A E S T H E T I C Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Hei folkens, ville bare dele dette med dere som ikke visste dette fra før: Hvis dere blir medlem av EA Gunclub, får dere M1911 pistolen unlocked i BF3 Registrer dere her: http://gunclub.ea.com/us Have fun! Endret 30. oktober 2011 av wApz0r Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Hvorfor fungerer ikke brannslukkeren i jeten når jeg trenger den mest? Er det en grense for hvor skadet man kan være for at den skal fungere? Er ikke brannslukker i multiplayer som jg har sett Joda, er en unlock på alle air vehicles! Fungerer under 50% helse (når du brenner) og har lang reload. Den drar deg fra f.eks 1% til 50% på null komma niks. Endret 30. oktober 2011 av Riot™ Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jets trenger noe som kan ta AA. Bomber! 3 Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jets trenger noe som kan ta AA. Bomber! Ja! Akkurat som det var i BF2, men man har også guided missiles da. Som er en sen unlock. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hadde det ikke vert for at jeg har BF3 på SSD hadde jeg nok alt lagt spillet på hylla... Å måtte lukke spillet og åpne det på nytt hver gang jeg vil bytte server er så utrolig ødeleggende... Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hadde det ikke vert for at jeg har BF3 på SSD hadde jeg nok alt lagt spillet på hylla... Å måtte lukke spillet og åpne det på nytt hver gang jeg vil bytte server er så utrolig ødeleggende... Enig. Har heldigvis SSD også. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Det som er ødeleggende er å måtte avinstallere, for så å installere skjermkortdriverne på nytt hver gang man starter pc'en og skal fyre opp en server! Holder på å klikke! Endret 31. oktober 2011 av krs1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Er det ikke bare å switche mellom vinduene??? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Alt+shift så er man jo i battlelog slik at man enkelt kan skifte server. Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Alt+shift så er man jo i battlelog slik at man enkelt kan skifte server. Joda, men er jo litt kjipt man ikke kan disconnecte før man velger ny server. Jeg quiter ialelfall spillet, men det spiller ingen rolle.. Tar et par sekunder å loade spillet med ssd.. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hei folkens, ville bare dele dette med dere som ikke visste dette fra før: Hvis dere blir medlem av EA Gunclub, får dere M1911 pistolen unlocked i BF3 Registrer dere her: http://gunclub.ea.com/us Have fun! Var medlem allerede Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Å måtte lukke spillet og åpne det på nytt hver gang jeg vil bytte server er så utrolig ødeleggende... Tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg her. Er dette en kjent bug, eller bare noe for deg? - For jeg har nemlig ikke SSD. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har nådd Max med enginer, eller må ha 150k for og levle. Men vil starte med noe annet men alt annet er så kjedlig Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Å måtte lukke spillet og åpne det på nytt hver gang jeg vil bytte server er så utrolig ødeleggende... - For jeg har nemlig ikke SSD. Samme her og her går det noen sekunder mellom serverskift. Upåklagelig. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har nådd Max med enginer, eller må ha 150k for og levle. Men vil starte med noe annet men alt annet er så kjedlig Verste er nå det kommer et kjøretøy og du er maktesløs. Nesten ikke spilt annet en enginer på maps med tanks osv. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Loading går veldig fort selv uten SSD disk ja, tror det er mer cpu/minne som er flaskehalsen. Må si at jeg koser meg veldig, men veldig irritabelt at man ikke har mulighet til å starte et game mot boter som lar deg teste ut og kalibrere joystick for å fly. Helikopteret har jeg lært meg gjennom coop-oppdraget å fly, men jagerflya er det håpløst å få erfaring med og jeg har ikke kunne justere sens og fått optimale keybindings for joysticken min enda :\ Forsåvidt også unlocka AG3'n(G3A3) i kveld og må si det ser ut til å være et virkelig bra våpen, fungerer stort sett overalt Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Av en eller annen grunn blir jeg disket fra server om jeg taber ut. derfor må jeg avslutte for å velge ny server. og da starte spillet pånytt... syntes hele battlelog er unødvendig.. plug-inen funker vel heller garantert ikke neste gang firefox finner på å spamme nok en versjon.. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jet er stress å kjøre med mus. Glad jeg har stor musematte. Noen som har noen tips til en billig og god joystick. Eventuelt kan jeg prøve å koble til en ps3 kontroller hvis jeg får det til. Noen erfaringer med å bruke konsoll kontroller med jet/helikopter? Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Piltaster kalles det. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Kan man kjøre jet med piltastene? Det må testes. Jeg har litt vont i armen etter å ha flydd jet i 20 minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå