Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GTX 580, 12GB Ram, i7 950 med vannkjøling bør kjøre fint spillet når det kommer! Brukte 19k på pcen, men den pcen er ikke bare til BF3, men omtrent alle multiplatt blir skaffa på den!

For dårlig det der, du må nok belage deg på en oppgradering om du ikke skal lagge på medium high-ish.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Om du kjører på DX10 vil nok en GTX580 og en i7 takle spillet på high. Crysis 2 kjører fortsatt på Dx9 og mitt gamle skjermkort (ATI HD4890) takler dette spillet like bra som et ATI HD6890 og ATI HD 6970. Det er grenser for hvor mye BF3 vil kreve. Vi får vente og se om det kommer en Dx11 patch til Crysis 2 så kan vi jo finne ut hvor bra pc man må for det.

Lagge på medium med GTX580 og i7 vil jeg si er dårlig utnyttelse av hardware fra spillmotoren sin side.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

GTX 580, 12GB Ram, i7 950 med vannkjøling bør kjøre fint spillet når det kommer! Brukte 19k på pcen, men den pcen er ikke bare til BF3, men omtrent alle multiplatt blir skaffa på den!

For dårlig det der, du må nok belage deg på en oppgradering om du ikke skal lagge på medium high-ish.

Heheheheh...

Han klarer seg! spiller jo med oppløsning 1280*768...

Lenke til kommentar

må nok bli en oppgradering til jul for meg og, 2 år siden jeg fikk pcen nå :)

3 år her ^^

Står feks en AMD Athlon 6000+ i min enda ^^

3 år her også, sitter på en Amd 5600+ og GTS 8800 320mb på XP :p drar alle cod på så godt som maks! imponert over det :)

Lurer på om det blir stasjonær eller bærbar neste gang...

Endret av Håk
Lenke til kommentar

Heheheheh...

Han klarer seg! spiller jo med oppløsning 1280*768...

Ah yes, det var jo sant :!:

Lenke til kommentar

Vi får nå se. Ville allikevel ikek følt meg for trygg iToMaN ;) Har jo som sagt et overklokket GTX 480 og vannkjølt i7, og ligger vel rent ytelsemessig rett bak deg. (antar du også har klokket ganske mye) Og må innrømme at jeg er rimelig skeptisk til flyten.

Et skudd i blinde så ville jeg tippet kanskje rundt 40 FPS uten AA og 1920x1200. Men vi får se, vi får se! :D Tør ikke håpe på noe mer.

Men positive er at jeg har 89 FPS på 1080p med 32x AA i BFBC2 da :)

Så tror ikke det blir 70% mindre FPS når det er Frostbite 2.0

@Frode og HÅK: Hahaha medium haha den var skikkelig nice. Medium i 1080p for de som har under 500 GTX serien, for eks GTX 460, GTX 470, GTX 480 osv ;), aprilspøk much :p, eller dokker nevner 720p, må jo være konsollversjonene da "likksom" jeg skal skaffe!

@Refsa: Jeg spiller Crysis Warhead i 1080p og alt på fulleste og minste fps har vært 27 i de største og mest hektiske kampene!!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Tingen med Frostbite 2.0 er jo at den er mer optimalisert for PC. Såvidt jeg har forstått var jo ikke Frostbite 1 ikke særlig snill mot PC-er.

Uansett, 25% rabatt på alle spill i EA Store: rjp8xomxx

Skal normalt ikke fungere på forhåndsbestillinger, men det har fungert hele 3 ganger for meg tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...