Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Hvordan fjerner man BF3 Beta i Origin?

Tror jeg leste some place at du måtte kontakte ea, for eks på live chat :)

HAHAHAH! Really?? Da driter jeg i det... EA support er vel den verste jeg noen gang har vert i kontakt med før... Til og med verre en supporten til Steam, Bethesda og Nextgentel...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere har mange sjangser:

AA våpnene:

Kort rekevidde(for kort)

Må holde sikte på kjøretøyet lenge føre du får en "lock on".

Kjøretøyet må være nærme for å få "lock on".

=

Kjører du rett(Lettere å ødelegge misilen pga rekevidde)/Sikk sakk(Lettere å unngå å bli "lock on" a) med flare = umulig å ta deg

Ødelegge missilen pga rekkevidde?Ja Får man på missil etter seg og har droppet flare er man fucked siden man bare tar ETT treff før man er disabled. Den blir ikke akkuratt borte etter så og så langt, og man kan ikke unngå den med noe annet enn skarpe svinger, men det skjer 1/10 ganger man allerede har droppet flares.

Rekkevidden går jo jaggumeg 600-700 meter opp i lufta, så kort er den ikke.

By god?! Må man sikte?! :ohmy:

Selvsagt må det være nærme, vi har jo ikke evig med flares!

Og vi må passe oss for andre fly, dere med stingere (halve laget), AA tanksen som skaper en dødsone, AA greia over fiendebasen og alt det greiene der. Og om du skyter ned ett fly, så må du tenke på att det gjør vel andre personer også. For hver eneste pass på Caspian Border f.eks så har man missiler etter seg fordi det er så flatt.

Vel, jeg har ikke opplevd at mere enn jeg og 1 til bruker AA på laget mitt.

En runde i går kveld så plukket jeg ned rubbel og bit fra himmelen på caspian..

Ene og alene med LAV 25 AD. Flyene på mitt lag var ikke spesielt gode og var mest forstyrrende for siktet mitt.

AA er så OP som det er mulig å få det

Lenke til kommentar

Hvordan fjerner man BF3 Beta i Origin?

Tror jeg leste some place at du måtte kontakte ea, for eks på live chat :)

HAHAHAH! Really?? Da driter jeg i det... EA support er vel den verste jeg noen gang har vert i kontakt med før... Til og med verre en supporten til Steam, Bethesda og Nextgentel...

Jeg har bare tapet over flekken der Betaen befinner seg på skjermen. Ute av syne, ute av sinn.

Det funker bra siden jeg brukte blå maskeringstape, og har blå bakgrunn.

Litt rart når jeg spiller, men jeg passer på å se mye opp på himmelen sånn at overgangen ikke blir så grov...

• Liker 3
Lenke til kommentar

En recon sin jobb er jo faktisk å ligge ligge bak fronten og spotte, skyte og bruke soflam og annet utstyr for å hjelpe laget. De har jo ikke mye i fronten å gjøre..

Nøkkelordet du ikke helt har fått med deg er RECON, ellers blir det som i BC2 i starten. Halve laget sitter på en fjelltopp og skyter usle puttputt-kuler mot tanks og hele sulamitten.

Recon's "jobb" er hva du gjør den til, det er en allsidig klasse - akkuratt som de tre andre, du kan like gjerne herje på frontlinjene sammen med Assault som Recon. Motion detectors f.eks, er verd sin vekt i gull.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Faen, det begynte så bra, i et par minutter var jeg på første plass, fikk masse kills tidlig, så gikk alt til helvete, første 5 minuttene fikk jeg 8 kills og hadde bare 2 death,

Når alt var over hadde jeg bare 12 kills og 26 deaths.

Jeg var in the zone der for noen minutter før alt gikk til helvete.

Lenke til kommentar

Seriøst! Jeg spiller recon, og har funnet den perfekte plassen, men så spawner en fyr på meg, starter å blafre løs med maskingevær. Og tror du ikke han tiltrekker seg masse oppmerksomhet, satt der nesten hele gamet, fikk masse kills, så ødelegger han alt!

Håper du spilte deathmatch.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Seriøst! Jeg spiller recon, og har funnet den perfekte plassen, men så spawner en fyr på meg, starter å blafre løs med maskingevær. Og tror du ikke han tiltrekker seg masse oppmerksomhet, satt der nesten hele gamet, fikk masse kills, så ødelegger han alt!

Ingen som tvinger deg til og være i en squad.

Han skal jo ha alle fordelene ved å være i squad da. Flere spawn points når han dør :innocent:

Lenke til kommentar

Dette her er ikke spillbart.

Velger server med lavest ping, men det lagger så inno granskauen at dette går ikke an. Dør før jeg i det hele tatt har sett personen pga lagg. Har 10/1 nettverk så det kan ikke være skylden! Hadde jeg bare hatt et program til å skjekke pingen....

F*** heller!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...