vesleengen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Takk frowen! Det fikset problemet +1 til deg. Var en stund redd for å måtte laste ned over 11GB igjen.. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Når det kommer en patch, blir det server side? Eller er det noe vi må oppdatere via origin? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Seriøst! Jeg spiller recon, og har funnet den perfekte plassen, men så spawner en fyr på meg, starter å blafre løs med maskingevær. Og tror du ikke han tiltrekker seg masse oppmerksomhet, satt der nesten hele gamet, fikk masse kills, så ødelegger han alt! Lenke til kommentar
frowen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Takk frowen! Det fikset problemet +1 til deg. Var en stund redd for å måtte laste ned over 11GB igjen.. NP bro! Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Seriøst! Jeg spiller recon, og har funnet den perfekte plassen, men så spawner en fyr på meg, starter å blafre løs med maskingevær. Og tror du ikke han tiltrekker seg masse oppmerksomhet, satt der nesten hele gamet, fikk masse kills, så ødelegger han alt! Ville nok ha gjort det samme som han for det som er merket der 4 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Seriøst! Jeg spiller recon, og har funnet den perfekte plassen, men så spawner en fyr på meg, starter å blafre løs med maskingevær. Og tror du ikke han tiltrekker seg masse oppmerksomhet, satt der nesten hele gamet, fikk masse kills, så ødelegger han alt! Haha, jeg fikk kjeft i stad fordi jeg gjorde noe lignede. Jeg spiller mest Support, og ser at snipern på teamet ligger langt uti skauen for seg selv. Jeg bestemmer meg for å spawne på han for å gi han litt ammo. Han tilta i vinkel da jeg dukket opp... Til mitt forsvar løsnet jeg aldri et skudd... Endret 31. oktober 2011 av Naken_Greve Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Du skal høre rage contesten som oppstår om det er en sniper som spawner, istedet for support. Hadde noen i squaden som krangla gjennom halve Heavy Metal og hele påfølgende Valpariso (sp?) på grunn av noe sånt. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 En recon sin jobb er jo faktisk å ligge ligge bak fronten og spotte, skyte og bruke soflam og annet utstyr for å hjelpe laget. De har jo ikke mye i fronten å gjøre.. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Eller behind enemy lines Og hvis disse "Sniperne" whiner over at folk spawner på de, så er det jo bare å ikke joine noe squad. Endret 31. oktober 2011 av Nerowulf 3 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg løper bare rundt som engie, reparerer litt på alt jeg ser og fyrer av RPGer Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Noen som blir med på diskusjon sin server? er tomt der.. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Etter ein del timar med dette spelet så føler eg at ting har begynt å sitte nokonlunde greit. SPM og K/D er ikkje mykje å skryte over endå, men det verkar som at samarbeidet med squads sitter betre og at dei taktiske vurderingane er betre enn dei har vore. Første BF eg har spelt noko særleg online, ettersom eg aldri kom inn i BC2 og det forrige eg spelte var 1942 på LAN i gamledager. merkar likevel at det ville vere lettare å få til skikkeleg samarbeid om eg hadde fleire bekjente å spele med. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Bruk sjansen til å øve på jetfly Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvordan fjerner man BF3 Beta i Origin? 2 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Bruk sjansen til å øve på jetfly Må ha sju spelarar til for å kome igang. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Seriøst! Jeg spiller recon, og har funnet den perfekte plassen, men så spawner en fyr på meg, starter å blafre løs med maskingevær. Og tror du ikke han tiltrekker seg masse oppmerksomhet, satt der nesten hele gamet, fikk masse kills, så ødelegger han alt! Haha, jeg fikk kjeft i stad fordi jeg gjorde noe lignede. Jeg spiller mest Support, og ser at snipern på teamet ligger langt uti skauen for seg selv. Jeg bestemmer meg for å spawne på han for å gi han litt ammo. Han tilta i vinkel da jeg dukket opp... Til mitt forsvar løsnet jeg aldri et skudd... Jeg, som recon, hadde elsket deg - Jeg blir rimelig forbannet når support spawner på meg UTEN å slippe ut en liten boks med kjærlighet. Skal jeg hjelpe til er jeg avhengig av å få resupplies, uten det blir jeg en spotter uten mulighet for å hjelpe til med et skudd her og der, selvom mesteparten av mine poeng kommer fra å spotte uansett så er det fint å fyre av noen skudd også Edit. Dessuten legger jeg alltid ut radiobeaconen min en del meter fra meg, så folk spawner på den uten å nødvendigvis vise fienden hvor JEG er. Endret 31. oktober 2011 av Badjoker Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Når det kommer en patch, blir det server side? Eller er det noe vi må oppdatere via origin? Kommer vel helt an på patchen. Den patchne som kom igår\inatt var serverside. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Du kan jo bare svare at du er ute etter max realisme, i virkeligheten er aldri en sniper alene i felten, han har alltid en spotter med seg som designater mål og forteller i realtime hvordan han skal justere siktet. Også roper du i caps hver gang du merker noen med Q. Og se hvor sinna han blir da Lenke til kommentar
dTd Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvordan fjerner man BF3 Beta i Origin? Tror jeg leste some place at du måtte kontakte ea, for eks på live chat Lenke til kommentar
b00n Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Seriøst! Jeg spiller recon, og har funnet den perfekte plassen, men så spawner en fyr på meg, starter å blafre løs med maskingevær. Og tror du ikke han tiltrekker seg masse oppmerksomhet, satt der nesten hele gamet, fikk masse kills, så ødelegger han alt! Ingen som tvinger deg til og være i en squad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå