Tilsynsmannen Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hvordan er det å installere spillet på to forskjellige PC-er? Kunne tenkt meg å prøve det på en bærbar først men fungerer det dårlig, vurderer jeg å kjøpe en ny PC Det går bra, ettersom alt går gjennom Origin. Du kan laste ned spillet til så mange pceer du vil, men kun spille på en om gangen. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Hvordan er det å installere spillet på to forskjellige PC-er? Kunne tenkt meg å prøve det på en bærbar først men fungerer det dårlig, vurderer jeg å kjøpe en ny PC No problem. Fungerer bare ikke å være online @ origin på begge pcene samtidig, altså å game mp samtidig Edit: slooowass me Endret 29. oktober 2011 av dTd Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 2 spillere som spiller i co-op mot x antall AI. Tror ikke eg kan forklare det enklere. Har du noen formening om hvor lang tid det vil ta å få en G3A3 i co-op? Jeg kan ikke annet enn å undre meg om kanskje tempoet er annerledes, eller bare at poengene samles opp på en helt annen måte kanskje. Kommer ann på ferdighetsnivå og samarbeid. Ville sagt 7-8-9timer i strekk med alt på hard Lenke til kommentar
seblar Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hva vil det si å være "squad leader"? Noen fordeler eller? Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hva vil det si å være "squad leader"? Noen fordeler eller? Du kan gi angreps ordre ved å sikte på et mål og trykke 'Q' Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Det telles ikke som death før du dør ordentlig. Om du bli gjennomlivet 3 ganger, og "dør" alle gangene for deretter å overleve, har du egentlig ikke dødd i det hele tatt. Ticket messig ja, men ikke stats messig, du vet det sikkert, men da vet alle det (: Det var på BC2. Ting er forandret og gir mer mening nå, det vet du vel. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Kø system hadde vært genialt ja, håper det er noe som kommer om ikke alt for lenge Er planlagt, så det kommer vel når styret ved lansering har roet seg litt. ^^ Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hooah! Utrolig bra stats tracking på dette spillet! Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Noen andre, bortsett fra oss to, som ikke får frem battlelog.battlefield.com/bf3/? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Får ikke startet spillet og battlelog timer ut .... 0 kontakt . Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Må si eg er godt fornøyd med statsene mine så langt, vinner 11 av 14 matcher Ligger selv på en 50% winrate. Spiller engineer og dreper alt av tanks, legger ut miner og planter, men laget mitt prøver ikke. Ender opp med å få 1-2000 mer poeng enn andremann på laget. Da spiller nok ikke du med de rette folkene, selv spiller eg engineer/medic assault, og gjør oppgavene som eg har blit tasket til. Hva heter du på Battelog så kan vi spille sammen? Synes 3d spotting fungerer utmerket, når man ikke har visual av fienden så forsvinner 3d-spotten. Heter Nemizr på battlelog, bare å adde! Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Q tast funksjonaliteten er litt snål, jeg la ikke merke til dette først. Det er slik at hvis man trykker og holder nede Q tasten, så dukker det opp en meny med 8 valg tror jeg. Mens man har Q tasten trykket ned, kan man bevege musa og velge et av disse valgene. Så vidt jeg husker så vil valget man gjør (mens man holder Q tasten nede) føre til at menyvalget flytter litt på seg, for å indikere hva man har valgt. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 En ting jeg lurer på, når man trykker på knappen for full map, kommer det bare opp en større versjon av minimapet, men ikke hele kartet, som de sa det skulle være i retail. Er det en annen måte å få hele kartet fram på? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 En ting jeg lurer på, når man trykker på knappen for full map, kommer det bare opp en større versjon av minimapet, men ikke hele kartet, som de sa det skulle være i retail. Er det en annen måte å få hele kartet fram på? trykk på "N" Lenke til kommentar
o.d.b Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Fler enn meg som ikke får kontakt med battlelog som også har fiber fra lyse? Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Får ikke kontakt, og har fiber fra NTE. Det er vel kanskje det samme som Lyse? Edit: back in action Endret 29. oktober 2011 av Ostekake2000 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Har lyse, fikk åpnet battlelog nå. Er det flere som opplever at man får squad men at ingen av dere er merket som squadleader? hvordan fungerer dette egentlig. Var det ikke snakk om voting? if so, how? Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Er det ikke innebygget mic i det spillet her? Lenke til kommentar
b00n Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 drit med ff on på diskusjon.no servern... ellers kjekt og spille med "lokal" folk 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå