a?

Hva skal en se etter på kartet / flaggene for å finne ut hva han mener? Sko hatt et enda tydeligere tegn på de, har prøvd å se etter det men såg ingenting ( kanskje fordi jeg var litt opptatt med å fly akkurat då)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ingenting om at battlelog er nede, men jeg fant dette. http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4209/battlefield-3-n-uten-origin Conspiracy anyone :cool: ?

 

Hvordan får du konspirasjon til å komme ut av den artikkelen? Ser det ikke jeg...

 

Fordi battlelog går ned med en påfølgende oppdatering like etterpå. Hvorfor gjorde de det uannonsert like etter at origincracken ble kjent? Virker ikke helt usannsynlig at det er en patch som bare kom for å kontre cracken.

Det er fremdeles ingen konspirasjon... Det er en reaksjon på en uventet hendelse (noen vil vel si at det var ett spørsmål om når og ikke om og dermed ikke burde være uventet, men det er nå en ting).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ja, enig. Samarbeids funksjonene burde vært enklere og tydeligere. Indikasjonen du har for å vite hvilket flagg dere skal angripe er at det er fire tagger på den diamant-formen som har flagg-bokstaven inni seg.

Samme problem med commo rose-systemet. Virker som ingen hører hva jeg sier.

Det kommer vel ikke opp noe når jeg velger f.eks "Need pickup"?. Er vanskelig å høre det inni en tanks..

Lenke til kommentar

Okei, har sett meg møkk lei. Jeg har en hellsikkes bug som jeg ikke har peiling på hva egentlig er.

 

Det som skjer er at noe i spillet får hele maskinen min til å fryse helt. Lyden looper i veldig høy hastighet og bildet fryser. Den eneste måten jeg får gjort noe igjen på er å holde inne på/av knappen og starte på nytt. Har googlet denne feilen, men de jeg har denne buggen til felles med har ikke akkurat samme symptomene som meg. Hos meg fryser den helt og ingenting skjer før jeg manuelt skrur av. Den kommer aldri på noe spesielt tidspunkt, bare helt tilfeldig. For det meste skjer det etter 15-20 minutter, men ingenting fast. Kan være mindre, kan være mere.

 

Har akkurat samme feilen i Bad Company 2, like irriterende...

 

Specs:

Intel Core 2 Duo E7400 @ 2,93Ghz, ikke klokket

GTX 260, 1GB

6GB DDR2 RAM

 

Om noen har møtt på noe lignende hadde jeg satt stor pris på hjelp!

 

 

Jeg hadde akkurat samme symptomene som deg, jeg fikset det ved å gjøre det som står i denne tråden: http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654347717482498/

 

 

#1 - PunkBuster Solution (how I fixed my freeze with looping sound).

 

Uninstalled everything related to PunkBuster.

 

1- Go to Battllefield 3 Folder > Run "pbsvc.exe" as administrator > Unistall PunkBuster.

2- Delete the "pb" folder inside Battlefield 3 Folder.

3- Delete the "pb" folder inside "C:\Users\*USERNAME*\AppData\Local\PunkBuster\BF3"

4- Go to "C:\Windows\SysWOW64" and delete any PunkBuster file you can find.

5- Go to "C:\Windows\System32" and delete any PunkBuster file you can find.

The file names inside System32/SysWOW64 folder usually are:

- PnkBstrA.exe

- PnkBstrB.ex0

- PnkBstrB.exe

- PnkBstrB.xtr

- PnkBsrt.sys

Basically, delete everything with "Pnk".

 

After this, download this version of pbsvc.exe http://www.evenbalance.com/downloads/pbsvc/pbsvc.exe [evenbalance.com]

- Run as administrator.

- Install PunkBuster Service.

 

My rig:

Asus P6X58D-E (Realtek ALC889 with R2.65 drivers)

Intel Core i7 950

Corsair Xms3 6GB (3x2GB)

EVGA GTX 560 Ti FPB

Samsung Spinpoint F3 (2x1TB RAID-0)

Windows 7 Professional 64bits (Genuine)

 

I played the hole afternoon without a client freeze/crash.

 

 

 

Skal prøve etter jobb, takker!

 

 

Du får si ifra om det funker da :D

Lenke til kommentar

Ja, enig. Samarbeids funksjonene burde vært enklere og tydeligere. Indikasjonen du har for å vite hvilket flagg dere skal angripe er at det er fire tagger på den diamant-formen som har flagg-bokstaven inni seg.

Samme problem med commo rose-systemet. Virker som ingen hører hva jeg sier.

Det kommer vel ikke opp noe når jeg velger f.eks "Need pickup"?. Er vanskelig å høre det inni en tanks..

 

Jeg har ikke trengt til å bruke den fordi folk faktisk følger med og plukker meg opp uansett. Folk snur til og med for å komme tilbake og hente meg. Noe som er mye bedre enn hva det var i BC2.

Lenke til kommentar

Ja, enig. Samarbeids funksjonene burde vært enklere og tydeligere. Indikasjonen du har for å vite hvilket flagg dere skal angripe er at det er fire tagger på den diamant-formen som har flagg-bokstaven inni seg.

Samme problem med commo rose-systemet. Virker som ingen hører hva jeg sier.

Det kommer vel ikke opp noe når jeg velger f.eks "Need pickup"?. Er vanskelig å høre det inni en tanks..

Enig der også. Commo Rose trenger å bli buffet opp.

 

I Bad Company 2 så kom det opp et blinkende ikon over en soldat når han spurte meg om Ammo. Kan ikke si jeg har sett mye til i BF3?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...