Hansien Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Nei. Statestikken lagres fortløpende. Heldigvis Det virket ikke som om det var tilfelle her. Hadde endelig fått unlocket flares til jet samt flares og missiler til heli da dette skjedde. Og nå nettopp tok jeg meg en runde til hvor jeg da måtte igjen låse opp flares til heli. Edit: Når jeg tenker meg om så kunne jeg jo ha sjekket battlelog.. Endret 30. oktober 2011 av Hansien Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Ellers kan jeg ikke forstå hvorfor folk ikke liker dette spillet. Utenom et par lite gjennomtenkte ting så er spillet perfekt i mine øyne. Synes det er litt halvveis, rett og slett fordi jeg ikke ser fiendene. Over 50-100m unna og jeg ser ingenting, de er for små. Sikter i blinde. Et skytespill hvor jeg ikke ser noe kan jeg bare ikke digge, rett og slett. Spiller på PC, og har prøvd både alt på maks og skjekka om det hjelper å stille ned. Nope, de er uansett skitsmå. Man kan si hva man vil om andre spill, men fiendene er ihvertfall synlige i de fleste. Må stort sett gå etter retning på lysglimt osv. Sitter du langt unna pc/tv skjermen eller? Har det på PC og synes man må man være konsentrert og sitte ganske nærme skjermen for å følge godt med, men varierer litt om du har bra syn/reaksjon eller ikke. Opplever ofte at jeg ikke ser fiendene selv, spess når det er mye detaljer rundt, eller om de gjemmer seg i busker, ligger i bakken osv... Det jeg derimot anbefaller er å bruke night vision scope, da ser man rett og slett alt! Endret 30. oktober 2011 av Iceman22 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Gøy å spille med folk fra forumet asså, håper dette holder seg og at folk kommer innpå diskusjon.no serveren innimellom, er knallgøy Endret 30. oktober 2011 av Konkulf 3 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ja, jeg spilte litt tidligere. Eide og ble eid. hehe Bantexkaa kaller jeg meg, add me! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Gøy å spille med folk fra forumet asså, håper dette holder seg og at folk kommer innpå diskusjon.no serveren innimellom, er knallgøy Absolutt! Mye bedre enn tilfeldige randoms rundt om kring. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Mens jeg, teamkiller. Teamkilla på 10 + servere idag. Sprenger vennlige kjøretøy og mer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Bare jeg som savner join server med køfunksjon fra BF:BC2? Kan poste denne igjen siden innlegg forsvinner ganske raskt i denne tråden: Script som gjør at du joiner serveren så fort det er en ledig plass Jeg har ikke følgt med i tråden tidligere, så tusen hjertelig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Fy faen, conquest på Métro var kjipt. 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Conquest på Metro er latterlig ja. Det laget som starter oppe vinner. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Conquest på Metro er latterlig ja. Det laget som starter oppe vinner. Sykt mange poeng som medic uansett side... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Spillet er bare så bra :dribble: Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Spillet er bare så bra :dribble: Særlig når du killer meg hhele tiden Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Spillet er bare så bra :dribble: Særlig når du killer meg hhele tiden Du er vell litt imponert over skills'a mine? Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Haha, klokka er bare 3. Mer tid til gaming med andre ord! 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Klokka er 2? Er den ikke? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Klokka er 2? Er den ikke? For to timer sia ja. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Da har den stilt seg selv før eg stile den ja.. jaja Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Tok meg 4 timer med det samme missionet får og unlock G3, men det var faen meg verdt det Lenke til kommentar
aGal Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Klokka er 2? Er den ikke? Tre, mobilklokka mi var fire så måtte stille den Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Lol... klokka har gått tilbake, for 1 time siden. Hehe. Så den er egentlig 4 nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå