Nizzen Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 noen som har en Mumble server eller teamspeak server som kan brukes her eller? Helst mumble da Lenke til kommentar
Gagsit Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Noen som vet om man kan laste ned den første patchen på 450ish mb manuelt noen steder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 noen som har en Mumble server eller teamspeak server som kan brukes her eller? Helst mumble da Tipper battlefield.no kan stille med en. Ellers vil jeg tro minecraft.no sin vil holde om vi ikke blir for mange... ip: voip.minecraft.no port: 64746 Husk at det er påbud om push-to-talk! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg forhåndsbestilte jo BF3 Limited Editon via Origin, men hvor i huleste finner jeg disse kodene så jeg kan unlocke den packen man får med a? Står ikke noe i mailene jeg har fått ang dette... Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Disconnected from the server Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Begynner å bli passe lei av disconnets hele jævla tiden. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 samme her. Sikkert vedlikehold eller noe. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Same grr vil ha min EOD Bot tilbake! Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jepp, tror nok alle ble det. GG, folkens! Håper vi kan fortsette snart! Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Har aldri blitt drept av en EOD før. Nå skjer det minimun 3 ganger pr runde 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Herregud, jeg ble teamkilled to ganger i løpet av en halv runde på diskusjonserveren. Skjer med det da? Jævlig nervøs, gutta? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Er den CITV upgraden til tanks mulig å bruke uten å sitte på vt med en dude? Spilte litt med den nå. Fikk jo 10 poeng for hver gang jeg fikk lockon. Men er jo ingen som kan skyte ting ned for meg Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg prøver å joine spesifikke servere og får meldingen "You were disconected from the login server." Noen som vet hvordan man fikser det, får ikke joina en server engang.. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Grindet meg til G3A3 idag , ganske ok våpen. Men helt feil iforhold til "the real deal". Begynner å bli passe lei av disconnets hele jævla tiden. Oppdatert punkbuster, så slipper du? Eller spill på servere uten punkbuster. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hmm, fikk koblet meg på en server for første gang og spilt en stund, men så plutselig crasha spillet, og nå kommer jeg ikke inn igjen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Husk at Diskusjon.no's egen server er oppe og går. Den har hvert oppe i rundt 8 timer nå. Om du vil bli med på spillingen heter serveren såklart "Diskusjon.no". Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Er det noen som vet hvordan man bytter mail enten på origin eller battlelog? Jeg får ikke til å bytte mail, og er stuck på en random mail jeg lagde når jeg var liek 10 år Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Kanskje ikke akkurat hardware, men jeg sliter med å få dolby digital lyd på receiveren min.. Spillet skal jo støtte det. Kobla opp med caox/S-PDIF fra innebygd lydkort og input står på auto. Når jeg spiller en DVD fra dataen kommer det opp Dolby Digital på receiveren og lyden er som den skal. Men når jeg spiller Battlefield kommer det bare opp stereo, har prøvd med både Hi-Fi og home cinema under options men fortsatt bare stereo.. Noen forslag? Ellers vil jeg takke dere som tipsa om ACE edge 3200 musa, beste jeg har prøvd, og så billig da gitt! Edit: Så var jo ikke dette harwaretråden heller! Endret 28. oktober 2011 av major_stuen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå