Bjorkizz Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Noen andre som savner nightvision og klatrekrok ? Klatrekroken ihvertfall Får jo IR-sikte etterhvert, dog ikke helt det samme som nightvision Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Fikk 7 Knifekills på en runde nå, må vel si meg relativt fornøyd med det! 1 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Skjønner at jeg trenger litt mer trening på chopper... Jeg satt på med noen som fløy som det. Var dritt skummelt. Ser jo imponerende nok ut. Men skal ikke så mye trening til for å få det til. Lav sens og ro er det som trengs for en som begynner å fly. Bazar Sindre? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Noen andre som savner nightvision og klatrekrok ? Nah, men IR-sikte er så latterlig digg. Blir ikke blenda av lys, og folk lyser opp før de dør. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tror faktisk jeg må oppgradere minnet på PCen. Ligger på litt over 90% av 4GB når BF kjører. PCen blir helt seig i et par sekunder når jeg ALT+TAB'er til noe annet, og noen ganger så detter jeg ut av spillet når jeg gjør det. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tror faktisk jeg må oppgradere minnet på PCen. Ligger på litt over 90% av 4GB når BF kjører. PCen blir helt seig i et par sekunder når jeg ALT+TAB'er til noe annet, og noen ganger så detter jeg ut av spillet når jeg gjør det. Det er hvertfall ikke noe problem å oppgradere minne lenger. Da BF2 var ute slukte det også mye minne og det var irriterende fordi det kosta flesk forhold til nå. Jeg har 6gb minne og kjører på ultra, men vet ikke om jeg bør ha mer. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Bazar Sindre? Bazar ja. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 5 mill solgt første uka: http://investor.ea.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=619404 Trodde de skulle klare det første dagen jeg... Jaja, bra uansett. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 5 mill solgt første uka: http://investor.ea.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=619404 Trodde de skulle klare det første dagen jeg... Jaja, bra uansett. Tja, var vel en god del som forhåndsbestillte, så at folk ikke kjøpte første dagen er jo forståelig Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Forhåndbestillinger regnes vel som dag 1 salg? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Er det mulig å nullstille stats ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Er det mulig å nullstille stats ? nei Kjøp ny bf3 og du kan begynne fra nytt Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 eg startet og spille dette idag, fy så bra:) lyden er også skikelig bra så lever meg skikelig inn i det:) men en ting eg lure på, hvordan plukker eg opp medic og ammo pack som eg kaster ut? har prøvd E men ingenting skjer. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Stå vedsiden av holder det Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvor på battlelog ser jeg hvem jeg har kniva? Stats > Dog Tags så går du på "Taken" på filteret Har sett den. Men den viser vel bare siste person man drepte med kniv pr dogtag? Ønsker fin oversikt som man hadde i BC2. stats>weapons and gadgets>"ctrl+f" "knife"/eventuelt scroll ned til du finner knife hehe, den er jeg også klar over, men fortsatt ikke det jeg leter etter. Er dette jeg tenker på http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/L0VBiFF/#dogtags Viser liste over alle personer jeg har tatt med kniv. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Er det mulig å nullstille stats ? nei Kjøp ny bf3 og du kan begynne fra nytt Skikkelig teit, hehe. Kunne det på BC2 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hva er poenget med stats hvis du kan resette hver gang du har en dårlig runde? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Sånn at folk slutter å sitte bak en stein å gjemme seg fordi de er redd for K/Den sin. Endret 31. oktober 2011 av Frederick_ Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har ikke sagt man skal resette etter hver runde Men av og til vil man starte på nytt Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) stats er for kidz som ikke vet hvordan BF skal spilles (Eneste statsen som er verdt noe er W/L!) Endret 31. oktober 2011 av Hansien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå