Merko Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) MrLee: Stemmer! - Ble disconnected fra en server "Failed contact with EA backend. Please try again later. " Endret 31. oktober 2011 av Merko. Lenke til kommentar
John (yoch) Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja, hva er det Support og Recon kan bytte ut med? Altså bytte ut ammo-box og Spawnpoint. Recon: Motion Sensor og Soflam Support: C4 og Claymore Recon har også MAV! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) MrLee: Stemmer! - Ble disconnected fra en server "Failed contact with EA backend. Please try again later. " Vle nå disconnecta fra ea på ps3 Får failed to connect to ea onlone. Please try again Der kom jeg inn og alle serverne e tomme Endret 31. oktober 2011 av Christoffero89 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Til dem som klager på at jets ikke dør(stikker av fra) av stingere/IGLA. Jeg er av den oppfatning at de er mest ment for anti-Helikopter. Andre fly, helikopter med AA raketter og AA enheten er anti fly nok. De har tross alt 2 AA raketter så de kan få jets til å sløse Flares på den første for så å sette inn nr 2. Forøvrig, hvis flyet er opptatt med å dodge locken eller missilen din, så kan han ikke angripe. Du har nøytralisert trusselen, en om du ikke akkurat får killet. Så får de andre flyene på laget ditt, og AA kanonen gjøre jobben sin skikkelig... og den AA kanonen med AA raketter er døden selv for de fleste jets. Endret 31. oktober 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja, hva er det Support og Recon kan bytte ut med? Altså bytte ut ammo-box og Spawnpoint. Recon: Motion Sensor og Soflam Support: C4 og Claymore Jamen det bytter ikke ut Ammo-boxen til Support, eller Spawnpoint-greia til Recon. (Kanskje Soflam, siden den kjenner jeg ikke til, men Motion Sensor er på Equipment slot 1.) For eksempel: Support - TYPE 88 LMG - m1911 - C4 / Claymore / Mortar - Ammo-box / ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Err. vet ikke helt? Mulig du ikke kan på samme måte som at assault ikke kan bytte ut shock paddles? Endret 31. oktober 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Derfor jeg stussa litt selv og ikke var så frempå med å si Mortar og MAV. Letteste er å se ingame, men det har ikke jeg muligheten til nå iallefall Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Faen jeg er en kulemagnet, Først løper 1 av mine med soldater over veien, så to så tre, så løper jeg over veien og jeg blir så klart skutt, Dette skjer gang på gang, jeg løper sammen med andre soldater, og jeg er den eneste som blir skutt mens de andre får tid til å kaste seg ned på maven takket være at jeg tok kulene som var ment for dem. Jeg døde faen meg 26 ganger på teharn kartet Du vil jo selvfølgelig være første man som springer. Over veien. 1 man spottes men er over veien før de får reagert. Nr 2 og 3 er de klar for... ergo du dør. Samme ser jeg med en kompis. Jeg er hyper aggressiv (ingame, from som ett lam ellers ) og spurter frem. Han er mer forsikting og dilter etter meg. Og det er som regel han som dør.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Derfor jeg stussa litt selv og ikke var så frempå med å si Mortar og MAV. Letteste er å se ingame, men det har ikke jeg muligheten til nå iallefall Eneste jeg har sett som kan bytte kit item er engineer som kan erstatte repairtool med miner eller eod bot. EOD bot'en repper jo uansett da. men gud så anti tank man er med miner + RPG... Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg holder på med Defusing the IED, men får ikke til å banke han fyren som kommer etter at jeg trekker ut ledningen. Jeg trykker alt jeg kan på bokstaven E og beveger musa mens vi sloss. Er det feil? Noen som kan hjelpe her? Hva er riktig å gjøre? Trykke E hele tida mens man trykker på musa samtidig? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Trykke en gang på E, så en gang på musa. Mener det var det. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Nja, mange ganger er det fordel å komme litt roligere bak da du får to fordeler: 1. Fienden er ofte opptatt med de som løper foran deg. 2. De avslører posisjonen sin når de begynner å skyte på dem. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg holder på med Defusing the IED, men får ikke til å banke han fyren som kommer etter at jeg trekker ut ledningen. Jeg trykker alt jeg kan på bokstaven E og beveger musa mens vi sloss. Er det feil? Noen som kan hjelpe her? Hva er riktig å gjøre? Trykke E hele tida mens man trykker på musa samtidig? De situasjonnen der er det vanskeligste i hele Sp gamet :!: . bare trykk en gang på hver av de når de lyser så gåt det bra. tok tid før jeg skjønte det selv, trykte som en gærning og daua hver gang. ta det rolig så går det bra. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det kommer jo opp på skjermen hva man skal trykke på... Desverre er det slik at i de situasjonene så lønner deg seg å ikke gjøre noen ting med mindre du får bekjed på skjermen. Går du apeshit med E og LMB dør du bare. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Noen som har problemer med at spillet fryser i mp ? Jeg spilte et par minutter i ste, så frøs spillet, og lyden gikk i loop. Hverken Ctrl+Alt+Del eller Alt+F4 funket, måtte restarte pcen.. Har skjedd før, etter et par min i multiplayer... Har bare prøvd 2 ganger.. Noen som har noen tips ? Ja har opplevd det selv.Overklokket skjermkortet så skjedde det ett par ganger. fjernet oveklokken så virket igjen. Jeg har ikke noe overklokk på i det heletatt.. :/ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hva er fordelen med å bruke lys eller lasersikte når man bruker sniper rifle? Det får jo bare folk til å se hvor du er med en gang, og jeg blir ikke akkurat blendet når jeg står langt unna, er vel heller ikke så vanskelig å treffe de heller. Selv bruker jeg SV98 (tror det er det den heter), + tripod og x12 zoom. Fordelen med lasersikte er at aimen blir med nøyaktig (øker accuarcy), mens samtidig ser fienden deg lettere. Man kan slå av\på laser\lommelykt med "T" default. De fleste snipere bruker ikke lommelykt, men det er gjennskinn fra kikkert siktet på geværet. Derfor ser du at enkelte snipere lyser opp som et juletre. Dette gjelder alle sikter som er mer en 6x i zoom (om jeg husker riktig). Takk for infoen, er sikkert sikte jeg ser da. - Hadde likt om det var noen multiplayer brett hvor det var nødvendig å bruke nightvision. Tror det hadde vært nydelig å sett alle skuddene og rakketene om natten =) Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har enda ikke fått skaffet meg BF3, men har det kommet en patch? Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg får "bf3.exe have stopped working" hver eneste gang når jeg skal starte spillet... Jeg har vista 32bit og amd grafikk kort... HALP! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har enda ikke fått skaffet meg BF3, men har det kommet en patch? Måtte laste ned og installere 500MB etter installasjon fra plate, vett ikke om defineres som en patch, men nærmeste enn kommer foreløpig :-) Jeg får "bf3.exe have stopped working" hver eneste gang når jeg skal starte spillet... Jeg har vista 32bit og amd grafikk kort... HALP! Google er din venn: http://battle.no/forum/viewtopic.php?t=1873 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hva er fordelen med å bruke lys eller lasersikte når man bruker sniper rifle? Det får jo bare folk til å se hvor du er med en gang, og jeg blir ikke akkurat blendet når jeg står langt unna, er vel heller ikke så vanskelig å treffe de heller. Selv bruker jeg SV98 (tror det er det den heter), + tripod og x12 zoom. Fordelen med lasersikte er at aimen blir med nøyaktig (øker accuarcy), mens samtidig ser fienden deg lettere. Man kan slå av\på laser\lommelykt med "T" default. De fleste snipere bruker ikke lommelykt, men det er gjennskinn fra kikkert siktet på geværet. Derfor ser du at enkelte snipere lyser opp som et juletre. Dette gjelder alle sikter som er mer en 6x i zoom (om jeg husker riktig). Takk for infoen, er sikkert sikte jeg ser da. - Hadde likt om det var noen multiplayer brett hvor det var nødvendig å bruke nightvision. Tror det hadde vært nydelig å sett alle skuddene og rakketene om natten =) Teheran Highway er vel kurrant for IRNV scopes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå