Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Nei. Statestikken lagres fortløpende.

Heldigvis :new_woot:

Det virket ikke som om det var tilfelle her. Hadde endelig fått unlocket flares til jet samt flares og missiler til heli da dette skjedde. Og nå nettopp tok jeg meg en runde til hvor jeg da måtte igjen låse opp flares til heli.

Edit: Når jeg tenker meg om så kunne jeg jo ha sjekket battlelog..

Endret av Hansien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ellers kan jeg ikke forstå hvorfor folk ikke liker dette spillet. Utenom et par lite gjennomtenkte ting så er spillet perfekt i mine øyne.

Synes det er litt halvveis, rett og slett fordi jeg ikke ser fiendene. Over 50-100m unna og jeg ser ingenting, de er for små. Sikter i blinde. Et skytespill hvor jeg ikke ser noe kan jeg bare ikke digge, rett og slett. Spiller på PC, og har prøvd både alt på maks og skjekka om det hjelper å stille ned. Nope, de er uansett skitsmå. Man kan si hva man vil om andre spill, men fiendene er ihvertfall synlige i de fleste. Må stort sett gå etter retning på lysglimt osv.

Sitter du langt unna pc/tv skjermen eller?

Har det på PC og synes man må man være konsentrert og sitte ganske nærme skjermen for å følge godt med, men varierer litt om du har bra syn/reaksjon eller ikke.

Opplever ofte at jeg ikke ser fiendene selv, spess når det er mye detaljer rundt, eller om de gjemmer seg i busker, ligger i bakken osv...

Det jeg derimot anbefaller er å bruke night vision scope, da ser man rett og slett alt!

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...