Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke skjønt greia med laser sight og flashlight. Eneste jeg synes er bra med det er at jeg vet når fienden sikter på meg, for da er det bare å komme seg til unna. Liker folk som bruker det, men er i mine øyne ubrukelig.

 

 

Er ikke brukelig til noen ting.

 

Det ser bare "kult" ut...

 

Enkelte ganger blir det vanskligere å treffe dem når de har flash, men omtrent like mange ganger avslører det heller personen så jeg får et kill. Laser er "kjekt" å ha i nærkamp da man kan lettere treffe uten å sikte. Jeg har slutta å bruke begge deler da det avslører for mye, men flash er faktisk en fordel å ha i en nærkamp.

Lenke til kommentar

Derfor liker ihvertfall ikke jeg kampanjen.

 

 

Nesten alt er blitt gjort før. USA v commies. En mystisk fiende og kommunister, bomber som ikke går av, dagen blir reddet på hengende håret, hele kampanjen er oppstykket av scener som gjør at kampanjen føles oppstykket, obvious at slutten er i starten. Skal jeg fortsette?

 

Lenke til kommentar

why? hva som er dårlig der?

 

Historien i seg selv er underholdene og god men jeg spiller på Hard og kan nesten ikke nyte Singel Playeren for ALLE fiendene skyter på meg. Dette er jo også et problem i Cod.

 

Man blir lei og frustrert når man ikke kommer seg videre for hver gang du skal bevege deg fra cover til cover så blir du drept av en luring langt borti gokk... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan det er på pc, men syntes fienden tåler litt for mye(som bc2) og at det er veldig teit at man får tilbake livet igjen etter en stund:/

 

Dice har gjort bf3 enda mere arcade i forhold til bf2, hvis man kan si det på den måten?

Endret av dan83
Lenke til kommentar

da har jeg endelig fått spillet (klabb og babb med postkassa å den hyggelige postmannen, som hengte opp lapp på hybelhuset mitt der det sto at vi måtte huske å merke postkassene våres ;D) så nå blir det litt gaming i kveld, too bad jeg må opp klokka 7 og ha 2 økonomitimer!

 

OT: har spilt i vel 45min og allerede fått 2 error hvor BF slutter å virke, men artig å komme igang! :)

 

EDIT: har enda ikke tørt å sette mitt tastatur å mus bak spakene til helikopter eller lignende, hvor er det best og øve? er det noen plass du kan øve deg uten å måtte dra på servere?

Endret av Grannystyle
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Er det ikke egentlig litt unødvendig med flere oppføringer for samme pistol, bare fordi man får den med lyddemper eller lykt? Hvorfor kunne man ikke bare hatt omtrent samme system som med primary, der man velger hvilke attatchments man vil ha?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

da har jeg endelig fått spillet (klabb og babb med postkassa å den hyggelige postmannen, som hengte opp lapp på hybelhuset mitt der det sto at vi måtte huske å merke postkassene våres ;D) så nå blir det litt gaming i kveld, too bad jeg må opp klokka 7 og ha 2 økonomitimer!

 

OT: har spilt i vel 45min og allerede fått 2 error hvor BF slutter å virke, men artig å komme igang! :)

 

EDIT: har enda ikke tørt å sette mitt tastatur å mus bak spakene til helikopter eller lignende, hvor er det best og øve? er det noen plass du kan øve deg uten å måtte dra på servere?

 

Nei, ingen steder du kan øve på vehicles annet enn live servere. Og der blir du most til tannpasta hele tiden fordi alle har unlocka ting som ødelegger for deg som ikke har unlocket noenting til flyet og helikopteret enda.

 

Det er en helikopter mission i coop, men du må ha en annen med deg. Der veksler det random på hvem som flyr og hvem som styrer våpnene.

 

Jeg skulle virkelig ønske man hadde en offline-sone man bare kunne øve på flyving i.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

når er det det rette punktet å slippe ut flare i helikopter. jeg trykker alltid for seint eller for tidlig.

 

Først hører du en pipelyd når det står LOCK ON på skjermen din, denne lyden blir mer intens når det er avfyrt et missil mot deg. Pop flares når lyden blir intens :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...