Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ærede forumister!

Etter å ha tumla rundt i BF3 multiplayer noen timer, dvs når jeg ikke blir pælma på huet ut av serveren, sitter jeg med følgende spørsmål. Jeg opplever "flyten" i skjermbildet som mye dårligere enn f.eks BC2, men vet ikke om dette skyldes utilstrekkelig fps eller lag på serveren. Etter å ha slått på fps-måler i spillet ligger jeg konstant på 40+, skulle ikke dette gi jevne bevegelser? Hardware: I52500K, 560Ti, 8gig ram. Instillinger: High, dvs noe nedjustert på aa etc.

JILDG

Jeg måtte fire betraktelig på det som kom opp som auto instillingene for at spillet skulle flyte "glatt" på min maskin. Så det er godt mulig at du har for høye instillinger. Beste tipset jeg kan gi er å prøve deg frem og se.

Lenke til kommentar

Noen som har fått bindet keys til musa? Fikk ikke flytta sprint\steady aim på side kanppen der :S

Jeg antar at du trykker i kolonnen til mus?

Er jo 3 forskjellige, keyboard - mus og joystick?

Du får ikke bindet museknapper om du velger den kollonnen som keyboard står i. Om det var forstålig.

Lenke til kommentar

Da var alt på Tanks unlocket :new_woot:

31Oct_Monday_EHJEuu.png

Har 3 seter i tanksene jeg kjører rundt i nå :cool:

Gratz. Hva gjør det tredje setet? Er det bare sitteplass?

Mobil "SOFLAM" og du kan bruke proximity sensor upgraden fra det setet.

3 stk i tank med coms må jo være über!

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg får et poengkort av elkjøp pga at jeg ikke fikk Limited Edition, fikk jeg beskjed om på epost nå. Men jeg hadde jo ikke bestilt limited edition :O WIN! :w00t:

Sammeher og jeg fikk limited haha

Gjett om de klarer å fucke det opp med å ikke sende til de som har fått det :tease:

Lenke til kommentar

Noen som har fått bindet keys til musa? Fikk ikke flytta sprint\steady aim på side kanppen der :S

Jeg antar at du trykker i kolonnen til mus?

Er jo 3 forskjellige, keyboard - mus og joystick?

Du får ikke bindet museknapper om du velger den kollonnen som keyboard står i. Om det var forstålig.

Ah! Takk!

Gikk litt fort i svinga da jeg ikke ville stå som en tulling for lenge uten å gjøre noe :p

Lenke til kommentar

Det burde være en co-op mission med jets.

Fire from the sky gir litt mulighet til å terpe helikopter skills uten at det går ut over alle, men ingen slik mulighet for jets...

Du vil kanskje si at p.g.a. det bare er ett sete så går det bare ut over deg selv, men laget ditt er avhengig av at man har en effektiv pilot i flyet for at det andre lagets fly ikke skal dominere.

Lenke til kommentar

Har flyttet kniv og pistol til museknapper.

Vet ikke om andre opplever dette, men toogle crouch fungerer ikke hos meg.

Default så sitter den nede når man trykker "X". Mulig du kan binde samme funksjon hvor "X" sitter til "ctrl" istedet eller noe slikt?

Lenke til kommentar

Siden BF3 ikke lagrer noen av mine innstillinger i spillet trykket jeg på reparer i Origin... Bad move..

Det kjørte reparasjons prosessen, lastet ned noen oppdateringer som jeg allerede har, og stod i 40min. på 100% før vinduet lukka seg. Så startet Origin pånytt av seg selv, og nå må jeg installere BF3 på nytt. Klikker på installer, pcen hopper til 100% load i 5 minutter, origin starter pånytt av seg selv igjen, og sier alt var velykket, men når jeg skal starte BF3 igjen så gjentas hele installer prosessen.. Nå begynner jeg å bli mektig lei hele Origin opplegget som ikke har vert noe annet en pain in the ass fra dag en jeg lastet det ned...

Lenke til kommentar

snip

FU Origin. Kjørte repair av installasjonen på BF3 i Origin, noko som gjekk fint, lasta ned nokre nye filer (oppdatering eller noko sånt) og får opp klar for installering. Trykker. Installerer.

Vent eit par minutt...

Klar for installering. Igjen og igjen og igjen.

En kamerat hadde samma problemet. Løste det ved å gå ut av Origin, slette Installer-mappa i Battlefield 3-mappa og starta Origin på nytt.

(tatt fra hukommelsen)

Something like this?

Ærede forumister!

Etter å ha tumla rundt i BF3 multiplayer noen timer, dvs når jeg ikke blir pælma på huet ut av serveren, sitter jeg med følgende spørsmål. Jeg opplever "flyten" i skjermbildet som mye dårligere enn f.eks BC2, men vet ikke om dette skyldes utilstrekkelig fps eller lag på serveren. Etter å ha slått på fps-måler i spillet ligger jeg konstant på 40+, skulle ikke dette gi jevne bevegelser? Hardware: I52500K, 560Ti, 8gig ram. Instillinger: High, dvs noe nedjustert på aa etc.

JILDG

Oppløsning? Jeg har akkurat samme comp (oc på cpu bare) og ligger på 70 - 80fps med 1920x1280 på Medium. Litt mindre med 1680x1050 og alt på High.

Endret av frowen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...