Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sliter med å se forkjell på squad mates og enemies... Dritt å være fargeblind...

Det hjelper lite at pila for fiender peker oppover, når man i kampens hete ikke har tid til å se etter.

Stort sett stopper jeg opp et halv sekund for å se etter om jeg kan skyte eller ikke, og da blir jeg som regel skutt selv....

:!:

Lenke til kommentar

Jeg sliter med å se forkjell på squad mates og enemies... Dritt å være fargeblind...

Det hjelper lite at pila for fiender peker oppover, når man i kampens hete ikke har tid til å se etter.

Stort sett stopper jeg opp et halv sekund for å se etter om jeg kan skyte eller ikke, og da blir jeg som regel skutt selv....

:!:

Løsningen er vel å ikke spille på en server som ikke har FF enable.

Lenke til kommentar

FU Origin. Kjørte repair av installasjonen på BF3 i Origin, noko som gjekk fint, lasta ned nokre nye filer (oppdatering eller noko sånt) og får opp klar for installering. Trykker. Installerer.

Vent eit par minutt...

Klar for installering. Igjen og igjen og igjen.

En kamerat hadde samma problemet. Løste det ved å gå ut av Origin, slette Installer-mappa i Battlefield 3-mappa og starta Origin på nytt.

(tatt fra hukommelsen)

• Liker 1
Lenke til kommentar

FU Origin. Kjørte repair av installasjonen på BF3 i Origin, noko som gjekk fint, lasta ned nokre nye filer (oppdatering eller noko sånt) og får opp klar for installering. Trykker. Installerer.

Vent eit par minutt...

Klar for installering. Igjen og igjen og igjen.

En kamerat hadde samma problemet. Løste det ved å gå ut av Origin, slette Installer-mappa i Battlefield 3-mappa og starta Origin på nytt.

(tatt fra hukommelsen)

Thank you! Meir hjelp enn Ea-support i det minste. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...