KakeMonster3 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 synes styringen er helt grei no eg. må bare være veldig følsom, har hendt eg plutselig bare stuper rett i bakken pga en eller anna for brå bevegelse Det eneste er vel at de små heliene/ littlebirden å den andre er svintrege. Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Noen som har hatt nevneverdige problemer med Origin? Blir tvunget å handle derfra pga utsolgt, og har hørt at det skal være helt elendig. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Har ikke hatt noe problem med det. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Noen som har lyst til og komme inn på diskusjon.no serveren? er litt ensomt her. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Må si eg er godt fornøyd med statsene mine så langt, vinner 11 av 14 matcher Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Gleder meg over at de har planlagt queue-system for å joine servere. http://getsatisfaction.com/battlefield3/topics/there_should_be_a_queue_function_with_the_server_browser Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Må si eg er godt fornøyd med statsene mine så langt, vinner 11 av 14 matcher Ligger selv på en 50% winrate. Spiller engineer og dreper alt av tanks, legger ut miner og planter, men laget mitt prøver ikke. Ender opp med å få 1-2000 mer poeng enn andremann på laget. 1 Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Kø system hadde vært genialt ja, håper det er noe som kommer om ikke alt for lenge Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Pokker også da. For å få en G3A3 i BF3, så ser det da ut som at man må "spare opp" 400.000 poeng i noe som kalles Co-Op . Jeg kunne jo søkt på internett, men kan noen fortell meg hva Co-Op er for noe? Kan det være singleplayer, med flere spillere som spiller sammen mot AI? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Pokker også da. For å få en G3A3 i BF3, så ser det da ut som at man må "spare opp" 400.000 poeng i noe som kalles Co-Op . Jeg kunne jo søkt på internett, men kan noen fortell meg hva Co-Op er for noe? Kan det være singleplayer, med flere spillere som spiller sammen mot AI? 2 spillere som spiller i co-op mot x antall AI. Tror ikke eg kan forklare det enklere. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Logger på idag og våpenet jeg har låst opp sikter osv har plutselig ingen av disse tingene. Kun meg dette skjer for ? Nope. Jeg har mistet både utstyr og gått ned en rang. Artig. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Noen som vil spille? Isåfall join Diskusjon.no serveren! Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Må si eg er godt fornøyd med statsene mine så langt, vinner 11 av 14 matcher Ligger selv på en 50% winrate. Spiller engineer og dreper alt av tanks, legger ut miner og planter, men laget mitt prøver ikke. Ender opp med å få 1-2000 mer poeng enn andremann på laget. Da spiller nok ikke du med de rette folkene, selv spiller eg engineer/medic assault, og gjør oppgavene som eg har blit tasket til. Hva heter du på Battelog så kan vi spille sammen? Synes 3d spotting fungerer utmerket, når man ikke har visual av fienden så forsvinner 3d-spotten. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 2 spillere som spiller i co-op mot x antall AI. Tror ikke eg kan forklare det enklere. Har du noen formening om hvor lang tid det vil ta å få en G3A3 i co-op? Jeg kan ikke annet enn å undre meg om kanskje tempoet er annerledes, eller bare at poengene samles opp på en helt annen måte kanskje. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg lagger ennenvær meter på tross av at jeg spillte helt greit i går kveld og har fin linje ifølge pingtest.net. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Uaah, jeg får ikke opp battlelog :O Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hvordan er det å installere spillet på to forskjellige PC-er? Kunne tenkt meg å prøve det på en bærbar først men fungerer det dårlig, vurderer jeg å kjøpe en ny PC Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Noen som har hatt nevneverdige problemer med Origin? Blir tvunget å handle derfra pga utsolgt, og har hørt at det skal være helt elendig. Har ikke hatt noe problem med Origin. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Må si eg er godt fornøyd med statsene mine så langt, vinner 11 av 14 matcher Ligger selv på en 50% winrate. Spiller engineer og dreper alt av tanks, legger ut miner og planter, men laget mitt prøver ikke. Ender opp med å få 1-2000 mer poeng enn andremann på laget. Da spiller nok ikke du med de rette folkene, selv spiller eg engineer/medic assault, og gjør oppgavene som eg har blit tasket til. Hva heter du på Battelog så kan vi spille sammen? Synes 3d spotting fungerer utmerket, når man ikke har visual av fienden så forsvinner 3d-spotten. Nemizr er battlelog id'en min. Bare å adde Lenke til kommentar
Crankykid Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg får heller ikke opp battlelog 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå