Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen tips til hvordan jeg kan få kills med fly? Har liksom bare et ræva maskingevær på nesa, som ikke hjelper meg stort xD Finnes det noen 2seters fly ?

Kamikaze :D

Se etter helikoptre og andre fly og skyt disse ned så godt du kan, jobben din i fly er stort sett å drepe helikoptre og andre jagere.

Lenke til kommentar

Hva synes folket om koaksial tung maskingevær? Spilte Erobring på Tehran Motorveg i stad, det funket knall! Gleder meg til Reaktiv Rustning!

Synes den er dårlig. For lav skuddtakt til å være effektiv mot personell. Jeg bruker Coaxial LMG mot personell og Shells mot alt annet. Forøvrig synes jeg mange av oppgraderingene til tanksen var dårlige. Jeg har alle unlocks til tanks, men selv bruker jeg Proximity Scan, Coaxial LMG og Thermal Optics. For enkelte maps (som Operation Firestorm) hender det jeg bruker Reactive Armor istedet for Proximity Scan.

Lenke til kommentar

HMG er ikke mot fotfolk primært, mer mot jeeps o.l, selv om det er en gang i skuddåret at en jeep kommer head on. Helikopter som kommer for nært er også kjekt å bruke HMG til. Det er forresten ikke skuddtakten som plager meg, men farten på prosjektilene, samt en latterlig bulletdrop. Ser jo ut som man kaster bluss etter dem.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Er ferdig med alle unlcoks på heli :new_woot:TV misslie here I come.

Måtte neste bare quote megselv. Nå trengs bare en anne som faktisk kan fly. Randoms flyr rett inn i ilden på 64 player maps :innocent:

Bare lurer: Kan du hoppe inn i et heli, bytte til gunner og avfyre et missil mens heliet fortsatt står på bakken?

Lenke til kommentar

Holy F. Var ikke klar over hvor OP mortar var før nå. Det var noen som fotfulgte meg rundt hele banen med den + en recon med MAV for å spotte. I tillegg satt de på utsiden av banen så det var ingenting jeg kunne gjøre med det heller. This game needs a fucking big patch.

Mortar er OP? Haha. Den har en rekkevidde på rundt 50 til 250 meter. Så det at du ble "forfulgt" rundt hele banen virker ganske usannsynlig. Hvordan satt de på utsiden av banen?

Du trenger nesten ett direkte treff for å drepe noen, og 2-3 treff med splash damage. Jeg trodde også denne var OP helt til jeg testet det selv.

Du lyser jo opp som ett juletre når den brukes, både på minimap og sporlyset ingame. Så det skal være ett ganske dårlig lag du spiller mot om du får gjort mye skade med denne.

Så tror de skal beholde mortar slik den er ja.

Lenke til kommentar

Holy F. Var ikke klar over hvor OP mortar var før nå. Det var noen som fotfulgte meg rundt hele banen med den + en recon med MAV for å spotte. I tillegg satt de på utsiden av banen så det var ingenting jeg kunne gjøre med det heller. This game needs a fucking big patch.

Helt enig. Spillet i seg selv har jeg ingenting å klage på, det er awesome, men det trengs noen skikkelige balansepatcher. Mortar (spesielt når det er flere), IR-sikte (gjør selv middelmådige spillere til supermann) og flashlight (hva tenkte de på???) er alle ting som bør nerfes som bare det eller aller helst fjernes helt fra spillet. Hastigheten på repair av vehicles bør også senkes (-50%ish). Er altfor vanskelig å ta ut tanks i de fleste situasjoner hvis man ikke er to engineers som konstant fyrer av rpg.

Mortar er OP? Haha. Den har en rekkevidde på rundt 50 til 250 meter. Så det at du ble "forfulgt" rundt hele banen virker ganske usannsynlig. Hvordan satt de på utsiden av banen?

Du trenger nesten ett direkte treff for å drepe noen, og 2-3 treff med splash damage. Jeg trodde også denne var OP helt til jeg testet det selv.

Du lyser jo opp som ett juletre når den brukes, både på minimap og sporlyset ingame. Så det skal være ett ganske dårlig lag du spiller mot om du får gjort mye skade med denne.

Problemet med mortar er spillere sitter i spawn hvor motstanderlaget ikke kan nå dem pga spawnprotection. En mortar alene er ikke spesielt kraftig, men når det sitter 5-6 stk og spammer konstant (f.eks. på Seine Crossing er dette altfor vanlig) så blir de helt ustoppelige.

Endret av SPRCO
Lenke til kommentar

Dette var på metro. De satt helt bak mot muren som defend, og de klarte å drepe meg mens jeg var under broen ved attack siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...