Abigor Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 De jobber for mye med Battlefield 3. De fokuserer feil. Battlefield 3 kommer til å gi mye penger i kassa, fordi den skal selges på tre-fire platformer. Finnes det noen spill som selges til konsoll som ikke har singleplayer? Husk at BF2 var utelukkende for pc, det var ingen singelplayer der. Det spillet ble kjempepopulært på grunn av kombinasjonen av: -flott grafikk (på den tiden) -mange spillere kunne spille sammen på store baner (64) -Muligheten for å bruke kjøretøy, og bruke kjøretøy sammen med andre -samhandling (ammo, medic, engineer) Mye av dette var videreutvikling fra tidligere. Men sjangeren var ny og det var på en måte på den tiden de fant opp hjulet. Nå lager de bare hjulet rundere... men på grunn av konsoll som svakeste ledd blir det feil fokus på en del ting. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-234265 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Husk at BF2 var utelukkende for pc, det var ingen singelplayer der. Har du noen gang spilt BF2? Sett den fine ruta ved siden av multiplayer som heter "Singleplayer"? Dog ikke historie, men er forsatt singleplayer... Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 campaign da. tror ikke så mange tenker på multiplayer med bots som singleplayer i et spill? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Husk at BF2 var utelukkende for pc, det var ingen singelplayer der. Har du noen gang spilt BF2? Sett den fine ruta ved siden av multiplayer som heter "Singleplayer"? Dog ikke historie, men er forsatt singleplayer... Tja, vil heller kalle det lokal coop... Deg+bots mot bots på multiplayer-baner... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Mye bedre med campaig enn 'local coop' Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Syns det blir for dumt av folk å forhåndsdømme spillet på noe som helst måte uansett, vi vet ikke hva vi får enda. Et spill kan ha en super multiplayer selvom det er en singelplayer del også. Blir nok bra, har troa jeg. Dice har aldri skuffet i mine øyne. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg skrev at det ble dårlig fordi SP aldri har gitt meg noe som helst i noe skytespill noensinne.. AI er dumme som få og gir en enormt lite dynamisk opplevelse å spille mot.. og med det som ble sagt i intervjuet på forrige side så viser det seg at det blir enda verre enn BC2: gå rett fram hele tiden og skyte ned noen folk, disarme noen bomber og følge veien videre.. hadde det vært en SP lignende BF2 sin hadde det vært fint, for den kunne man faktisk fyre opp uten å kjede seg. (til å øve seg i heli, fly og alt sånt) (og ja, jeg har faktisk spilt hele BC2-SP-en) http://www.youtube.com/watch?v=cyZy-cOfErI Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det går da virkelig helt fint å dømme ett spill etter den informasjonen man har? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 De jobber for mye med Battlefield 3. De fokuserer feil. Battlefield 3 kommer til å gi mye penger i kassa, fordi den skal selges på tre-fire platformer. Finnes det noen spill som selges til konsoll som ikke har singleplayer? Husk at BF2 var utelukkende for pc, det var ingen singelplayer der. Det spillet ble kjempepopulært på grunn av kombinasjonen av: -flott grafikk (på den tiden) -mange spillere kunne spille sammen på store baner (64) -Muligheten for å bruke kjøretøy, og bruke kjøretøy sammen med andre -samhandling (ammo, medic, engineer) Mye av dette var videreutvikling fra tidligere. Men sjangeren var ny og det var på en måte på den tiden de fant opp hjulet. Nå lager de bare hjulet rundere... men på grunn av konsoll som svakeste ledd blir det feil fokus på en del ting. BF2 var jo helt likt BF42 som kom 3 år tidligere. De oppfant "hjulet" 2002 og ikke 2005. Eneste som var nytt med BF2 var grafikk, commander og unlocks. Desert Combat var en mod til BF42. Denne modden var med på utvikle BF2. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Medic var blant annet svært annerledes i BF2 enn i 1942. Det at man også nå kunne scope var nytt. Support var ny. Mener å huske at BF2 var svært annerledes enn 1942. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det går da virkelig helt fint å dømme ett spill etter den informasjonen man har? Ja, men det faller i tilfellet under forhåndsdømming, og det har aldri vært bra. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det går da virkelig helt fint å dømme ett spill etter den informasjonen man har? Ja, men det faller i tilfellet under forhåndsdømming, og det har aldri vært bra. Eg dømmer ett produkt utifra informasjonen eg får om det, til nå ligger det forhåndsbestilt, men dersom DICE bestemmer seg for å forandre det til pac-man så avbestiller eg det. Fordi eg dømmer før eg kjøper det, dersom du ikke dømmer ett produkt før du kjøper det er du ikke riktig klok. Dersom eg vil ha ett eple så ser eg på det, ser det bra ut så kjøper eg det, er det derimot råttent og det flyter over av larver inne i det vil eg ikke kjøpe det, samme med battlefield 3, eg ser at spillet nå ser ganske så bra ut, og dømmer det, derfor kjøpe det. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 skjer ikke at den kommer 17 april. Har ikke kommet beta enda engang. Og den har jeg blitt lovet med kjøp av møkka spillet MoH! Full release video? Hallo? skjer ikke at den kommer 17 april. Har ikke kommet beta enda engang. Og den har jeg blitt lovet med kjøp av møkka spillet MoH! Jeg er heeeelt sikker på at den 12 minutters videoen kommer 17 April jo... miin feil. trudde vi snakket om Game Release, og ikke disse Fault Line filmene Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg har en sterk tro på at DICE innfrir. Utviklingen fra BF1942 til BF2 var rå. Tror garantert dette blir minst like bra! Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg har en sterk tro på at DICE innfrir. Utviklingen fra BF1942 til BF2 var rå. Tror garantert dette blir minst like bra! Nå var tross alt DICE ute med BF: Vietnam før BF2 kom. Men ja, utviklingen fra 1942 til BF2 var rå. Men blir litt dumt å kalle utviklingen fra den første til tredje bra, for så å utelatte den andre utgivelsen. Mangler liksom ett ledd Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Vi trenger en verdenskrig til, så de kan lage et spill av det, som i BF 1942. Hele midtøsten-opplegget er veeldig oppbrukt nå ^^ Endret 4. april 2011 av chairgame Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg har en sterk tro på at DICE innfrir. Utviklingen fra BF1942 til BF2 var rå. Tror garantert dette blir minst like bra! Nå var tross alt DICE ute med BF: Vietnam før BF2 kom. Men ja, utviklingen fra 1942 til BF2 var rå. Men blir litt dumt å kalle utviklingen fra den første til tredje bra, for så å utelatte den andre utgivelsen. Mangler liksom ett ledd Ja, jo, men ser ikke på BF: Vietnam som en sann etterfølger. Mer en spin-off..... Det samme med BF2142. BF3 blir den neste i arverekkefølgen!! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ah, nå kom jeg til å tenke på musikken som er i menyen i BF: vietnam Lenke til kommentar
Korka Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Var kjip informasjon dette om at BF3 til konsoll "bare" inneholder 24 personer på hver server.. Jaja, ser ut som jeg må jobbe for å kjøpe ny PC frem til BF3 kommer ut da Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Var kjip informasjon dette om at BF3 til konsoll "bare" inneholder 24 personer på hver server.. Jaja, ser ut som jeg må jobbe for å kjøpe ny PC frem til BF3 kommer ut da BF på konsoll = WTFLOL?! 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå