frowen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=H3nCcjtVtmg Skjønner at jeg trenger litt mer trening på chopper... Endret 31. oktober 2011 av frowen Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 savner en mulighet til å kicke ut idioter fra squad. de gjør ingenting. bf3 er lagarbeid. ikke løp rundt å kødde. bf3 er langt fra en etterkommer av bf2. skuffa. og joystick bør bli fjerna. alle de som bruker det er i enten fly eller helikopter. står å venter på flyet hele tiden så de slepper å legge vekk den store sticka. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg syns det er så enkelt og fly helicopter 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Går ikke å fly slik på konsoll hvertfall Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 1320085376[/url]' post='18519861']Knive systemet i BF3 fungerer bæsj hos meg. Står og kniver folk 5-6 ganger i trynet uten at det skjer noe. Er ikke meningen å knive forfra, prøv bakfra;) Så det du mener er at folk ikke skal dø når man kniver de i trynet eller mens de ligger nede? Jeg før ingen effekt fra kniven når folk ligger nede i prone eller jeg kniver de i trynet. Må noen sliser til for at de skal dø. Dobbel klikk på kniveknappen så får man en min animasjon uansett hvilket stilling man tar dem i () savner en mulighet til å kicke ut idioter fra squad. de gjør ingenting. bf3 er lagarbeid. ikke løp rundt å kødde. bf3 er langt fra en etterkommer av bf2. skuffa. og joystick bør bli fjerna. alle de som bruker det er i enten fly eller helikopter. står å venter på flyet hele tiden så de slepper å legge vekk den store sticka. Du er så uvitende og tar grundig feil. 3 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 De få gangene jeg får muligheten til å prøve helikopter steiler jeg bare og havner på hue i en eksplosjon 2 Lenke til kommentar
forever young Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 De få gangene jeg får muligheten til å prøve helikopter steiler jeg bare og havner på hue i en eksplosjon battefeild 2 hakker hva skal jeg gjøre 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvor på battlelog ser jeg hvem jeg har kniva? Stats > Dog Tags så går du på "Taken" på filteret Har sett den. Men den viser vel bare siste person man drepte med kniv pr dogtag? Ønsker fin oversikt som man hadde i BC2. 1 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Problemet med å fly slik er jo at man ikke får skutt så mange folk på den måten. Ikke minst er man forholdsvis utsatt for bakkeild. Kan kanskje være nyttig for å riste av seg fiendtlige helikoptere. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Fly er egentlig ikke så farlig for de på bakken så fly er egentlig pointless. Eneste hjelpen fly kan gi er å hindre helier å ta ut tanksene Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Skjønner at jeg trenger litt mer trening på chopper... Jeg satt på med noen som fløy som det. Var dritt skummelt. 1 Lenke til kommentar
Vermaelen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Når kommer banene fra BF2? Lenke til kommentar
epa1 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Når kommer banene fra BF2? I desember engang Lenke til kommentar
frowen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Når kommer banene fra BF2? Ryktes vel om Desemberish edit: Ingen offisiell dato! Endret 31. oktober 2011 av frowen Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Hvor på battlelog ser jeg hvem jeg har kniva? Stats > Dog Tags så går du på "Taken" på filteret Har sett den. Men den viser vel bare siste person man drepte med kniv pr dogtag? Ønsker fin oversikt som man hadde i BC2. stats>weapons and gadgets>"ctrl+f" "knife"/eventuelt scroll ned til du finner knife Endret 31. oktober 2011 av UNSCCapone Lenke til kommentar
longbow Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvordan får man unlocks på våpen? Har fått unlocka grep og lys , men finner ikke ut hvordan man skal få de på våpenet...? Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Noen som har gode tips for FOV med Eyefinity 5760x1080? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Noen andre som savner nightvision og klatrekrok ? Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Du trykker "Customize" i spawn menyen. Deretter "Loadout" på valgte klasse. Deretter "Accessories" på riktig våpen. Lykke til. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvordan får man unlocks på våpen? Har fått unlocka grep og lys , men finner ikke ut hvordan man skal få de på våpenet...? Før du spawner, kan du gå inn på customise og velge våpen. Inne der kan du også trykke på en knapp for å tilpasse våpenet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå