evenandreas Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Det blir jo rått hvis ALT kan ødelegges da.. Drit stili om man kan fyre bort 4 etasje på det første høybygget på strike at karkan med en Tanks og alle de andre etasjene som er over ramler ned! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ja, det hadde vært rått. Men som det stod i artikkelen så blir det nok ikke slik. Tipper det blir litt som i BC2, bare at vi får se det i større skala, og på større bygninger. Det vil nok alltids være noe/noen bygninger som ikke kan ødelegges. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg har lyst at mortar striken skal bli litt mer treffsikker. Så når jeg sikter meg inn på noe skal det hagle ned på det stedet jeg siktet meg inn på og rundt en radius på 1-2 meter. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg har lyst at mortar striken skal bli litt mer treffsikker. Så når jeg sikter meg inn på noe skal det hagle ned på det stedet jeg siktet meg inn på og rundt en radius på 1-2 meter. Ja du er jaggu en morromann 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Laserstyrt artilleri. Det finnes, kanskje ikke med en treffsikkerhet på 1-2 meter da, men med en 155mm hadde det ikke hatt mye å si, i alle fall ikke mot infanteri/lette kjøretøyø. Om det er praktisk ingame er en helt annen ting. En presisjonsguidet 155mm eller 10x 60mm bombekaster som lander "i det generelle området", ikke vet jeg. Men jeg kan se for meg at "scouts" hadde blitt litt for effektive. Endret 28. mars 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Laserstyrt artilleri. Det finnes, kanskje ikke med en treffsikkerhet på 1-2 meter da, men med en 155mm hadde det ikke hatt mye å si, i alle fall ikke mot infanteri/lette kjøretøyø. Om det er praktisk ingame er en helt annen ting. En presisjonsguidet 155mm eller 10x 60mm bombekaster som lander "i det generelle området", ikke vet jeg. Men jeg kan se for meg at "scouts" hadde blitt litt for effektive. Exactly. Endret 28. mars 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 "Snipers" mener du.. Om man skulle ha gitt dem hyperpresis 155mm så hadde jeg ikke vurdert å kjøpt spillet engang. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Gi engineer mortar som i Joint Ops. Funker utrolig bra. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Hvis BF3 får commander er det jo commanderen som får Artilleri strikes. Men det skjer jo ikke.. Endret 29. mars 2011 av evenandreas Lenke til kommentar
hightow Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Laserstyrt artilleri. Det finnes, kanskje ikke med en treffsikkerhet på 1-2 meter da, men med en 155mm hadde det ikke hatt mye å si, i alle fall ikke mot infanteri/lette kjøretøyø. Om det er praktisk ingame er en helt annen ting. En presisjonsguidet 155mm eller 10x 60mm bombekaster som lander "i det generelle området", ikke vet jeg. Men jeg kan se for meg at "scouts" hadde blitt litt for effektive. Om jeg ikke husker helt feil var noe lignende i de opprinnelige planene for BF2, men da med laserstyrte bomber fra fly, og hvor folk på bakken skulle "male" målet. Var det ikke en video som demonstrerte dette på Kudra Dam også? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det var vel noe i manualen for BF2 som snakket om laser pointer for Spec ops? Det hadde vært utrolig fedt, og jeg kan ikke forstå at det skulle være så vanskelig å få til?. Det hadde forøvrig gått helt fint, hvis man forutsatte at en player måtte slippe bombene fra et fly. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 hvor-er-denne-betaen-for-faen!? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 De har vel bare jobbet med Single player for tiden. MP kommer vel senere. Og ro deg. Spillet har ikke launch før i høst. forvent beta tidligst på sensommeren. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det var vel noe i manualen for BF2 som snakket om laser pointer for Spec ops? Det hadde vært utrolig fedt, og jeg kan ikke forstå at det skulle være så vanskelig å få til?. Det hadde forøvrig gått helt fint, hvis man forutsatte at en player måtte slippe bombene fra et fly. Dette var før noen manual var skrevet, og en god stund før release også. Videoen viste en spiller som markerte målet, og en annen spiller i fly som bombet målet. Så de hadde fått det til, men ble ikke med ut til release. Lenke til kommentar
mathiasxx9494 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Noen som vet hvilket klokkeslett Fault line episode 3 kommer i morgen. Gleder meg Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Akkurat som Tracer i Bad company mao? Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Noen som vet hvilket klokkeslett Fault line episode 3 kommer i morgen. Gleder meg Ep2 kom tidlig (11-12.00-ish). Så rundt det samme er nok forventet. Svenskene er ganske kjappe Episoden er nok ferdig "produsert" for lenge siden uansett. Endret 29. mars 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 De har vel bare jobbet med Single player for tiden. MP kommer vel senere. Og ro deg. Spillet har ikke launch før i høst. forvent beta tidligst på sensommeren. Det er så mange folk som jobber med dette spillet (dobbelt så mange som på BC2(?)) at de jobber nok med MP parallellt med SP Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Jeg håper det blir en sperre slik at det ikke går an å skyte RPG, CG eller noen rakettdrevne våpen på bygninger. Når en da sikter på en bygning, kommer det opp et svært kryss i siktet som sier "NOT ALLOWED". Men men, det er nå bare min mening. Hvorfor kan de ikke utgi BF3 nå snart? Istedenfor å torturere oss med de snikvideoen en gang i blandt, det er jo til å få spasmer av. Endret 29. mars 2011 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå