Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Battlefield 3 har sluttet å virke".

 

Får denne erroren mellom launch og ca halvtime spilt hver gang. Ser ut til å fungere helt ordentlig på Single Player / Co-Op. Noen som har gode råd? Send dem gjerne på mail, [email protected]. Vil game uten at jeg må ut og inn hele tiden -.-"

Velkommen i klubben!

Har du Nvidia skjermkort ?

 

 

Nei, jeg har AMD Radeon HD 6800 Series, med nyeste driver.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det forskjell på DVD platene til LE versjonen og den normale versjonen? Jeg fikk en ny CD key fra EA Support nå nettopp som jeg skulle bruke etter jeg hadde installert BF3 på nytt, men jeg har kun diskene til BF3 "normal"

 

Skilnaden på LE og vanleg ligg berre i keyen, så det skal ikkje ha noko å seie.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Megaskuffa over singleplayeren. Lærte ikke mye jeg kunne bruke i multiplayeren. Singelplayeren bærer preg av å være inspirert av Call Of Duty storyline.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Megaskuffa over singleplayeren. Lærte ikke mye jeg kunne bruke i multiplayeren. Singelplayeren bærer preg av å være inspirert av Call Of Duty storyline.

 

Syns det er litt teit hvis de har lagd en SP del kun for å konkurrere mot CoD, uten at denne SP-en har noe særlig å stille opp med. Syns det også går utover gameplayet en del, for i BF2 kunne man faktisk bli en del bedre av å spille SP. I storylines hjelper det som regel ganske lite. Men nå har jeg ikke spilt SP enda, så om noen kan bekrefte/avkrefte dette..

 

Er på 50% nå da! :thumbs:

Lenke til kommentar

Megaskuffa over singleplayeren. Lærte ikke mye jeg kunne bruke i multiplayeren. Singelplayeren bærer preg av å være inspirert av Call Of Duty storyline.

 

 

Battlefield serien er multiplayer, SP er bare en addon som EA sikkert ville ha med. Det finnes plenty andre FPS spill som har fokus på Singleplayer, og har MP som en slags addon for at spillene ikke skal dø ut.

Endret av chairgame
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg hadde mye moro i dag da jeg tilfeldigvis ble alene i en tank, og kunne bruke maskingevær til å meie ned soldater, skyte ned fly og helikoptre. De var overalt. :dribble: Jeg hadde parkert tank'en bak en fabrikk og jeg tenker at det var kanskje få som la merke til den, der den sto helt i ro.

 

Det tok veldig lang tid før en av dem sneik seg bak meg og satte på C4.

 

Mener å ha skjønt i dag, at zoom på tank kanonen er noe som må låses opp. Ellers så har jo maskingeværet i tank'en zoom funksjon.

 

Moro å se at mitt overklokka 5850 kort duger så langt til BF3. Aner ikke om jeg bruker dx10 eller dx11.

Endret av Decoman
Lenke til kommentar

Dette spillet skulle jo være episk, men faktum er jo at det suger.

Det er mye mer run and gun enn før. Utrolig lite utvalg av våpen og ikke minst; de har fjernet det viktigste elementet som skillte BF serien fra de andre spillene - muligheten til å så spille som commander.

Synes mapsene er kleine og følelsen når du flyr og kjører helikopter er dårligere enn BF2.

Skal jeg spille run and gun så er MW serien bedre.

Får håpe at det kommer en project reality version så snart som mulig.

Lenke til kommentar

Tanken er vel a) Å gjøre kjøretøy en stor fare, og en prioritert sak å ta ut, og b) Man skal kunne slippe å spille engineer i conquest hvis man absolutt ikke vil. Men ja, det er teit. Men sånn er det nå bare.

 

Jeg håper engineers får antitank utstyr som gjør litt mer skade etterhvert? Den man starter med er jo helt useless, må jo ha med med en support med ammo for å ta ned en stakkars liten t90 :p

Enig i at den har lite krutt. Igla du får som nr to er derimot fin mot helikopter etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...