Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

snip

Slå av raw mouse input, fungerte for meg og min logitech g9x :)

Takk for svar men det er allerede prøvd. har forøvrig veldig lav sens ingame, og skrudd opp i driver.

 

Hmm, nei da vet jeg ikke gitt, jeg opplevde nemlig akk det samme problemet som deg første gangen jeg testet spillet, og da hjalp det å slå av raw mouse input :hmm:

Lenke til kommentar

Er så jævlig kjipt at de skal alltid tenke penger! Syns vi skulle hatt et eget spill for kun PC, der Battlefield hører hjemme! Så kunne de heller laget et eget for kun konsoll som med første Bad Company.

 

Ikke misforstå meg, Battlefield 3 er et bra spill det! Men tror det kunne vært mye bedre for oss PC spillere hvis det var laget kun for PC. Da hadde vi kanskje snakket Battlefield 2 i en ny utgave..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er så jævlig kjipt at de skal alltid tenke penger! Syns vi skulle hatt et eget spill for kun PC, der Battlefield hører hjemme! Så kunne de heller laget et eget for kun konsoll som med første Bad Company.

 

Ikke misforstå meg, Battlefield 3 er et bra spill det! Men tror det kunne vært mye bedre for oss PC spillere hvis det var laget kun for PC. Da hadde vi kanskje snakket Battlefield 2 i en ny utgave..

 

Det hadde vert mye bedre hvis de hadde gitt faen i å lage den labre SP delen og heller fokusert kun på MP

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er så jævlig kjipt at de skal alltid tenke penger! Syns vi skulle hatt et eget spill for kun PC, der Battlefield hører hjemme! Så kunne de heller laget et eget for kun konsoll som med første Bad Company.

 

Ikke misforstå meg, Battlefield 3 er et bra spill det! Men tror det kunne vært mye bedre for oss PC spillere hvis det var laget kun for PC. Da hadde vi kanskje snakket Battlefield 2 i en ny utgave..

 

hadde de ikke brydd seg så mye om penger, hadde det ikke vært noe BF3...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...