Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg over at folk aldri reviver eller gir ammo...

Jeg springer rundt og kaster ut medkits i øst og vest og ofrer jeg meg selv for å nå fram til noen som trenger revive. Ender opp med en elendig K/D rate but I dont care.

Ingenting er som en revive som redder dagen for noen :)

 

Da irriterer jeg meg over deg.

 

Ingenting er verre enn folk som reviver folk som er i skuddlinjen :o

Mulig det, men i en del hektiske situasjoner så har du ikke alltid så jævlig god tid til å bestemme deg for hva du skal gjøre. Men for all del, jeg kan godt drite i å revive deg om du på død å liv skal være så jævlig kresen på når det passer å vekkes til liv igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gogo reviving! Det er bare bra, det.

 

Prøvde å starte SP nå.. Det går bra, grafikken er på både high og ultra. Så skal jeg spille.. Hva i helvete er det som er galt her? Prøver å bevege musa, men han vil bare se ned uansett hva jeg gjør.. Har prøvd å fikse på innstillingene, men til ingen nytte. Må jeg ta ut joysticken i så fall..? Hvis så, så er det jo kjempeteit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva dere snakker om dere som sier at det krasjer hele tiden, og div andre problemer.

 

Har spillt Så å si i hele går og ganske mye i dag. Ikke fått en eneste krasj eller noe.

Selvom ikke du får problemer, betyr det ikke at andre ikke får. Masse forskjellige HW oppsett. Om det hadde skjedd absolutt alle, så hadde det mest sannsynlig vært fikset før releasen :tease:

Ja. Men tenkte mer på de som sier at det er et uferdig spill osv pga de får crashes osv hele tiden. De har nok heller uferdige PCer :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...