audible Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Damvarand peak er meeeh map, quitter nesten alltid når jeg joiner det, lite grei oversikt. Favorittene så langt må være Seine Crossing, Caspian, Kargh Island og Operation Firestom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Har nesten ikke spillt rush, men i det siste har det blitt noen runder og jeg må si at Casp. fungerer meget bra til rush også. Meget store, åpne områder hele tiden, så det føles ikke så innestengt som enkelte rush maps gjerne føles. Laaang vei mellom MCOMS hjelper også. For min del så må det være en betydelig mengde spillere på Rush Casp., veldig lett å snike seg inn fra alle kanter vist ikke, som gjør defending til et lite mareritt. Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Er battlelog nede for flere eller bare meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Er battlelog nede for flere eller bare meg? Ja ;-) Endret 4. november 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Har nesten ikke spillt rush, men i det siste har det blitt noen runder og jeg må si at Casp. fungerer meget bra til rush også. Meget store, åpne områder hele tiden, så det føles ikke så innestengt som enkelte rush maps gjerne føles. Laaang vei mellom MCOMS hjelper også. For min del så må det være en betydelig mengde spillere på Rush Casp., veldig lett å snike seg inn fra alle kanter vist ikke, som gjør defending til et lite mareritt. 64 rush or bust Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Er battlelog nede for flere eller bare meg? Ja ;-) Noen nyheter om det? link? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Skal funke igjen klokken 11 elns Lenke til kommentar
h_var Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ingenting om at battlelog er nede, men jeg fant dette. http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4209/battlefield-3-n-uten-origin Conspiracy anyone ? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ingenting om at battlelog er nede, men jeg fant dette. http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4209/battlefield-3-n-uten-origin Conspiracy anyone ? Konspirasjon??? Litt søkt kanskje Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Noen som har opplevd problemer med at spillet krasjer på Operation Metro ? skjer samme hver gang skjermen går i svart og ingenting, må hardquitte spillet i task manager. Alle de andre mapsa fungerer helt fint. Har reinstallert spillet en gang. Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Skal funke igjen klokken 11 elns Jess, funker nå Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Har googlet litt og letet i denne tråden, men finner ikke noen umiddelbar løsning. Første gang jeg prøver å joine en server så funker det, kommer rett inn. Problemet oppstår når jeg avslutter å går ut i windows igjen for så og finne en annen server. Da står den bare på "joining server..." og kan stå der i en evighet uten at noe skjer. Noen som har en finfin løsning? Alt er up to date! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ingenting om at battlelog er nede, men jeg fant dette. http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4209/battlefield-3-n-uten-origin Conspiracy anyone ? Hvordan får du konspirasjon til å komme ut av den artikkelen? Ser det ikke jeg... Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 GRATIS dog tags: http://actofvalor.com/bf3/ Jeg poster denne igjen, da folk flest bør få dette! Se hele traileren, på slutten får du velge hvilken plattform du ønsker dog tagsa på! Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 kode med utgåelses dato på seg. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Et lite tips til alle som ikke vet dette: Aldri kill en admin, det er visst fy fy Lenke til kommentar
--CAINe-- Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Har sett litt på Battlefield og Frostbite 2 motoren og lurte på følgende: Hvordan vil dette spillet passe inn med destruction motoren i f. eks Red Faction Armageddon(Så å si alle bygninger kan demonteres) Red Faction 1&2 fjell, vegger og bakken kan sprenges vekk(Da spesielt 1)) Savner destruksjons friheten til Red Faction 1 og noe kom tilbake i red faction armaggedon... men ikke alt Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Nå har jeg kjøpt BF3 og skaffa meg Origin, men fy faen for noe søppel det var! Ikke kan man velge eget avatar-bilde, og av en eller annen grunn funka ikke passordet, så jeg måtte få tilsendt noe på mail. Det eneste problemet var at den boksen jeg lukket den boksen der jeg skulle skrive koden inn i. Eneste måten å skrive inn koden fra mail var derfor å be om en ny kode på mail! Det er egentlig under min verdighet å ha origin, men er såpass stor Battlefield fan at jeg gjorde det likevel. Hvor mye betalte dere for BF3? Billigste jeg fant var 380kr hos Spaceworld. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Du kan velge en forhåndsdefinert bilde som avatar i origin. Skjønner ikke hvorfor folk har så mye fokus på origin. Jeg er aldri inne i origin og trykker og den plager meg ikke. 1. Logger inn på battlelog 2. Joiner en server 3. Origin starter automatisk og deretter legger jeg origin ned 4. Loade mappe og spille Fysisk kopi for 300 kr hos gamestop, grunnet pre-order. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Et lite tips til alle som ikke vet dette: Aldri kill en admin, det er visst fy fy Uff, admins er noe dritt. Hadde en som bytta map midt under en god runde igår, trøttende selv om man får beholde poengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå