audible Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ser jo for meg at SOFLAM + guided missile + guided shell kan bli en slager på jaktmarken snart. Blir hardt å være tanks! Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har enda ikke fått skaffet meg BF3, men har det kommet en patch? Måtte laste ned og installere 500MB etter installasjon fra plate, vett ikke om defineres som en patch, men nærmeste enn kommer foreløpig :-) Jeg får "bf3.exe have stopped working" hver eneste gang når jeg skal starte spillet... Jeg har vista 32bit og amd grafikk kort... HALP! Google er din venn: http://battle.no/forum/viewtopic.php?t=1873 Takker Hadde googlet mye, men fannt ingenting... Forhåpentligvis virker dette. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Gleder meg til å teste mortar+mav kombo og. OG Mortar på rush maps = total IMBA! 30/0 er ikke urealistisk.. bare stille seg opp og shelle choke points og/eller mcom stasjoner... Endret 31. oktober 2011 av MrLee 1 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvordan funker soflam egentlig? Jeg får bare 10 poeng for designated target, men skjer ikke noe mer. Den funker fint til å spotte da. :!: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 SOfLAM gjør det vel slik at andre med IR missiles ser lock on boksen raskere? var det noen som ødela kjøretøyet du lazet eller fikk du bare poengene for å laze den? Vil tippe du får en eller annen assist hvis det faktisk blir ødelagt p.g.a. din hjelp? Burde i alle fall få mer enn 10 poeng.. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Soflam er for å markere mål så man kan locke på det kjøretøyet med en gang. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Så om jeg lager lock på f.eks en tanks, så kan fly komme med raketter med en gang uten å måtte locke selv? EDIT: Fikk ikke brukt videoen, sitter i en mattetime på skolen. Endret 31. oktober 2011 av Karmany. Lenke til kommentar
audible Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Yes, det er tanken, man flyr over målet, og ground missile locker på av seg selv, fire and forget, samme med guided shell, kjør 45grader skutt, og så styrer det inn av seg selv Det er mange heftige unlcoks etterhvert i alle klassene som kommer alle til gode, slik som UFOen, guided missiles, 3de plassen i battletanks, mortar etc etc Endret 31. oktober 2011 av audible Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 om de har de rette rakettene så ja. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det så jo faktisk ganske nyttig ut. Dessverre krever det at man ikke spiller med et lag bestående av hermetiske tomater Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg sliter med disconnect og BF3.exe sluttet å virke :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Jeg sliter med disconnect og BF3.exe sluttet å virke :/ Muligens løsningen jeg postet til jayMK93 på forrige side løser problemmet ditt Endret 31. oktober 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 YYYEEESSSS fikk mitt første kill med jet. Har enda ikke unlocka flares som gjør ting vanskelig. Utrolig flink til å gjøre tricks loops etc, bare synd det ikke er med vilje. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har enda ikke fått et kill med jet jeg, men har fått flares, etter å ha kræsjet sikkert 50 jets. Bare vært heldig iblant og fått assists og vehicle disabled Faen meg helt umulig å drepe noe med den puslegunneren som er på jeten. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Har enda ikke fått skaffet meg BF3, men har det kommet en patch? Måtte laste ned og installere 500MB etter installasjon fra plate, vett ikke om defineres som en patch, men nærmeste enn kommer foreløpig :-) Jeg får "bf3.exe have stopped working" hver eneste gang når jeg skal starte spillet... Jeg har vista 32bit og amd grafikk kort... HALP! Google er din venn: http://battle.no/forum/viewtopic.php?t=1873 Gjør det og samtidig sett opp det virtuelle minnet ditt fra 35xx til 8096. control panel-->system and security---->system---> Advanced system settings (i taben til venstre)---->Da er du inne på "System Properties"----> Perfomance, settings...---->Inne på "Performance Options"---->Advanced---->Virtual memory, Change-----> Fjern hukinga på "automatically manage bla bla." ---> custom size--> sett alle partisjonene dine til og kjøre 8096 isteden for 35xx eller hvilket tall du har der. Dette gjorde jeg og har ikke hatt noe crashes annet enn, når jeg skal inn på en server før spillet starter opp, det skjer en gang iblant. men aldri inne i spillet, og jeg har 7-8 timer played=) Endret 31. oktober 2011 av værdama Lenke til kommentar
Lakafant_ Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Battlefield 3 er det første battlefield jeg spiller. Kan noen være så snill å forklare meg alle de forskjellige symbolene på skjermen? Stjerner, piler, firkanter osv. Og hvorfor hender det at fiendens navn kommer over spilleren? Ikke vanskelig for en nybegynner å bli forvirra av sånt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har enda ikke fått et kill med jet jeg, men har fått flares, etter å ha kræsjet sikkert 50 jets. Bare vært heldig iblant og fått assists og vehicle disabled Faen meg helt umulig å drepe noe med den puslegunneren som er på jeten. Helikopter og andre jets. Funker fett det. Så driver du med det til du får FFAR og/eller IR missile Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Teheran Highway er vel kurrant for IRNV scopes? Men ikke så mørkt at man må, det er mer enn lyst nok til de andre siktene. Hadde det vært mer som natt kartene i BF2:SF så hadde det vært noe helt annet. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har enda ikke fått et kill med jet jeg, men har fått flares, etter å ha kræsjet sikkert 50 jets. Bare vært heldig iblant og fått assists og vehicle disabled Faen meg helt umulig å drepe noe med den puslegunneren som er på jeten. Helikopter og andre jets. Funker fett det. Så driver du med det til du får FFAR og/eller IR missile Har selv fått unlocka alt opp til air radar og må si gunnen du starter med er den viktigste. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) ja, prøvd å ta ned helikopter med Heatseekers og ender opp med å overshoote helikoptert innen jeg har locket...Hvis jeg ikke hadde sløst tid med lock, så hadde det vært dødt...jaja... Endret 31. oktober 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå