att Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Kan du beskrive lydproblemene? Når jeg har veldig mange lyder rundt meg (kuler, eksplosjoner osv) er det enkelte lyder som forsvinner. For eksempel lyden av at jeg går rundt, lyden når jeg skyter eller reload-lyden. Dersom det er mine egne skytelyder som forsvinner hjelper det å bytte til pistolen også tilbake igjen. Dersom jeg har en eksplosjon nært meg vil lyden forsvinne halvveis i eksplosjonen. Nøyaktig det samme skjer hos meg. Jeg spiller på PS3, da. Anyways, hos meg forsvinner nøyaktig de samme lydene i alt fre et halvt sekund til to. Er ikke snakk om lange tiden, men det er irrierende. Jeg spiller på hjemmekino, og har valgt "home cinema" under lydinstillinger. Likevel skjer det. Utenom det er jeg generelt skuffa over spillet. Det lever overhodet ikke opp til all forhåndshypen. Endret 30. oktober 2011 av att Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg synes BF3 er mye bedre enn forventet. Det eneste jeg er litt skuffet over er map-poolen. Heldigvis er det ikke lenge til expansion med gode gamle BF2 maps Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Dette er visstnok et vanlig problem i følge de offisielle Battlefield 3 forumene. Det adresseres vistt i den kommende patchen. Takk for svar! 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg er så flink på ps3 at min fyr reloader uten å bevege på armene:) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Tryna battlelog nå? Får ingen ping på noen servere. EDIT: En liten log-out fiksa det Endret 30. oktober 2011 av Mala Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Faen jeg er en kulemagnet, Først løper 1 av mine med soldater over veien, så to så tre, så løper jeg over veien og jeg blir så klart skutt, Dette skjer gang på gang, jeg løper sammen med andre soldater, og jeg er den eneste som blir skutt mens de andre får tid til å kaste seg ned på maven takket være at jeg tok kulene som var ment for dem. Jeg døde faen meg 26 ganger på teharn kartet Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvordan forlater jeg en server mellom kampene? Esc(Escape)? På konsoll Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvordan forlater jeg en server mellom kampene? Esc(Escape)? På konsoll Umulig å gjøre det 1 Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Kan du beskrive lydproblemene? Når jeg har veldig mange lyder rundt meg (kuler, eksplosjoner osv) er det enkelte lyder som forsvinner. For eksempel lyden av at jeg går rundt, lyden når jeg skyter eller reload-lyden. Dersom det er mine egne skytelyder som forsvinner hjelper det å bytte til pistolen også tilbake igjen. Dersom jeg har en eksplosjon nært meg vil lyden forsvinne halvveis i eksplosjonen. Jeg har merket til noe av det samme. La merke til at jeg ikke hørte lyd av thanksen jeg kjørte, men skuddene og det rundt hørte jeg. Hadde vært fint om det finnes en fiks på dette. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Endelig begynner jeg å få litt teken på dette spillet, http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/1199939/1/352175522/ Fikk 8344 poeng den runda der. Pleier å ligge på mellom 800 og 2000. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Faen jeg er en kulemagnet, Først løper 1 av mine med soldater over veien, så to så tre, så løper jeg over veien og jeg blir så klart skutt, Dette skjer gang på gang, jeg løper sammen med andre soldater, og jeg er den eneste som blir skutt mens de andre får tid til å kaste seg ned på maven takket være at jeg tok kulene som var ment for dem. Jeg døde faen meg 26 ganger på teharn kartet Haha, la merke til det i går. Du har ikke mye flaks nei Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Noen som har bestilt server fra Multiplay før? Hvor lang tid tar det før serveren er oppe og går egentlig? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Faen jeg er en kulemagnet, Først løper 1 av mine med soldater over veien, så to så tre, så løper jeg over veien og jeg blir så klart skutt, Dette skjer gang på gang, jeg løper sammen med andre soldater, og jeg er den eneste som blir skutt mens de andre får tid til å kaste seg ned på maven takket være at jeg tok kulene som var ment for dem. Jeg døde faen meg 26 ganger på teharn kartet You and me bro! Lenke til kommentar
War Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Liker ikke slossingen i singleplayer. Klatra inn i banken nå og dør og dør og dør. Har nok ikke skjønt det enda, Står [E] og [ mus] Men gir ikke noe mening. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Du skal trykke "E" og den museknappen som er opplyst. Idiotisk egentlig. 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Hvordan forlater jeg en server mellom kampene? Esc(Escape)? På konsoll Umulig å gjøre det ALT+ENTER EDIT: Woops, var konsoll dere pratet om ja. Endret 30. oktober 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 faen, å være support på ff on servere er ikke lett Klarte å ta 3 tk på rad istad.. så lenge de kommer litt forann er det lett å se de men de løp helt intil meg, så hadde ikke sjangs til å se de med sidesynet Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Jeg holder på med Defusing the IED, men får ikke til å banke han fyren som kommer etter at jeg trekker ut ledningen. Jeg trykker alt jeg kan på bokstaven E og beveger musa mens vi sloss. Er det feil? Endret 30. oktober 2011 av everlong Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Skulle vært mulig å filtre servere med FF på og Av.. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Kan du beskrive lydproblemene? Når jeg har veldig mange lyder rundt meg (kuler, eksplosjoner osv) er det enkelte lyder som forsvinner. For eksempel lyden av at jeg går rundt, lyden når jeg skyter eller reload-lyden. Dersom det er mine egne skytelyder som forsvinner hjelper det å bytte til pistolen også tilbake igjen. Dersom jeg har en eksplosjon nært meg vil lyden forsvinne halvveis i eksplosjonen. Ditto. L G35 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå