Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jet rage! :mad: Brukte 5 minutter på å kjøre i sirkler med 2 andre jet på halen med lockon. Jet er underpowered når du ikke har flydd så mye, og alt for overpowerd når du har unlocket ting.

For å være ærlig, så trenger jets en buff. Rocket-pods f.eks er helt ubruklige mot fientlige tanks. Men, jeg er enig i at det å fly en jets uten unlocks er U-P. Plukk ned helikopter og unngå AA-hotspots til du har låst opp heatseekers, flares, stealth, you name it... Personlig så foretrekker jeg gunner'n når jeg går jet vs jet, practice makes perfect.

Btw, har hw/diskusjon egne BF3 servere?

Lenke til kommentar

Når jeg spiller bf3 så henger lyden seg ofte opp... Noen ganger forsvinner den helt, det skjer mest når jeg bruker kjøretøy, motorlyden går helt bort hver gang jeg kjører, men kan høre alt annet, bruker headphone, og instillingene er på headphone men det skjer fremdeles. HALP!

Lenke til kommentar

Ærede forumister!

Etter å ha tumla rundt i BF3 multiplayer noen timer, dvs når jeg ikke blir pælma på huet ut av serveren, sitter jeg med følgende spørsmål. Jeg opplever "flyten" i skjermbildet som mye dårligere enn f.eks BC2, men vet ikke om dette skyldes utilstrekkelig fps eller lag på serveren. Etter å ha slått på fps-måler i spillet ligger jeg konstant på 40+, skulle ikke dette gi jevne bevegelser? Hardware: I52500K, 560Ti, 8gig ram. Instillinger: High, dvs noe nedjustert på aa etc.

JILDG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...