Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det hadde vært rått. Men som det stod i artikkelen så blir det nok ikke slik. Tipper det blir litt som i BC2, bare at vi får se det i større skala, og på større bygninger.

Det vil nok alltids være noe/noen bygninger som ikke kan ødelegges.

Lenke til kommentar

Laserstyrt artilleri. Det finnes, kanskje ikke med en treffsikkerhet på 1-2 meter da, men med en 155mm hadde det ikke hatt mye å si, i alle fall ikke mot infanteri/lette kjøretøyø. Om det er praktisk ingame er en helt annen ting.

En presisjonsguidet 155mm eller 10x 60mm bombekaster som lander "i det generelle området", ikke vet jeg. Men jeg kan se for meg at "scouts" hadde blitt litt for effektive.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Laserstyrt artilleri. Det finnes, kanskje ikke med en treffsikkerhet på 1-2 meter da, men med en 155mm hadde det ikke hatt mye å si, i alle fall ikke mot infanteri/lette kjøretøyø. Om det er praktisk ingame er en helt annen ting.

En presisjonsguidet 155mm eller 10x 60mm bombekaster som lander "i det generelle området", ikke vet jeg. Men jeg kan se for meg at "scouts" hadde blitt litt for effektive.

Exactly.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Om jeg ikke husker helt feil var noe lignende i de opprinnelige planene for BF2, men da med laserstyrte bomber fra fly, og hvor folk på bakken skulle "male" målet. Var det ikke en video som demonstrerte dette på Kudra Dam også?

Lenke til kommentar

Det var vel noe i manualen for BF2 som snakket om laser pointer for Spec ops?

Det hadde vært utrolig fedt, og jeg kan ikke forstå at det skulle være så vanskelig å få til?.

Det hadde forøvrig gått helt fint, hvis man forutsatte at en player måtte slippe bombene fra et fly.

Lenke til kommentar

Det var vel noe i manualen for BF2 som snakket om laser pointer for Spec ops?

Det hadde vært utrolig fedt, og jeg kan ikke forstå at det skulle være så vanskelig å få til?.

Det hadde forøvrig gått helt fint, hvis man forutsatte at en player måtte slippe bombene fra et fly.

Dette var før noen manual var skrevet, og en god stund før release også. Videoen viste en spiller som markerte målet, og en annen spiller i fly som bombet målet. Så de hadde fått det til, men ble ikke med ut til release.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilket klokkeslett Fault line episode 3 kommer i morgen. Gleder meg ;)

Ep2 kom tidlig (11-12.00-ish). Så rundt det samme er nok forventet. Svenskene er ganske kjappe :) Episoden er nok ferdig "produsert" for lenge siden uansett.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

De har vel bare jobbet med Single player for tiden. MP kommer vel senere. Og ro deg. Spillet har ikke launch før i høst. forvent beta tidligst på sensommeren.

Det er så mange folk som jobber med dette spillet (dobbelt så mange som på BC2(?)) at de jobber nok med MP parallellt med SP ;)

Lenke til kommentar

Jeg håper det blir en sperre slik at det ikke går an å skyte RPG, CG eller noen rakettdrevne våpen på bygninger. Når en da sikter på en bygning, kommer det opp et svært kryss i siktet som sier "NOT ALLOWED".

Men men, det er nå bare min mening.

Hvorfor kan de ikke utgi BF3 nå snart? Istedenfor å torturere oss med de snikvideoen en gang i blandt, det er jo til å få spasmer av.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...