Christoffero89 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ikke på konsoll. Hvis noen av flaggene blir tatt blinker kun flaggene på minimappet men ikke de du ser rundt deg. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ikke på konsoll. Hvis noen av flaggene blir tatt blinker kun flaggene på minimappet men ikke de du ser rundt deg. Har du sjekket hotkeys-menyen? Det bør være knapper for det på konsoll også. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Tor de sa at full map bare var for PC-versjonen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Uansett burde flaggene man ser i spillet blinke også Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Tor de sa at full map bare var for PC-versjonen. Har ikke full map vi heller. Ivertfall ikke som jeg har klart å finne. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 God dag mine herrer. Skal snart få spilt BF3 i multiplayer og lyst til ranke ganske fort de første levlene, hva får man mest poeng av claasene? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 God dag mine herrer. Skal snart få spilt BF3 i multiplayer og lyst til ranke ganske fort de første levlene, hva får man mest poeng av claasene? Medic. No doubt! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Spel medic på eit chokepoint-kart som Damavand i CQ eller Metro. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Tor de sa at full map bare var for PC-versjonen. Har ikke full map vi heller. Ivertfall ikke som jeg har klart å finne. Det trodde ikke jeg heller, men så har noen nevnt å trykke "N" mens man har halvmappet oppe. Får ikke prøvd det før i morgen så kan ikke bekrefte det. Lenke til kommentar
SVK Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 God dag mine herrer. Skal snart få spilt BF3 i multiplayer og lyst til ranke ganske fort de første levlene, hva får man mest poeng av claasene? Hjelper ikke så mye å ranke fort opp i levler, når de viktigste unlockene er knyttet til de enkelte klasser. Anbefaler variere med alle klassene inntil du har unlocka basisutstyr som defrib (Assault), C4(Support), TUGS(Recon) og Stinger(Engineer). Burde ikke ta så grusomt lang tid. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Trykk M for å forstørre minimap. Trykk N for å toggle størrelsen på minimap. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Trykk M for å forstørre minimap. Trykk N for å toggle størrelsen på minimap. Så det er ingen måte å få opp et fullscreen-map som i f.eks BF2? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Trykk M for å forstørre minimap. Trykk N for å toggle størrelsen på minimap. Så det er ingen måte å få opp et fullscreen-map som i f.eks BF2? Altså du får jo opp hele banen, men størrelsen på selve kartet er ikke større enn 1/4 av skjermen. Vet ikke om det går an å få full-screen-full-map-view. Kanskje når du trykker Esc. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ah ok, det er det som er viktig, å få opp hele banen Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Gud bedre.. Var akkurat på en 16 man rush map på det snømappet. Squadleader var sniper og ingen hjalp hverandre... Han mente også at COD var mye bedre enn BF. GUD BEDRE jeg hater folk som ikke samarbeider! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Snømap? Sikker på at det ikke er Bad Company 2 du spiller? Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Nei dette gir jeg opp. Har enda til gode å spille en runde UTEN at ting krasher. Brukte masse penger på noe som er befengt med bugs! JA jeg vet at ting nok vil bli bedre med fremtidige patcher, men likevel forventer jeg at et produkt som det tas betaling for faktisk fungerer. 2 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Er du sikker på at det er spillet og ikke pcen din? Hos meg har ikke spillet klikket mer enn en gang. (Om det var spillet sin skyld da!) 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Eit snøkart i BF3 er djupt sakna. : c 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå