Woltox Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det som irriterer meg mest med spillet er commo rose. Hvis noen tar seg bryet med å revive meg så vil jeg takke, litt surr å se om du treffer riktig svar. Syns den var mye bedre i BF2142 Jeg skjønner enda ikke hvordan de får beskjeden.. er det noe min dude sier høyt og de må være i nærheten for å høre? Heller ikke at flyene kan dra langt gokk utenfor mapet. Forventer du att vi som flyr jetfly skal holde oss innenfor rekkevidden til Stingere og AA hele tiden? Hadde ikke gjort noe det. Men når de slipper først "flare" deretter stikker de langdt ut i gokk slik at det er umulig å ta dem. For slik som nå så er det umulig å skyte ned flinke piloter. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Gleder meg til og spille når jeg kommer hjem fra skolen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det som irriterer meg mest med spillet er commo rose. Hvis noen tar seg bryet med å revive meg så vil jeg takke, litt surr å se om du treffer riktig svar. Syns den var mye bedre i BF2142 Jeg skjønner enda ikke hvordan de får beskjeden.. er det noe min dude sier høyt og de må være i nærheten for å høre? Heller ikke at flyene kan dra langt gokk utenfor mapet. Forventer du att vi som flyr jetfly skal holde oss innenfor rekkevidden til Stingere og AA hele tiden? Hadde ikke gjort noe det. Men når de slipper først "flare" deretter stikker de langdt ut i gokk slik at det er umulig å ta dem. For slik som nå så er det umulig å skyte ned flinke piloter. ... Er jo bra det! Vi må jo ha sjans vi og! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det som irriterer meg mest med spillet er commo rose. Hvis noen tar seg bryet med å revive meg så vil jeg takke, litt surr å se om du treffer riktig svar. Syns den var mye bedre i BF2142 Jeg skjønner enda ikke hvordan de får beskjeden.. er det noe min dude sier høyt og de må være i nærheten for å høre? Heller ikke at flyene kan dra langt gokk utenfor mapet. Forventer du att vi som flyr jetfly skal holde oss innenfor rekkevidden til Stingere og AA hele tiden? Hadde ikke gjort noe det. Men når de slipper først "flare" deretter stikker de langdt ut i gokk slik at det er umulig å ta dem. For slik som nå så er det umulig å skyte ned flinke piloter. ... Er jo bra det! Vi må jo ha sjans vi og! Dere har mange sjangser: AA våpnene: Kort rekevidde(for kort) Må holde sikte på kjøretøyet lenge føre du får en "lock on". Kjøretøyet må være nærme for å få "lock on". = Kjører du rett(Lettere å ødelegge misilen pga rekevidde)/Sikk sakk(Lettere å unngå å bli "lock on" a) med flare = umulig å ta deg Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Noen som har problemer med at spillet fryser i mp ? Jeg spilte et par minutter i ste, så frøs spillet, og lyden gikk i loop. Hverken Ctrl+Alt+Del eller Alt+F4 funket, måtte restarte pcen.. Har skjedd før, etter et par min i multiplayer... Har bare prøvd 2 ganger.. Noen som har noen tips ? Ja har opplevd det selv.Overklokket skjermkortet så skjedde det ett par ganger. fjernet oveklokken så virket igjen. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Noen som har merket (mens du er IG og spiller) at: Du bråtthavner i 3person på en fiende, mens du er ilive? At bildet av banen flimrer(kommer av/på kjapt), helt til du restarter? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Dere har mange sjangser: AA våpnene: Kort rekevidde(for kort) Må holde sikte på kjøretøyet lenge føre du får en "lock on". Kjøretøyet må være nærme for å få "lock on". = Kjører du rett(Lettere å ødelegge misilen pga rekevidde)/Sikk sakk(Lettere å unngå å bli "lock on" a) med flare = umulig å ta deg Ødelegge missilen pga rekkevidde? Får man på missil etter seg og har droppet flare er man fucked siden man bare tar ETT treff før man er disabled. Den blir ikke akkuratt borte etter så og så langt, og man kan ikke unngå den med noe annet enn skarpe svinger, men det skjer 1/10 ganger man allerede har droppet flares. Rekkevidden går jo jaggumeg 600-700 meter opp i lufta, så kort er den ikke. By god?! Må man sikte?! Selvsagt må det være nærme, vi har jo ikke evig med flares! Og vi må passe oss for andre fly, dere med stingere (halve laget), AA tanksen som skaper en dødsone, AA greia over fiendebasen og alt det greiene der. Og om du skyter ned ett fly, så må du tenke på att det gjør vel andre personer også. For hver eneste pass på Caspian Border f.eks så har man missiler etter seg fordi det er så flatt. Lenke til kommentar
Madone69 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Er det noen som vet hvordan laser guided shells funker på tanks? Har fått unlocka disse, men får ikke noe tracking på fly eller andre tanks fra hud'en. Må man ha noen med soflan rund deg som tracker? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=sd8wChkYKtk Det forklarer (kanskje) de låste serverne med kun 4 spillere på. Liker ikke: Personer som ikke utnytter klassene sine (Medic=Heale, Engineer=Fikse kjøretøy, .... =Ammo) Nå er det slik at Assult/medic kan velge 40mm granat/hagle i stedet for first aid, Enigneer kan få miner i stedet for blow torch. Hvordan det er er med support og recon/sniper vet jeg ikke. Så det er ikke gitt at de har mulighet til å gjøre det du forventer. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja, hva er det Support og Recon kan bytte ut med? Altså bytte ut ammo-box og Spawnpoint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja, hva er det Support og Recon kan bytte ut med? Altså bytte ut ammo-box og Spawnpoint. Recon: Motion Sensor og Soflam Support: C4 og Claymore Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) +14272 points på en runde Team DM med 47-26 K/D Elsker SCAR-H! Ellers ligger jeg rundt 3000 points per round og klarer ikke å få kills med jet Endret 31. oktober 2011 av Ferd!s Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 +12353 points på en runde Team DM med 47-26 K/D Elsker SCAR-H! Ellers ligger jeg rundt 3000 points per round og klarer ikke å få kills med jet Har fått rundt +10000 på det meste en runde (før ribbons, unlocks og awards). Virker veldig inbalansert poeng fordelingen til tider, får klart mest poeng av conquest og springe fra base til base og cape. Rush syns jeg gir fryktelig lite poeng, og attackers taper som regel med default regelen på kun 75 poeng. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Dere har mange sjangser: AA våpnene: Kort rekevidde(for kort) Må holde sikte på kjøretøyet lenge føre du får en "lock on". Kjøretøyet må være nærme for å få "lock on". = Kjører du rett(Lettere å ødelegge misilen pga rekevidde)/Sikk sakk(Lettere å unngå å bli "lock on" a) med flare = umulig å ta deg Ødelegge missilen pga rekkevidde?Ja Får man på missil etter seg og har droppet flare er man fucked siden man bare tar ETT treff før man er disabled. Den blir ikke akkuratt borte etter så og så langt, og man kan ikke unngå den med noe annet enn skarpe svinger, men det skjer 1/10 ganger man allerede har droppet flares. Rekkevidden går jo jaggumeg 600-700 meter opp i lufta, så kort er den ikke. By god?! Må man sikte?! Selvsagt må det være nærme, vi har jo ikke evig med flares! Og vi må passe oss for andre fly, dere med stingere (halve laget), AA tanksen som skaper en dødsone, AA greia over fiendebasen og alt det greiene der. Og om du skyter ned ett fly, så må du tenke på att det gjør vel andre personer også. For hver eneste pass på Caspian Border f.eks så har man missiler etter seg fordi det er så flatt. Vel, jeg har ikke opplevd at mere enn jeg og 1 til bruker AA på laget mitt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Rush føler jeg gir mer poeng enn CQ. mer konsentrert action som regel. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hva er fordelen med å bruke lys eller lasersikte når man bruker sniper rifle? Det får jo bare folk til å se hvor du er med en gang, og jeg blir ikke akkurat blendet når jeg står langt unna, er vel heller ikke så vanskelig å treffe de heller. Selv bruker jeg SV98 (tror det er det den heter), + tripod og x12 zoom. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Aner ikke om det har blitt nevnt før men: *11 timer siden* Hello everyone! It´s sunday night over here at the office. It´s cold and dark outside but inside one of the nicest buildings located in the heart of Stockholm, sits a team that is working on updates. We at DICE are rolling out a new server update and of course, we are posting the change log to you. For users, this means that you don´t need to update your client since this is a server side update. - Fix for crashes usually occurring during level switches. Server providers may see a little bit of memory leakage instead in this situation - Game servers should no longer quit in some situations where the online backend servers are down. Server will reconnect to the backend once it's up again - Fix for ghost servers which didn't accept connections - Kick reasons should better match situations where they are issued. This will help battlelog provide more accurate information to the player - Connection fixes to avoid players sometimes being rejected while joining the game server on one of the last slots - Security updates - Improved server logging Hva er fordelen med å bruke lys eller lasersikte når man bruker sniper rifle? Det får jo bare folk til å se hvor du er med en gang, og jeg blir ikke akkurat blendet når jeg står langt unna, er vel heller ikke så vanskelig å treffe de heller. Selv bruker jeg SV98 (tror det er det den heter), + tripod og x12 zoom. Fordelen med lasersikte er at aimen blir med nøyaktig (øker accuarcy), mens samtidig ser fienden deg lettere. Man kan slå av\på laser\lommelykt med "T" default. De fleste snipere bruker ikke lommelykt, men det er gjennskinn fra kikkert siktet på geværet. Derfor ser du at enkelte snipere lyser opp som et juletre. Dette gjelder alle sikter som er mer en 6x i zoom (om jeg husker riktig). Endret 31. oktober 2011 av Merko. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Er det noen som vet hvordan laser guided shells funker på tanks? Har fått unlocka disse, men får ikke noe tracking på fly eller andre tanks fra hud'en. Må man ha noen med soflan rund deg som tracker? Funker bare på ground kjøretøy tror jeg Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Merko: det stemmer alt over ACOG (4x zoom) gir glare. Men Laseren gir vel bare bedre hip fire accuracy? Ja, hva er det Support og Recon kan bytte ut med? Altså bytte ut ammo-box og Spawnpoint. Recon: Motion Sensor og Soflam Support: C4 og Claymore Og Mortar for support Endret 31. oktober 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det du blir disconnectet eller at spillet kliller er så forbanna irriterendes! Du mister masse poeng og kills! Hvorfor i helsike sender ikke spillet dette med en gang du har utført noe?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå