Karmany. Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg og har mangen jetkills, er jo lett som bare det! Spessielt A10 er lett å bruke om man har rocketpods på den. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg og har mangen jetkills, er jo lett som bare det! Spessielt A10 er lett å bruke om man har rocketpods på den. Så var det det å få nok kills til rocketpods da... 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg sliter med å se forkjell på squad mates og enemies... Dritt å være fargeblind... Det hjelper lite at pila for fiender peker oppover, når man i kampens hete ikke har tid til å se etter. Stort sett stopper jeg opp et halv sekund for å se etter om jeg kan skyte eller ikke, og da blir jeg som regel skutt selv.... :!: Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hva har artige.no med dette å gjøre (i grunn en rævva webside). Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Er bare å sirkle med fly, så kommer man seg bak andre fly, og skyter som en villmann. Værre er det ikke med fly. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg sliter med å se forkjell på squad mates og enemies... Dritt å være fargeblind... Det hjelper lite at pila for fiender peker oppover, når man i kampens hete ikke har tid til å se etter. Stort sett stopper jeg opp et halv sekund for å se etter om jeg kan skyte eller ikke, og da blir jeg som regel skutt selv.... :!: Løsningen er vel å ikke spille på en server som ikke har FF enable. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 FU Origin. Kjørte repair av installasjonen på BF3 i Origin, noko som gjekk fint, lasta ned nokre nye filer (oppdatering eller noko sånt) og får opp klar for installering. Trykker. Installerer. Vent eit par minutt... Klar for installering. Igjen og igjen og igjen. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Likevel problematisk om du er tom for ammo da du kommer frem til fienden, eller ikke skyter på fienden. :!: 1 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) ny version av facerape, forumrape Endret 31. oktober 2011 av NoiSe_NOR Lenke til kommentar
frowen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 FU Origin. Kjørte repair av installasjonen på BF3 i Origin, noko som gjekk fint, lasta ned nokre nye filer (oppdatering eller noko sånt) og får opp klar for installering. Trykker. Installerer. Vent eit par minutt... Klar for installering. Igjen og igjen og igjen. En kamerat hadde samma problemet. Løste det ved å gå ut av Origin, slette Installer-mappa i Battlefield 3-mappa og starta Origin på nytt. (tatt fra hukommelsen) 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 FU Origin. Kjørte repair av installasjonen på BF3 i Origin, noko som gjekk fint, lasta ned nokre nye filer (oppdatering eller noko sånt) og får opp klar for installering. Trykker. Installerer. Vent eit par minutt... Klar for installering. Igjen og igjen og igjen. En kamerat hadde samma problemet. Løste det ved å gå ut av Origin, slette Installer-mappa i Battlefield 3-mappa og starta Origin på nytt. (tatt fra hukommelsen) Thank you! Meir hjelp enn Ea-support i det minste. 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg løste samme problem ved å få en kompis til å sende meg sin BF3.exe og legge tilbake i mappa. Den ble borte etter jeg kjørte repair. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Lengste Headshot anyone? Mitt ligger på 326m Likte den! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Lengste Headshot anyone? Mitt ligger på 326m Likte den! 487 er min lengste så langt, er egentlig veldig sjelden jeg holder meg så langt unna battle, men sånn er nå det.. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hva har artige.no med dette å gjøre (i grunn en rævva webside). Det lurer jeg også på. Postet et Bf3 bilde. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Lengste Headshot anyone? Mitt ligger på 326m Likte den! 449 på Kharg. Vil neppe prøve på noko lenger. Blir for kjedelig å vere så langt unna der ting skjer, men fikk skyss av et heli ein gang og då kunne eg like gjerne prøve. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Min rekord er 540m, men skal sies att jeg gjorde det to ganger etterhverandre også, men to etterfølgene skudd! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Operation Metro med 62 spillere = RPG Spam.. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Nice! Jeg bøyer meg i støvet. Min grunn til å få en headshot på den avstanden var at vi hadde alle basene og de kom fra spawnen langt pokkerivold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå