firberblad Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg irriterer meg over at folk aldri reviver eller gir ammo... Jeg springer rundt og kaster ut medkits i øst og vest og ofrer jeg meg selv for å nå fram til noen som trenger revive. Ender opp med en elendig K/D rate but I dont care. Ingenting er som en revive som redder dagen for noen Da irriterer jeg meg over deg. Ingenting er verre enn folk som reviver folk som er i skuddlinjen :o Mulig det, men i en del hektiske situasjoner så har du ikke alltid så jævlig god tid til å bestemme deg for hva du skal gjøre. Men for all del, jeg kan godt drite i å revive deg om du på død å liv skal være så jævlig kresen på når det passer å vekkes til liv igjen. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Gogo reviving! Det er bare bra, det. Prøvde å starte SP nå.. Det går bra, grafikken er på både high og ultra. Så skal jeg spille.. Hva i helvete er det som er galt her? Prøver å bevege musa, men han vil bare se ned uansett hva jeg gjør.. Har prøvd å fikse på innstillingene, men til ingen nytte. Må jeg ta ut joysticken i så fall..? Hvis så, så er det jo kjempeteit. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 noen som har en Mumble server eller teamspeak server som kan brukes her eller? Helst mumble da rudde.org Teamspeak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Det går da an å ikke godta reviven, så får man spawne. Alle vinner jo på det, så slipper folk å bli irritert 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Skjønner ikke hva dere snakker om dere som sier at det krasjer hele tiden, og div andre problemer. Har spillt Så å si i hele går og ganske mye i dag. Ikke fått en eneste krasj eller noe. Selvom ikke du får problemer, betyr det ikke at andre ikke får. Masse forskjellige HW oppsett. Om det hadde skjedd absolutt alle, så hadde det mest sannsynlig vært fikset før releasen Ja. Men tenkte mer på de som sier at det er et uferdig spill osv pga de får crashes osv hele tiden. De har nok heller uferdige PCer 1 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Så feil tråd som mulig. A-91 med PK-A sikte var elsk. Endret 28. oktober 2011 av pxK Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Noen som vet hvordan man fjerner betaen fra Origin? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Noen som vet hvordan man fjerner betaen fra Origin? Vi kan avinstallere det, men tror ikke ikonet kan fjernes. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 For noen hengerumper folk er, metro 64 player conquest, jeg er US stormer og klarer ta A. INGEN spawner på A så blir jo tatt over etter en liten stund. Gylden mulighet for US til faktisk å finne, men nei da... Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hva i helvete er det som er galt her? Prøver å bevege musa, men han vil bare se ned uansett hva jeg gjør.. Har prøvd å fikse på innstillingene, men til ingen nytte. Må jeg ta ut joysticken i så fall..? Hvis så, så er det jo kjempeteit. I MoH skapte joystick store problemer, så det kan nok være det. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 noen andre som ikke klarer å endre key bindings ?? og per nå, er det jammen meg 6 347 topics i "Technical Help" på BF3 sin forum. MANGE som sliter. Så skuffende. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 I Origin står det at jeg har battlefield 3 limited edition. Skulle tro jeg hadde tilgang til de gamle Battlefield 2 brettene... Hvordan får jeg prøvd de? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Vel, bra at spillet går på skinner hos enkelte da ^^ I Origin står det at jeg har battlefield 3 limited edition. Skulle tro jeg hadde tilgang til de gamle Battlefield 2 brettene... Hvordan får jeg prøvd de? De kommer senere i år. Endret 29. oktober 2011 av chairgame Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hvorfor har man ikke et kø-system? Kjekt å kunne springe ut å hente et par nye bokser med cola mens man venter på plass på en allerede fullstappet server! 2 Lenke til kommentar
Beltzebub Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 er det no useriøs clan/platoon det går ann og joine? orker ikke en der deet er faste spilletider.. Originid: Skullraper Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Så ramler man bare ut av spillet helt uten videre, med minutters mellomrom. Andre som sliter med dette + at man har en sort ramme over bildet under gameplay? Løses ved å bytte oppløsning, og så tilbake igjen da. Irriterende likevel. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) er det no useriøs clan/platoon det går ann og joine? orker ikke en der deet er faste spilletider.. Originid: Skullraper Du har jo ballefrans & hoppeslot (for få bokstaver) Det ser ut til å bli en rimelig useriøs en! Endret 29. oktober 2011 av Mammakamelen Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Hvorfor har man ikke et kø-system? Kjekt å kunne springe ut å hente et par nye bokser med cola mens man venter på plass på en allerede fullstappet server! Autojoin: http://userscripts.o...pts/show/116535 Endret 29. oktober 2011 av SPRCO 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ble litt useriøst på serveren nå, merka jeg Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 er det no useriøs clan/platoon det går ann og joine? orker ikke en der deet er faste spilletider.. Originid: Skullraper m!lf Ble litt useriøst på serveren nå, merka jeg Diskusjon serveren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå