Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns aimen er ufattelig ustabil i dette spillet. Som om figuren jeg styrer har promille. Noen som vet om det er mulig å joine HC-mode via quick match? Eller må man via server browser?

 

 

Bruk filteret og velg HC. Det du har der også påvirker Quickmatch.

 

Det er dessverre ikke tilfellet hos meg. Må inn på server browser hver gang.

 

Og hvorfor er det killcam på enkelte hardcore-games?

Endret av att
Lenke til kommentar

Skjønner begge to, Når du ligger bak dekning død, med mange defib-karer rundt deg og ingen reagerer er det irriterende, men hvis noen reviver deg i skuddlinjen er det også irriterende.

 

Ja fysj, døde tre ganger på rad her pga medichore... TA UT FIENDEN FØRST, SÅ GJENOPPLIVE! :p

Du kan velge selv om du vil bli gjennopplivet din luring.

Lenke til kommentar

Klarer ikke så høy SPM :p Går veldig mye død-tid på de store Conquest-banene. Samt jeg vil gjerne prøve å levle opp Jet, men det tar jo evigheter, siden den er crappy på starten :p

 

Tror jeg heller spiller på den måten jeg har lyst til å spille. Og ikke på den måten som gjør at jeg får flest poeng raskest.

Endret av Nerowulf
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Syns aimen er ufattelig ustabil i dette spillet. Som om figuren jeg styrer har promille.

Jeg har kun spilt Assault og litt engineer. På assault så ble ting mye bedre når jeg fikk M416 (liker veldig godt komboen med 6x rifle scope + laser + foregrip) og AEK-971. Begynner våpnene syntes jeg var dårlige. Men in-game tip sier at du kan stabilisere sikte ved å holde inne shift, har ikke testet dette selv enda så hvor mye det forbedrer ting vet jeg ikke.

 

En annen mulighet er at jeg har blitt mer vant med våpnene og hvordan de fungerer, og derfor føles det mye mer stabilt ut. Men jeg tror ikke helt på det, fordi jeg merket en markant overgang fra M16A3/AK-47M til M416, hvor M416 var langt bedre uten ekstra utstyr enn de to andre var med.

Lenke til kommentar

Syns aimen er ufattelig ustabil i dette spillet. Som om figuren jeg styrer har promille.

... Men in-game tip sier at du kan stabilisere sikte ved å holde inne shift, har ikke testet dette selv enda så hvor mye det forbedrer ting vet jeg ikke...

Tror det gjelder bare for "sniper-rifler". Men ble litt usikker når jeg tenker på det. Hvorfor skulle det ikke fungere på andre rifler.

Lenke til kommentar

Skjønner begge to, Når du ligger bak dekning død, med mange defib-karer rundt deg og ingen reagerer er det irriterende, men hvis noen reviver deg i skuddlinjen er det også irriterende.

 

Ja fysj, døde tre ganger på rad her pga medichore... TA UT FIENDEN FØRST, SÅ GJENOPPLIVE! :p

Du kan velge selv om du vil bli gjennopplivet din luring.

Det telles ikke som death før du dør ordentlig. Om du bli gjennomlivet 3 ganger, og "dør" alle gangene for deretter å overleve, har du egentlig ikke dødd i det hele tatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner begge to, Når du ligger bak dekning død, med mange defib-karer rundt deg og ingen reagerer er det irriterende, men hvis noen reviver deg i skuddlinjen er det også irriterende.

 

Ja fysj, døde tre ganger på rad her pga medichore... TA UT FIENDEN FØRST, SÅ GJENOPPLIVE! :p

Du kan velge selv om du vil bli gjennopplivet din luring.

Det telles ikke som death før du dør ordentlig. Om du bli gjennomlivet 3 ganger, og "dør" alle gangene for deretter å overleve, har du egentlig ikke dødd i det hele tatt.

 

Ticket messig ja, men ikke stats messig, du vet det sikkert, men da vet alle det (:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...