Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor fungerer ikke brannslukkeren i jeten når jeg trenger den mest? Er det en grense for hvor skadet man kan være for at den skal fungere?

Er ikke brannslukker i multiplayer som jg har sett

Joda, er en unlock på alle air vehicles!

Fungerer under 50% helse (når du brenner) og har lang reload. Den drar deg fra f.eks 1% til 50% på null komma niks.

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Alt+shift så er man jo i battlelog slik at man enkelt kan skifte server.

Joda, men er jo litt kjipt man ikke kan disconnecte før man velger ny server. Jeg quiter ialelfall spillet, men det spiller ingen rolle.. Tar et par sekunder å loade spillet med ssd..

Lenke til kommentar

Loading går veldig fort selv uten SSD disk ja, tror det er mer cpu/minne som er flaskehalsen.

Må si at jeg koser meg veldig, men veldig irritabelt at man ikke har mulighet til å starte et game mot boter som lar deg teste ut og kalibrere joystick for å fly.

Helikopteret har jeg lært meg gjennom coop-oppdraget å fly, men jagerflya er det håpløst å få erfaring med og jeg har ikke kunne justere sens og fått optimale keybindings for joysticken min enda :\

Forsåvidt også unlocka AG3'n(G3A3) i kveld og må si det ser ut til å være et virkelig bra våpen, fungerer stort sett overalt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...