Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg over at folk aldri reviver eller gir ammo...

Irriterer meg over det jeg også. Av de to er det spesielt irriterende at de ikke gir ammo, selv etter at man spør team og squad spesielt om de kan legge ut. NULL RESPONS!

 

Neh, FPS må nytes med venner. DET er moralen.

Endret av Webmaster Esso
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken rank osv er folk a? Ikke ute etter en konkurranse, men vil bare se hvor langt folk har kommet :) Er noe eller noen som ikke vil at jeg skal spille BF3, så må heller høre hva andre har gjort mens jeg er innom skolen

 

(Hadde nett, men Canal Digital sa opp abb. fordi de gav meg et for bra tilbud. De resatte hele prosessen, så bestilte fra annen leverandør av prinsipp. Ventelo ble det, men de har jo klart et eller anna, så nettet har blitt utsatt nye 3 uker. Det vil føre meg opp til totalt 11 uker uten internett, hvis alt går etter planen. De som bor over oss er max paranoide på å dele ut passord til routern sin, så nett av dem får vi ikke låne. Mobilabb'et til en kompis er strupa når det gjelder data, så det går ikke ann. Tele2 klarer ikke å sende meg riktig konfig greier, så mitt eget abb får jeg ikke brukt til å titte innom en BF3 server. Frustrert? Hå neida, kan jo lese en bok...)

Lenke til kommentar

Tanken er vel a) Å gjøre kjøretøy en stor fare, og en prioritert sak å ta ut, og b) Man skal kunne slippe å spille engineer i conquest hvis man absolutt ikke vil. Men ja, det er teit. Men sånn er det nå bare.

 

Jeg håper engineers får antitank utstyr som gjør litt mer skade etterhvert? Den man starter med er jo helt useless, må jo ha med med en support med ammo for å ta ned en stakkars liten t90 :p

Lenke til kommentar

Hvilken rank osv er folk a? Ikke ute etter en konkurranse, men vil bare se hvor langt folk har kommet :) Er noe eller noen som ikke vil at jeg skal spille BF3, så må heller høre hva andre har gjort mens jeg er innom skolen

 

Rank 19 etter 10 og en halv time :)

 

Edit: skal nevnes at jeg har spilla siden tirsdag, så egetlig ikke rekt å spille for mye :/

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Jeg håper engineers får antitank utstyr som gjør litt mer skade etterhvert? Den man starter med er jo helt useless, må jo ha med med en support med ammo for å ta ned en stakkars liten t90 :p

 

Hmmm, trur kanskje det har litt å si hvor du skyter hen på tanksen. Jeg pleier skyte bak på tårnet eller bak på tanksen hvis det er mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...