Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dessverre andre prioriteringer. Kjøpe ny PC fra 8-10 000 for et spill er for meg unødvendig :p

Det sier seg selv at en slik utgift ikke er forsvarlig dersom du ikke er gamer eller har andre hobbyer som krever kraftig pc.

 

Ja det er ikke nødvendigvis en god prioritering å bruke så mye penger på pc.

 

Synes ikke man skal henge seg så mye oppi antall spillere. Det er bare 16 som kan spille online på Crysis 2. Det er kun 12 som kan spille online på Monday Night Combat. Antall spillere tilpasses måten man spiller på. Det er ingen fasitsvar på hva som er riktig antall spillere.

 

Men for de som foretrekker 64 spillere er pc å foretrekke :)

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Ser egentlig rart ut å peke våpenet overalt der du ser.

 

Bortsett fra at soldater faktisk instrueres i å peke våpenet dit de skal se når de øver SIBO (Strid I Bebygd Område), mener du? Svært sjelden en soldat "under fire" ser noe som helst sted uten at han peker våpenet dit, med mindre han er bak dekning.

 

Edit: Skriveleifing

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Bortsett fra at soldater faktisk instrueres i å peke våpenet dit de skal se når de øver SIBO (Strid I Bebygd Område), mener du? Svært sjelden en soldat "under fire" ser noe som helst sted uten at han peker våpenet dit, med mindre han er bak dekning.

Jeg tror likevel det er et unntak når du står midt på en bro, samtidig som du har et vennlig helikopter over deg og du holder på å lalde maskingeværet.

Lenke til kommentar

Bortsett fra at soldater faktisk instrueres i å peke våpenet dit de skal se når de øver SIBO (Strid I Bebygd Område), mener du? Svært sjelden en soldat "under fire" ser noe som helst sted uten at han peker våpenet dit, med mindre han er bak dekning.

Jeg tror likevel det er et unntak når du står midt på en bro, samtidig som du har et vennlig helikopter over deg og du holder på å lalde maskingeværet.

 

 

Mjo, godt poeng. Men hvis du står midt på en bro og holder på å lade maskingeværet, hvorfor i alle dager ser du rett opp i luften på det vennlige helikopteret? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville nå MINST hatt en PC til den prisen for å kjørt BF3, men det er nå bare meg. Jeg antar det er underforstått at man skal kjøre på høyt grafikknivå, da det virket som om det var effektene og grafikken som virkelig virket imponernede. :)

 

Og ikke forvent at de effektene blir gratis. Dette er ganske langt over det nivået vi ser i dag, og selv i dag så kan topp moderne maskinvare slite litt i de krappeste svingene. :) For all del, du klarer nok å få en OK PC til 10 000kr med et HD 6970, men tiden vil vise om det holder for BF3.

 

Jeg er nok litt skeptisk til at maskinen min også skal klare BF3 på høyeste grafikknivå, men har fortsatt håpet. Mulig det ordner seg med en oppgradering til 2-3000kr. (et ekstra GTX 480) Men da snakker vi om nærmere en PC i 25 000kr klassen. Såklart, alle komponentene er ikke nødvendige for å få maks FPS i BF3, men så bør jo resten av maskinen stå litt i stil. F. eks trasig å sitte med et GTX 590, og så bruke en "grønn 5400 RPM harddisk", stock kjøler på CPU osv...

 

 

Lenke til kommentar

Bortsett fra at soldater faktisk instrueres i å peke våpenet dit de skal se når de øver SIBO (Strid I Bebygd Område), mener du? Svært sjelden en soldat "under fire" ser noe som helst sted uten at han peker våpenet dit, med mindre han er bak dekning.

Jeg tror likevel det er et unntak når du står midt på en bro, samtidig som du har et vennlig helikopter over deg og du holder på å lalde maskingeværet.

 

 

Mjo, godt poeng. Men hvis du står midt på en bro og holder på å lade maskingeværet, hvorfor i alle dager ser du rett opp i luften på det vennlige helikopteret? ;)

 

En soldat blir vel trent på å følge med på omgivelsene rundt seg. Om man ser opp i været blir det tungt å rette et tungt maskingevær opp i lufta. Uansett, hadde vært kult om de hadde brukt Kinekt/PS Move til å styre perspektivet man ser i. Man bruker analogen som vanlig, men bruker hodet til å se rundt seg, slik man gjør med TrackIR på PC. Det må jo være fullt mulig.

Lenke til kommentar

Tror vi skal være glade for at vi slipper å tenke på å styre hodet/kroppen og våpenet uavhengig av hverandre! :)

 

Det fungerer meget bra i OPF:1985 og ArmaI/II Du beveger ikke hodet helt, men det er litt slingringsmonn. Det er kanskje ikke for alle, men det var meget effektivt ettersom man da får mindre bevegelser når man ligger på avstand. Hodet snur seg litt i stedet for at hele kroppen vrir seg når men ligger f.eks.

 

Men igjen, ett helt annet type spill.

Lenke til kommentar

Vi får nå se. Ville allikevel ikek følt meg for trygg iToMaN ;) Har jo som sagt et overklokket GTX 480 og vannkjølt i7, og ligger vel rent ytelsemessig rett bak deg. (antar du også har klokket ganske mye) Og må innrømme at jeg er rimelig skeptisk til flyten.

 

Et skudd i blinde så ville jeg tippet kanskje rundt 40 FPS uten AA og 1920x1200. Men vi får se, vi får se! :D Tør ikke håpe på noe mer.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...