Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Noen tips til hvordan jeg kan få kills med fly? Har liksom bare et ræva maskingevær på nesa, som ikke hjelper meg stort xD Finnes det noen 2seters fly ?

Hvis motstanderen har AA-tanksen ute på tur, er det viktig å ha god høyde (over lock range) eller fly veldig lavt mellom bygninger og slikt for å bryte lock. Hvis jeg ikke får tilgang på kamphelikopter, hopper jeg i AA-tanksen og skyter ned alt som er i luften. Tar ut tankser og biler og soldater også, hvis du greier å unngå å bli skutt. AA-tanksen er relativt rask, så det går stort sett greit å utmanøvrere det meste.

Her er siste runde med AA-tanksen: http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/1882874/1/186501682/ ("Killing machine")

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Little bird er også fett :D

Den er latterlig bra når du får heatseekers og speedbelt, har du også med to stk som sitter å reparerer helikopteret og er litt god til å kjøre selv kan du ta ut hva det skal være!

Er jo temmelig lett styrt den skyssen, så er egentlig noe alle bør klare med mus og tastatur.

Lenke til kommentar

Little bird er også fett :D

Den er latterlig bra når du får heatseekers og speedbelt, har du også med to stk som sitter å reparerer helikopteret og er litt god til å kjøre selv kan du ta ut hva det skal være!

Er jo temmelig lett styrt den skyssen, så er egentlig noe alle bør klare med mus og tastatur.

Ja, må si meg enig, latterlig effektivt med heatseeker, kjipt dem ikke fungerer på tankser, kun andre fly/helis...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9

Sliter med PunkBuster jeg. Må spille på servere uten for at det ikke skal fryse og så switche til desktop, uten mulighet til å gå inn igjen. Eller den etterhvert så berømte white screen of death.

Patches! Installerer ikke 32-bit for å spille, halverer RAM-mengden min, og da er litt av vitsen borte.

Lenke til kommentar

Er ferdig med alle unlcoks på heli :new_woot:TV misslie here I come.

Måtte neste bare quote megselv. Nå trengs bare en anne som faktisk kan fly. Randoms flyr rett inn i ilden på 64 player maps :innocent:

Bare lurer: Kan du hoppe inn i et heli, bytte til gunner og avfyre et missil mens heliet fortsatt står på bakken?

Ja. Men missilen er verre å stye her (enn BF2)

Lenke til kommentar

Herregud så det lagger! Hadde litt problemer i BF3 Beta, men nå er jo det 3-4 ganger verre hos meg ihvertfall. Håper det blir fikset ellers så kan jeg bare glemme å spille BF3 :(

Jeg merker ingen lagg... Men holder meg til gode servere! Er mange servere der ute som er piss dårlige! Og selvom man har god ping så lagger det pga dårlig hardware på serveren!... noe som sux bad... De aller fleste 32 player servere med lav ping ser ut til å være greie da. Men dersom det fortsatt lagger så kan det være noe med pcn din kanskje?

edit: og Tehran Highway mapet ser ut til å lagge uansett :hmm:

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Hmm, ja pcn burde da holde fint!

Men tv2 serverne sux! ;o

Du kan prøve deg på webhallen, de vet jeg er gode! ihvertfall 32 player. Evt så trur jeg multigamer sine er bra samt diskusjon.no sin server og er god, men er vel skjeldent folk der på dette tidspunktet :p

BTW, helt awesome å skyte ned et fly med stridsvogn istad :D

Lenke til kommentar

Prøvde ut min flightstick i BF3.

Noe av det værste jeg har opplevd.

Fikk jeg mer eller mindre konfigurert kontrollen til flightsticken så ble

konfigurasjonen helt fucket opp når jeg gikk ut av flyet/helikopteret.

Løping virket ikke, våpenet bare fyrte av skudd som om den var satt på auto.

Trodde helt feil om det skulle være like lett som med BF2. :-(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen som har noen ide til hvordan jeg kan komme forbi 'Joining Server'? Må si jeg blir litt irritert hvis jeg kjøpte spillet idag, og ikke får spille det engang! Hadde ikke noe problemer med det i beta.

Jeg har hatt samme problemet, sjekk om bf3 kjører i bakgrunnen. Sjekk under prosesser på oppgavebehandling.

Lenke til kommentar

Prøvde ut min flightstick i BF3.

Noe av det værste jeg har opplevd.

Fikk jeg mer eller mindre konfigurert kontrollen til flightsticken så ble

konfigurasjonen helt fucket opp når jeg gikk ut av flyet/helikopteret.

Løping virket ikke, våpenet bare fyrte av skudd som om den var satt på auto.

Trodde helt feil om det skulle være like lett som med BF2. :-(

Hvis du undersøker settings, så vil du se at joysticken e binda til vanlige infanteri funksjoner også, for en eller annen idiotisk grunn. Unbind dem, så funker det bedre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...