Hansien Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg driter i alt som heter KD og stats og tull. Jeg spiller klassen jeg valgte og gjør det klassen min skal. Jeg spiler engie, og da løper jeg rundt, reparerer og skyter RPG på kjøretøy. Lagarbeid er nesten ikke eksisterende ser det ut som.. Så da gidder ikke jeg å bry meg mye med det heller.. Jeg havner sjeldent høyt på lista, men det driter jeg i. Jeg er ikke verdens beste FPSer men spiller for å ha det gøy. Haters gonna hate. Du høres ut som en kar det hadde vært trivelig, og ikke minst gøy, å spilt med! 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg CapitalSheep Skrevet 1. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. november 2011 Fantastisk, starter en runde på caspian, hopper i en jeep og kjører avgårde. Så blir jeg skutt av en team m8. Hvorpå han sier han skjøt meg fordi jeg ikke venta på han. Du fortjente det. Du har tydelig vis ikke peiling på hvor irriterende det er å bli etterlatt i basen. Hadde du plukket han opp kunne du potensielt sett hat en mann ekstra til å ta objektive. Dust 21 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Et lite ønske fra en engineer....når du tar skade og stopper og ser du blir reparert. Ikke bare kjør avgårde om du har plass i kjøretøyet...da står en der med *¤%#¤ i hånda og en blir blåst til himmels. Og i starten når folk hopper i kjøretøy, så se på det jævla kartet om det er noen som løper som gal bak deg.....kan hende han vil sitte på serru!!! EDIT: Jeg og mas222 har telepatisk kontakt ser det ut som... Endret 1. november 2011 av _LarZen_ 4 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hagla har 9000 i range og damage som en håndgranat 870 Hagla altså, need nerf now. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hagla har 9000 i range og damage som en håndgranat 870 Hagla altså, need nerf now. 870 funker jo ikke på mere enn 10 meters hold... Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hagla har 9000 i range og damage som en håndgranat 870 Hagla altså, need nerf now. 870 funker jo ikke på mere enn 10 meters hold... Det er ei hagle! ikke ei sniper rifle. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Huff.. SKS riflen suger virkelig på lange distanser. Lenke til kommentar
Populært innlegg Orwandel Skrevet 1. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Endret 1. november 2011 av Aurvan 15 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 KD er en handikapstats i rush, hvor nøkkelen for seier er å rushe og være "canon fodder". De som er på frontlinje og armere m-com er de som gjør arbeid. Snipere som bare sitter i bakgrunnen og skyter ned folk som forsvarer m-com, hvor forsvarerne har evig tickets , bidrar så si ingenting. Verken som avledning eller armerer. Conquest er en annen historie. Men den sniperen er verdiløs for laget hvis han camper utenfor objectives. Huff.. SKS riflen suger virkelig på lange distanser. SKS riflen er en god våpen for rush, og er nok ment til å gi supression cover for dine teammates. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Hagla har 9000 i range og damage som en håndgranat 870 Hagla altså, need nerf now. Hagla har vel relativt kort range, men med "slug" som ammo, så blir den mye lengre. Det gjelder jo RL også at den skyter utrolig langt med slug. Pga det kunn er et projektil, ikke 10+ :!: Blir nesten som en sniper Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hvormfår man flydd a10? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Fins det en webside som viser stats av våpen i BF3 som de gjør i f.eks. BadCompany 2? Der det er enkelt å se dmg, accuracy osv? Er jo ingen måte å vite hvor gode våpen er. Endret 1. november 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det er umulig å fly. Det er ingen vits å være proff pilot i BC2 når flyvingen i BF3 er heeeelt forskjellig (stygg). Prøvde å snu et helikopter i BF3 engang på BC2 måten (A-tasten + musen til høyre) og flyet gikk 30 grader vertikalt rundt før jeg plutselig så opp i himmelen og kræsjet rett i bakken.. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det er umulig å fly. Det er ingen vits å være proff pilot i BC2 når flyvingen i BF3 er heeeelt forskjellig (stygg). Prøvde å snu et helikopter i BF3 engang på BC2 måten (A-tasten + musen til høyre) og flyet gikk 30 grader vertikalt rundt før jeg plutselig så opp i himmelen og kræsjet rett i bakken.. Du slipper å gjøre noe med musen for å snu et helikopter. Bare å holde inne A (så lenge helikopteret er stabilt når du begynner). Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Får jeg den glide effekten da? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Huff.. SKS riflen suger virkelig på lange distanser. Ikke no rart når den så og si er en halvautomat Kalashnikov =P Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ja, jeg prøver faktisk å omvende han fra å synes det. Hadde jeg brydd meg så mye om KD, så hadde jeg ikke hatt den statsen jeg har: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/-10MD-SheppardJ/stats/175710313/ han som jeg prøver å omvendte har dog denne statsen: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/RsONE/stats/175839153/ Og du, nightmnare. Hold kjeft om at jeg er et troll. Lei av at du kommer her med disse utrykkene og ordene dine hver eneste gang jeg nevner noe her på forumet. Can you blame a brotha? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Hagla har 9000 i range og damage som en håndgranat 870 Hagla altså, need nerf now. 870 funker jo ikke på mere enn 10 meters hold... Det er ei hagle! ikke ei sniper rifle. gi 870 slugs, så skal du se sniper! Du kan feste 6x sikte på den, eller 12x sikte - om du er DICE-ansatt Sjekk unlocksa i begynnelsen: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/bantexkaa/iteminfo/sg870/173817807/pc/ Endret 1. november 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hva er egentlig greia med at DICE skal ha ekstra ting i spillet? Og vil det en dag bli låst opp for almenheten og? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå