att Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har inntrykk av at langt flere spilte HC-mode på BC2, kontra BF3. Sant eller usant? Hvis sant, hvorfor er det sånn? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Sant. Netcoden er bedre enn i bc2. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har inntrykk av at langt flere spilte HC-mode på BC2, kontra BF3. Sant eller usant? Hvis sant, hvorfor er det sånn? Nå er jo spillet såpass nytt enda. Tar vel noen dager før folk blir helt kjent med BF3 og Battlelog. Blir vel gjevnet ut etterhvert tenker jeg. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Det ble postet en video her tidligere der en tanks tok ned et helikopter med ett skudd, noen som kan være så fantastiske å finne videoen? Kan ikke finne den. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Det ble postet en video her tidligere der en tanks tok ned et helikopter med ett skudd, noen som kan være så fantastiske å finne videoen? Kan ikke finne den. Tok selv ned 2 helikoptere med tanks tidligere idag. Skjer 1 av 1000 ganger, så fikk det ikke på tape Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Syntes det er utrolig irriterende når det popper opp sånn greie som viser hvor lang avstand det er til de forskjellige flaggene! Mulig å slå av den funksjonen på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Timeblast Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Noen andre som har tatt ned jet med tanks her a? :3 Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvordan er det å kjøpe dette på Orgin? mye problemer? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Syntes det er utrolig irriterende når det popper opp sånn greie som viser hvor lang avstand det er til de forskjellige flaggene! Mulig å slå av den funksjonen på en eller annen måte? Enig. Og husker jeg riktig så dukker det også opp et inn-for-jævlig-stort våpen midt på skjermen når man unlocker ting. Har ikke funnet noen måte å skru det av på. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Er det ingen spillere som har spillt BC2? Det må være eneste forklaringen til at ingen reviver og ingen kaster ut ammo bokser, jeg måtte selv bli MGr bare så jeg kunne kaste ut ammo til folk. Lenke til kommentar
fargerikt Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Det virker som om det ikke er så mange som spiller support-classen. Det føles ihvertfall sånn når man ser hvor mange medkits som blir kastet ut kontra antall ammo bokser. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvordan er det å kjøpe dette på Orgin? mye problemer? Har ikke hatt noen problemer enda. Var et problem på release dagen her i Norge når man skulle aktivere spillet. Men det gjaldt uansett hvor du kjøpte spillet (Aktiverings serveren gikk ned). Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvordan er det å kjøpe dette på Orgin? mye problemer? Har ikke hatt noen problemer enda. Var et problem på release dagen her i Norge når man skulle aktivere spillet. Men det gjaldt uansett hvor du kjøpte spillet (Aktiverings serveren gikk ned). Ok Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Noen som opplever texture popping på pc versjonen? Er ganske ille til tider på ps3 versjonen syntes jeg, men kan jo hende det har skjedd en feil mens jeg instalerte spillet? Lenke til kommentar
Halky Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Huh.... Jeg spiller stort sett bare som support klassen her jeg med mitt LMG våpen Kaster ammo jeg jeg hyppig også Syntes de har kortet ned klassene veldig fra det jeg var vant med fra BF2, er liksom ingen egen medic klasse lengre eller egen AT klasse. Da jeg likte og spille AT klassen i BF2 og på slutten så ble det en del som medic Men ja begynner å bli riktig lei denne disconneted from server bugen som stadig plager meg hele tiden nå Skjedde nå nettopp, og nå var jeg virkelig inne i en god runde Spillet fryser nesten ikke lengre, men får stadig denne disconneted dritten :/ Det ødelegger så mye Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Er det ingen spillere som har spillt BC2? Det må være eneste forklaringen til at ingen reviver og ingen kaster ut ammo bokser, jeg måtte selv bli MGr bare så jeg kunne kaste ut ammo til folk. Føler det samme. Ingen bruker SPOT, eller slenger ut ammo. Men det verste er at Squads holder seg ikke sammen, alle løper rundt som Rambo. Tydlig mange CoD spillere som er ute. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Noen andre som har tatt ned jet med tanks her a? :3 Om LAV teller så? Har tatt ned mange littlebirds ved å skyte piloten med G36C. Ofte lander helikopteret slik at jeg bare kan reparere og stjele det. Epic win. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg blir drept av MG rett som det er jeg så det må være noen suport spillere der ute, men de bryr seg tydligvis ikke om å slenge ut ammo, Jeg fikk masse masse poeng bare ved å løpe rundt å gi ut ammo, siden ingen andre gjord det, og jeg kan trygt si at mange trenge ammo. Jeg har selv godt tom for ammo flere ganger og måtte gjøre last stand med .45 min Lenke til kommentar
aGal Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Noen andre som har tatt ned jet med tanks her a? :3 Jepp, tatt ned en i allefall. Kanskje to, men husker ikke helt. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Noen som vet hvem som er admins på Diskusjon.no sin server? Jeg og en kompis har i dag blitt kicka og command-drept fordi vi "fløy Jets feil"... Noen som er litt for maktglade og burde få en nedjustering. Spør i denne tråden her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1387602&st=80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå