Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er noen som vil spille litt med en som suger i jet og som har ræva K/D hele tiden, men ønsker å bli verdens beste så er det bare å legge til rycz. Fortrekker å bruke ventrilo eller teamspeak for å prate litt samtidig ettersom jeg har et hav av tørre vitser på lager.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Folk som tar tanksen min når jeg er ute å reparerer...

*bilde*

Når kommer patchen mot dårlig team mates?

11. November når MW3 kommer ut og kidsa stikker tilbake der de hører hjemme! :p

Ler så jeg detter av stolen, dagens kommentar!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Visdomsord. Får håpe det kommer en patch snart. Jævla irriterende at spillet skal krasje så ofte som det gjør.

Hehe..

Ja, får håpe det kommer en patch fortere enn F. De har hatt alpha OG beta, skulle tro de klarte å gjøre spillet ganske så bra uten at man har store problemer med spillet.

Men jeg har spilt rundt 2 timer nå uten at PCen fryser (hvis det er problemet ditt).

Stilte volten på RAM'en manuelt, tror det fikset biffen hos meg.

Men spillet kræsjer kan være pga det er for lite RAM? Mye RAM har du? Prøv å lukk mest mulig og gjerne bare ha oppe battlelog i Internet Explorer/Firefox hvis du til vanlig har flere tabber.

For i for eksempel Firefox, bruker Firefox 1GB RAM så er det i tillegg en "plugin container for Firefox" prosess som bruker da rundt 300-400MB. Så det kan fort bli lite RAM hvis du gjerne har 4GB tilsammen.

Har _aldri_ opplevd en krasj hos meg, hverken i beta eller retail. Har spilt retail i 15 timer, og også 5 timer sammenhengende. Hardware hos meg er langt fra ekstremt: Et godt hovedkort fra Asus, Intel i5-750 CPU, 16GB ram og Radeon HD6850. Det drar rundt på "high" uten problemer og uten klokking av hverken FSB eller GPU. Minne koster ingenting om dagen, jeg betalte ca 750,- for 16GB med 1600MHz DDR3-minne så det er bare å løpe å kjøpe ;)

Noen som kan anbefale noen bra norske servere?

TV2 sine lagger konstant :thumbdown:

TV2 har lav ping men lagger likevel, årsak: Dårlig hardware i serveren. Jeg spiller _aldri_ på TV2s servere. Velger den type game jeg vil ha (Conquest Large), og sorterer på ping. Funker flott. Ikke heng deg opp i at serveren ikke er norsk.

Folk som tar tanksen min når jeg er ute å reparerer...

Super_FUUU_Face.jpg

Når jeg ser "tanks", og ikke stridsvogn...

Q572dZk.jpg

Norsk nettforum betyr norsk ordforråd, har du ikke gjort førstegangstjenesten?

http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=tanks&bokmaal=+&ordbok=bokmaal

Tanks er i bokmålsordboka, nuff said.

Edit: NM i for treig ;)

Endret av thklinge
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tanks er et ofte brukt og tillat ord på norsk.

http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=tanks&bokmaal=+&ordbok=bokmaal

Jeg er ikke tilhenger av fornorskning av fremmedord som du kanskje forstår.

Om noen bruker ordet tanks og ikke stridsvogn stigmatiserer jeg automatisk. Det er kanskje ikke bra, men jeg vet nå i alle fall om det.

Det er forskjell på å skrive feil, eller å skrive noe du ikke liker. At du ikke liker det, er jo en ærlig sak. Men blir litt feil å poengtere hver gang noen skriver på en måte ikke du liker. Vi er også inne på et område (militær teknologi/dataspill) hvor vi har MANGE låneord fra (amerikansk) engelsk. Så selv om jeg personlig vanligvis prøver å skrive korrekt norsk, bruker jeg likevel mange engelske ord (eller forkortelser av engelske ord) når slike temaer diskuteres. Hvordan vil du f.eks. forklare forskjellen mellom LMG, assault rifle, HMG? Mitraljøse, maskinkanon, maskingevær, automatgevær etc. er det få som vet forskjell på. Hva er hva? Lettere på engelsk :)

Men tilbake til BF3: Skulle ønske det var mulig å forandre på GUI'en i spillet... eh... jeg mener... det grafisk brukergrensesnittet... Noen andre som synes det blir litt for masse gamey greier når du prøver å late som du er i krig? Bedre kart, mindre stæsj midt på skjermen. Spesielt når du er nært et flagg. Da får du bokstaven midt i trynet. Gikk det ikke an å skru av hele UI'en i BF2?

Endret av Aurvan
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror jeg går i taket av sinne snart.

bf3.exe har sluttet og virke hver nye match jeg joiner kan jeg leve med, at jeg ikke får joinet med party med kompiser kan jeg leve med. MEN å DC, admin kick, svart skjerm så PCn på restartes og generelle DC's tar kaka, mista så mye unlocks og XP nå at jeg tyr til COD igjen snart.

Lenke til kommentar

Noen som har spilt i en squad der det faktisk er samarbeid?

Er på kanten til og gi opp hele spillet. Fragfest, rpgfest, bulletspamfest.

Drittslenging. For ikke snakke om Metro-brettet. For no waste.

Ifølge alle CoD-haterne skulle jo dette bli et så mye bedre community enn CoD.

Det var noe jeg selv ville.

Spillerne er faen ikke noe bedre enn dem i CoD, og ihvertfall ikke noe eldre oppi den tette skallen.

I CoD kan man ihvertfall gå solo og føle at man faktisk får gjort noe selv om det ikke er et fnugg av samarbeid...

Får håpe når spillet blir litt eldre at ting blir forandret, men inntil da...

Endret av TommyGavin
Lenke til kommentar

Spillerne er faen ikke noe bedre enn dem i CoD, og ihvertfall ikke noe eldre oppi den tette skallen.

I CoD kan man ihvertfall gå solo og føle at man faktisk får gjort noe selv om det ikke er et fnugg av samarbeid...

Spillet er infested av CoD spillere vel? Hehe.. er enig i det du sier kompis... Sliter å få igang noe samarbeid jeg og.. Jeg blør ihjel, og foran meg står det en assault og ser dumt på meg...

Lenke til kommentar

Varierer veldig fra runde til runde. Jeg prøver å spille med noen jeg kjenner så vi kan snakke sammen (voip). Tror ikke det går an med random squad mates. Eller?

Lenke til kommentar

Og eg som ikke trodde at BF3 var stor forskjell fra konsoll til PC. Spillet er jo utrolig mye bedre på PC enn konsoll. Bedre grafikk, Lyd og ikke minst 64 spillere (24 på konsoll). Er i den fasen der eg prøver å bli bedre med tastatur. Har 1.2 i KD etter 120 Kills. Eg føler selv at eg ofrer meg selv for lagkamerater litt for ofte, springer ofte ut å gir dem ammo eller liv når det er fiender rundt meg. Men utrolig moro spill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...