Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes BF3 egentlig er litt lame, ass. Kjørte campaign på medium og runda på 3-4 dager med lite spilling. Synes multiplayern var litt for rotete og tingene jeg synes var fett fra bf2 (feks å kjøre jet) er jo totalt umulig her. Jeg har klart å skyte ned et helikopter med jet, de andre gangene blir jeg plukka ned med en jævla stinger etter 30 sekunder...

Bare du som er dårlig. Hadde runde i dag med 3000 poeng med bare jet der jeg fikk 10 kills og mere disabled. Ikke så hardt å fly. Syns styringen er super p konsoll

På konsoll kan jeg ikke uttale meg om, spiller PC. Har alltid slitt med å spille fly, helikopter og bilspill på PC.

Jeg synes BF3 egentlig er litt lame, ass. Kjørte campaign på medium og runda på 3-4 dager med lite spilling. Synes multiplayern var litt for rotete og tingene jeg synes var fett fra bf2 (feks å kjøre jet) er jo totalt umulig her. Jeg har klart å skyte ned et helikopter med jet, de andre gangene blir jeg plukka ned med en jævla stinger etter 30 sekunder...

Stingere har relativt lav rekkevidde for lock, flyr du høyt så kan de ikke locke deg. Hold deg høyt, sving ned, ta ned ett helikopter, stig kraftig. Evt. kan du prøve å fly VELDIG lavt og ungå lock på den måten ved at terreng kommer mellom deg og dem som skyter på deg. Skjønt da er du utsatt for fly som kommer ovenfra.

Flares er første unlock og krever ikke akkurat mye poeng. Da øker survivability kraftig.

Ok, skal prøve ut den taktikken :p

Problemet er at jeg synes flyet er vanskelig å styre rett mot målet ditt, og enda verre når målet beveger seg..

Lenke til kommentar

Bare du som er dårlig. Hadde runde i dag med 3000 poeng med bare jet der jeg fikk 10 kills og mere disabled. Ikke så hardt å fly. Syns styringen er super p konsoll

På konsoll kan jeg ikke uttale meg om, spiller PC. Har alltid slitt med å spille fly, helikopter og bilspill på PC.

Kan jo eventuelt prøve en joystick?

Lenke til kommentar

For andre gang er HUDen fucka. Nå blinker kommandorosa hele tida på skjermen så jeg ikke kan gjøre noe som helst. I går forsvant hele HUDen til jeg ble drept. DICE følger tradisjonen med jævlige rare og mange bugger på BF-spillene.

Lenke til kommentar

Er det ingen auto team balance? Blir ofte sittende på servere der laget mitt er 4-6 personer færre en andre laget fordi folk leaver... Har jo ikke sjans da..

Har også vert helt håpløst å få joinet servere i hele dag, og det har lagget som et helvete...

Endret av vesleengen
Lenke til kommentar

Er det 45 som er maks lvl?

Ser folk sier det er både 45, 100 og 145. Hvor får de 100 og 145 fra?

Du slutter å unlocke på rank 45, men du levler videre.

Så på lvl 45 har du alt? men hva er maks rank?

Man har nok ikke alt på rank 45. Man må jo låse opp ting til alle våpnene om man vil ha alt. Skulle det ikke ta ca. 400 timer før man hadde låst opp aboslutt alt? Sånn ca. Noen gjør det sikkert mye fortere men.. :p

Lenke til kommentar

Må si jeg liker hagla godt :innocent:

02Nov_Wednesday_YfSiN.jpg

Stress! Har ikke CD-rom, men har akkurat fått spillet!

Er det noe sted jeg kan laste det ned, for så å bruke min egen serial, eller går dette under pirat?

Mtp. at du kan laste ned av spaceworld, orgin osv. ?

Klikker!

Du kan legge inn cd keyen i Origin, så laste ned derfra.

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Må si jeg liker hagla godt :innocent:

02Nov_Wednesday_YfSiN.jpg

Stress! Har ikke CD-rom, men har akkurat fått spillet!

Er det noe sted jeg kan laste det ned, for så å bruke min egen serial, eller går dette under pirat?

Mtp. at du kan laste ned av spaceworld, orgin osv. ?

Klikker!

Du kan legge inn cd keyen i Origin, så laste ned derfra.

Nei, det går ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...